SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik print ze allemaal uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
En vergeet niet Liesje dat niet iedereen topics allemaal teruglezen. Doe ik ook niet.
Dit zijn nu precies de verhaaltjes waardoor je iemands innerlijk leert kennen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het Roma verhaal kreeg ik ook mee. Mooi zoals je voorzag dat dat mis zou gaan.
DIT!quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
En vergeet niet Liesje dat niet iedereen topics allemaal teruglezen. Doe ik ook niet.
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print ze allemaal uit.
"Wie deed het met wie in januari 2017"quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn nu precies de verhaaltjes waardoor je iemands innerlijk leert kennen.
Staan ze gebundeld in de boekenkast?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print ze allemaal uit.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .
Ohja nog een leuk verhaal daarover..
in bol.com klappen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
@:ama ben je jaloers op zijn sneakers?
hmm die had ik eigenlijk alleen aan met krachttrainingquote:Op dinsdag 28 september 2021 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.
Laatst. Uhuh.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst in Praag met werk.
Waren in een kroeg met tegenover het raam een pinautomaat. Dus ging pinnen en gelijk een oudere “zielige” man achter me.
Hij wou graag geld ruilen want blabla en ziek en zielig en doordrammen. Dus duw die oude weg en ga weer naar binnen. Beetje drinken en sta naast een collega.
En opeens zie ik weer die ouwe. Ik zeg hem “als je gaat pinnen niet ruilen met due ouwe, dat is een oplichter”
Hij gelijk rood naar de bar zijn geld laten zien, nep, had hij net voor mij gepind en geruild…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |