doe je het weerquote:Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap wel punt je probeert te maken, maar zelfs als je een punt had (wat je niet hebt, want die dingen hangen er niet voor niets, dat is een gevolg van) dan is het niet vergelijkbaar met Van der Gijp natuurlijk en waar Berghuis het over heeft.
Maar het zal vooral bedoeld zijn om goedkoop te scoren.
Ondanks dat ik Berghuis geen fijn personage vind en hij z,n handen thuis moet houden moet wel gezegd worden dat dat volk langs de kant zich ook wel een beetje mag gedragen.quote:
zeker. Racisme in het voetbal kan absoluut niet getolereerd worden.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Berghuis geen fijn personage vind en hij z,n handen thuis moet houden moet wel gezegd worden dat dat volk langs de kant zich ook wel een beetje mag gedragen.
Het zal niet fraai zijn wat er geroepen is.
Dat is maar de vraag. Zowel het statement van Ajax en Berghuis zelf meldt er niets over…. dus zal wel weer eens niet waar zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima actie als dat echt geroepen is.
Ik twijfel daar niet aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Zowel het statement van Ajax en Berghuis zelf meldt er niets over…. dus zal wel weer eens niet waar zijn.
Dus met je vooroordelen reageer je op iemand (?)die vooroordelen heeft. Ok.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar niet aan.
Zeker omdat het Enschede is.
Kloptquote:Op zondag 28 mei 2023 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus met je vooroordelen reageer je op iemand (?)die vooroordelen heeft. Ok.
Dit was alleen geen corrigerende tik.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:24 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt me helemaal prima dat je daar een tikkie voor wilt uitdelen.
Nog 5,5 voor gevangen ook. De start van een Europese finale en een kampioenschapquote:Op zondag 28 mei 2023 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Die clausule van 4 miljoen was echt het beste idee dat Sjaak Troost ooit gehad heeft. SjaakGod.
Gelukkig maar, die zijn tegenwoordig verboden.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit was alleen geen corrigerende tik.
Als dit waar is dat Steven daarvoor uithaalde, is het gewoon een held.quote:
Niets bevestigd. Derhalve nog steeds een matige kutspeler die steeds minder wordt en zijn agressie niet in de hand heeft.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Zowel het statement van Ajax en Berghuis zelf meldt er niets over…. dus zal wel weer eens niet waar zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |