quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur. Gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Ben je zo 3 maanden verder en dan Woensdag 29 december gaan stemmen na uitbuiken en vuurtjes steken, lijkt mij ook geen succes; tenzij je de sterren van het dak wil dansen met nieuwjaar.quote:
De New World Order is pas nog in Amerika op niets uitgelopen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef Bocaj het volgende:
Ze is wel de gedroomde leider voor de 'New World Order' aanhangers...
Explain!quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
De New World Order is pas nog in Amerika op niets uitgelopen.
Hoop is hardnekkig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef ddx het volgende:
Toch knap dat 45% denkt dat de rust wel terugkomt.
Als dat één keer mis gaat met de verkiezingen gaat lasbril weer de volgende opportunistische partij in.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die gaan nog veel zetels afpakken van VDD/PVV.
Dat wordt een bestseller in Duitsland.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Een boek over zijn strijd, genaamd "Mijn strijd"?
Prima arbeidsethos. Werken voor je centen ipv wachtgeld vangenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als dat één keer mis gaat met de verkiezingen gaat lasbril weer de volgende opportunistische partij in.
Hij was een lastige patiënt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Een boek over zijn strijd, genaamd "Mijn strijd"?
Ja, Joe Biden heeft de verkiezingen gestolen van Trump!quote:
Idem... Maar mijn familie komt uit Friesland... Heb het idee dat het daar lang niet zo heftig eraan toe ging dan in de grote steden (A'dam, Rotterdam etc.)quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Mijn opa en oma wilden er nooit over praten
Wij kregen alleen het helden epos te horen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Waren ze fout in de oorlog?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ja, maar...Segers....quote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef monkyyy het volgende:
D66 moet hun smoel houden en gewoon regeren.
Mijn opa heeft geschoten op Duitsers op 10 mei 1940 bij het gevecht bij Mook en gevangen gezeten, sadge.quote:
En een gesealde versie van Zelda 3 kopen voor 500k en dan uitpakken?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Geld op een stuk karton plakken is niet kunst.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En een gesealde versie van Zelda 3 kopen voor 500k en dan uitpakken?
https://www.ad.nl/tech/ne(...)verpakking~a2b8564f/
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef superniger het volgende:
Mislukte hitjob van D66 op Remkes.
LOL
Ik wil het NIET weten!quote:Op woensdag 29 september 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een oplossing om ervoor te zorgen dat hij niet meer de fout in gaat.
Ik proef hier oud zeer.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:33 schreef monkyyy het volgende:
CEO, oprichter de DGA van de Mark Rutte Fanclub BV @:ikweethetookniet ontkurkt de champagne omdat Rutte weer minpres wordt
Ik zit met stoom uit mijn oren en ik verbijstering te kijkenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:33 schreef monkyyy het volgende:
CEO, oprichter de DGA van de Mark Rutte Fanclub BV @:ikweethetookniet ontkurkt de champagne omdat Rutte weer minpres wordt
Sidney Smeets ookquote:
Die heeft het rat zijn uitgevondenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:38 schreef dvdfreak het volgende:
die maxime blijft nog steeds een rat
Gedogerd, hielp samen met Eurlings het CDA pas echt naar de gallemiezen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:38 schreef dvdfreak het volgende:
die maxime blijft nog steeds een rat
Ik ben zo'n autist die altijd 6 stappen vooruit denkt. Ik zag het in April al aankomen. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 30 september 2021 22:47 schreef svann het volgende:
@:monkyyy had weer eens gelijk: ze gaan gewoon door.
Al zeggen ze dat het heel anders zal gaan.
Je moest blazen omdat je in een te dure auto reed?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:46 schreef monkyyy het volgende:
De politie moet zich bezig houden met echte boeven, ik ben vandaag weer gestopt voor niets op de A7
Nadat iedereen een paar meloenen had geslikt wegens het ontbreken van lieverkoekjes.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben zo'n autist die altijd 6 stappen vooruit denkt. Ik zag het in April al aankomen. ¯\_(ツ)_/¯
Ik reed in de auto van iemand anders die zijn rijbewijs twee weken geleden kwijt raakte omdat hij 155 reed waar je 100 mocht waar een agent stond te laseren. Tesla S, flitsend bakkie wel. Ik reed netjes 95.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Je moest blazen omdat je in een te dure auto reed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Gaaf, overnemen. O nee, je hebt hem al.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik reed in de auto van iemand anders die zijn rijbewijs twee weken geleden kwijt raakte omdat hij 155 reed waar je 100 mocht waar een agent stond te laseren. Tesla S, flitsend bakkie wel. Ik reed netjes 95.
Blijkbaar staat dat dan geregistreerd dat als ze die auto zien rijden dat ze die dan even staande houden.
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Gaaf, overnemen. O nee, je hebt hem al.
Dat is toch van dertig jaar geleden?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:11 schreef superniger het volgende:
Mijn liefde voor tv begon bij de pin-up club.
Dat programma ken ik ook... Op de Duitse RTL was ook zoiets als 'Tutti Frutti' ....quote:Op donderdag 30 september 2021 23:11 schreef superniger het volgende:
Mijn liefde voor tv begon bij de pin-up club.
Het Gala van de gender neutrale kalveren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:43 schreef dvdfreak het volgende:
Op1 is er vanavond live bij vanaf het Gouden Kalveren Gala
heb je nog mazzel dat je niet aan een corrupte warmte centrale vast zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik betaal ¤1,10 voor een kuub gas en de elite gaan elkaar prijsjes uitdelen en zeggen hoe geweldig ze zijn.
Ha, en als we dan zo nodig van het gas af moeten zijn veel huizen straks nog meer afhankelijk van warmte centrales als gemeenten daar voor kiezen... moeten ze wel wat aan die (soms) foute (monopoly) prijzen doen... (Niet duurder dan gas werd ooit eens gezegd... is dat nog steeds zo?)quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb je nog mazzel dat je niet aan een corrupte warmte centrale vast zit
Nu ben ik afhankelijk van een corrupte Putinquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb je nog mazzel dat je niet aan een corrupte warmte centrale vast zit
Liever vast aan Putin of Shell dan aan een lokale corrupte warmtenet / biomassa centralequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu ben ik afhankelijk van een corrupte Putin
Yes, slechtst bekeken OP1-uitzending ooit: https://www.telegraaf.nl/(...)eken-uitzending-ooitquote:
Is dat veel of weinig in deze tijd?quote:
De laagste cijfers ooit, voor NPO1 echt dramatisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dat veel of weinig in deze tijd?
Volgens mij als je een serie hebt op de commerciëlen met deze kijkcijfers je er gauw vanaf gehaald wordt...
En een keer een prima uitzending.quote:
OP1 en Jinek zijn totaal niet vermakelijk.quote:
Niet vergeten Wopke nog even ongeschikt te verklaren als min van financiënquote:Op maandag 4 oktober 2021 17:02 schreef dvdfreak het volgende:
ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers over het vervolg van de formatie
Hier heeft @ikweethetookniet een pittige mening over.quote:
@monkyyy heeft een pittige mening over @ikweethetookniet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier heeft @:ikweethetookniet een pittige mening over.
@Zipportal heeft een pittige mening over @monkyyyquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:30 schreef superniger het volgende:
[..]
@:monkyyy heeft een pittige mening over @:ikweethetookniet.
Die zit vol woede, die kan beter aan de mooie dingen in het leven denken, zoals de kaaklijn van The Bradge @Zipportalquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Segers heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik
Wopke heeft tot nu toe alles fout gedaanquote:
En dat is opeens weer terugquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Segers doet net of hij nooit een obstakel is geweest, maar hij was de eerste die bij Pasen het vertrouwen in Rutte opzegde.
Dat mag, maar dan is hij verschrikkelijk naïef wat betreft Wopkequote:Op maandag 4 oktober 2021 22:30 schreef superniger het volgende:
BBB is nu al groter dan het CDA in de peilingenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Over 4 jaar krijgen we een kabinet Boze Boere Bitch 1.
Nee in de eerste kamer zitten met deze constructie is een goed planquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Voordat Wopke bewindspersoon werd waren de aandelen verkocht
Dan zijn de journalisten die dit "wereldnieuws" hebben blootgelegd net zo naïef als ik. Want die zeggen dat Wopke niets heeft fout gedaan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan is hij verschrikkelijk naïef wat betreft Wopke
Een senator is niet een bewindspersoon.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee in de eerste kamer zitten met deze constructie is een goed plan![]()
![]()
Een christen die een ander een mes in de rug steekt verrassendquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gelukkig viel Segers niemand persoonlijk aan toen hij niet meer met Rutte verder wilde![]()
Iets met voorbeeld functie en gedrag boven elke twijfel verhevenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Een senator is niet een bewindspersoon.
Blijkbaar vinden de journalisten dat niet verkeerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iets met voorbeeld functie en gedrag boven elke twijfel verheven
Cruijff revolutie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:48 schreef kurk_droog het volgende:
Olfers, de vrouw die een mes in de rug van cruijff stak.
1,1 miljoen aan gemeentegeld door de plee gespoeld. Sadge.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier is toch miljoenen naar toe gegaan zonder echt resultaat?
Ja slecht uitgelegd. Is tijdje terug ook een eenvandaag reportage over geweest.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:48 schreef kurk_droog het volgende:
Olfers, de vrouw die een mes in de rug van cruijff stak.
Dat zal aan de kwaliteit van haar collega(BBB)bitchen liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Over 4 jaar krijgen we een kabinet Boze Boere Bitch 1.
Kan niet mis gaan, dat legaal online gokken.quote:
https://kansspelautoritei(...)s-online-kansspelen/quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Ja gokken zoals voorheen kan niet meer ... Nederland is uitgesloten ...
Wat valt er hier te gokken ? Iemand een overzicht ?
Echt opflikkeren met die onzinquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:12 schreef dvdfreak het volgende:
Esther van Garderen en Marcel Ariës over of een fietshelm verplicht moet worden
Nou nou nou nou nouquote:
Als je achteruit van een oprit afrijdt en er flits geruisloos zo iemand voorbij met 35/40 kmh schrik je je rotquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Bejaarden op de e-bike, iedereen op de speed-bike.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:25 schreef dvdfreak het volgende:
het is geen financiële barriere maar gewoon dat je niet voor lul wilt staan met een helm
Jij krijgt een vriendijkheids award.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:21 schreef matthijst het volgende:
Hoe oud is die groep van 50.000 dan, kneus.
Die kent niemand meerquote:
De bijzin "een van de beste interviewers van ons land" die je in elk artikel over Sven Kockelmann constant leest, heb ik nooit begrepen. Bij 1 op 1 (Op Radio 1) is hij te drammerig in zijn eigen vragen, en luistert en anticipeert te weinig op de antwoorden van zijn gast.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos al die duo's. En die zwaar overschatte Sven Kockelman gaat het verschil niet maken. Altijd maar uit het zelfde kliekje.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Sven Kockelmann en Fidan Ekiz gaan voor WNL #op1 presenteren 👍
https://nos.nl/artikel/24(...)teren-met-fidan-ekizquote:Sven Kockelmann naar WNL, gaat Op1 presenteren met Fidan Ekiz
Sven Kockelmann stapt over naar omroep WNL. Hij vertrekt na 28 jaar bij KRO-NCRV, waar hij een toonaangevend presentator is die bekendstaat om zijn scherpe interviews. Kockelmann gaat bij WNL een avond in de week de talkshow Op1 presenteren.
Hij vormt een duo met Fidan Ekiz, die als freelancer voor WNL gaat werken. Zij zat hiervoor bij BNNVARA. Beiden presenteerden Op1 al eerder: Kockelmann deed dat een aantal keer met Talitha Muusse, Ekiz met Jeroen Pauw.
Ekiz (44) was eerder met Renze Klamer presentator van De Vooravond. BNNVARA besloot afgelopen zomer om niet met dat programma door te gaan en het te vervangen door Khalid & Sophie. Sindsdien was Ekiz niet meer te zien of te horen.
Kockelmann (51) was verslaggever voor Brandpunt en presenteerde programma's als Recht door Zee, Goedemorgen Nederland, Oog in Oog. Hij schuift ook vaak aan in talkshows. Op NPO Radio 1 is hij op werkdagen presentator van 1 op 1 waarbij hij een half uur lang een gast uit de actualiteit interviewt.
Enthousiasmerend
Voorafgaand aan zijn radiouitzending van vandaag zei Kockelmann dat het na zo'n lang dienstverband geen makkelijke beslissing was. "De plannen en ambities van WNL op het gebied van journalistiek, politiek en economie zijn zo enthousiasmerend voor mij dat ik heb besloten over te stappen." Hij begint er op 1 december.
Kockelmann benadrukte dat hij bij de publieke omroep blijft. "Aan deze tronie en dit lijf verandert niets", zei hij gekscherend: [video op NOS-site]
WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes noemt de komst van Kockelmann "een prachtige versterking". Het past volgens hem in de ambitie om WNL als journalistieke omroep te blijven uitbouwen. "Wij zijn zeer verheugd dat Sven daaraan wil bijdragen."
WNL is definitief toegelaten tot het omroepbestel en krijgt daarom meer zendtijd op radio en tv. Met de komst van Kockelmann gaat WNL Op1 twee avonden per week verzorgen. Jort Kelder en Welmoed Sijtsma presenteren het programma nu een avond per week voor WNL.
Dat moet heel raar zijn bij het mastruberen en billen vegen.quote:Maartje Bijl, Steven Hovius, Dietmar Ulrich en Andrea Derks over de eerste dubbele handtransplantatie in Nederland
Wat dacht je van een arrestatie bij de politie met vingerafdrukkenquote:[b]Op woensdag 6 oktober 2021 22:21 schreef superniger het volgende:
Dat moet heel raar zijn bij het mastruberen en billen vegen.
Gewoon NEE invullen op je donorcodicil.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Wil je rustig sterven dan halen ze je handen en voeten er nog even af?
Pas maar op, straks krijg jij een ongeluk, ben je nog wel levend, maar niet meer te redden en dan komt er een dokter langs en die zegt tegen jou: "mooie penis" en die haalt hij er dan af en zet die erop bij een 80 jarigequote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:54 schreef Gehrman het volgende:
Er heeft toch ook een hoofdtransplantatie plaatsgevonden onlangs
Ik denk niet dat de rug van die 80 jarige dat aankanquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg jij een ongeluk, ben je nog wel levend, maar niet meer te redden en dan komt er een dokter langs en die zegt tegen jou: "mooie penis" en die haalt hij er dan af en zet die erop bij een 80 jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |