Blessureleed bij onze CL tegenstanders zet zich doorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:ggmm en ondergetekende zouden het erg jammer vinden als Haaland de wedstrijd tegen Ajax mist.
Ik wil tegen Haaland spelen daar speel je CL voor. Je wil je meten met de beste.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blessureleed bij onze CL tegenstanders zet zich doorde voetbalgoden zijn ons goed gezind.
Komt in de uitwedstrijd wel, thuis lekker winnen van Dortmund.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil tegen Haaland spelen daar speel je CL voor. Je wil je meten met de beste.
Ik gun hem over een maand een goed herstel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:ggmm en ondergetekende zouden het erg jammer vinden als Haaland de wedstrijd tegen Ajax mist.
Overmarsgodquote:
Mogen er ook wel 2 bij. Fantastische speler is datquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft nog een contract tot 2024.
Benieuwd naar de ongetwijfeld pittige mening van user @PowerLoungen over deze post.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mogen er ook wel 2 bij. Fantastische speler is dat
Kan niet genoeg krijgen van zijn steekpasses en zijn sleepbewegingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de ongetwijfeld pittige mening van user @:PowerLoungen over deze post.
Als Mark hem hierdoor voor een paar miljoen extra kan verkopen vind ik het prima,quote:
Sta je basis denk je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil tegen Haaland spelen daar speel je CL voor. Je wil je meten met de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |