abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 21:18:59 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201557557
Ik moest aan Kopspijkers denken :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201557583
Kaag inruilen voor Marijnissen.
  dinsdag 28 september 2021 @ 21:21:15 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201557599
Copy paste graag
:')
pi_201557641
Dit komt dus bij D66 weg lees ik.

Zeer onfatsoenlijk en onprofessioneel van deze partij. Dit had ik niet van D66 verwacht. Ze moeten zich echt kapot schamen.
  dinsdag 28 september 2021 @ 21:25:02 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201557667
quote:
Remkes: Traditione­le minder­heids­con­struc­tie niet mogelijk, nu praten met negen partijen
Informateur Johan Remkes ziet momenteel geen mogelijkheden om een traditionele minderheidscoalitie’ te vormen. Dat schrijft Remkes in een brief over de voortgang van de formatie.

Remkes wil woensdag met negen partijen verder praten: VVD, D66, CDA, PvdA, GroenLinks, ChristenUnie, Volt, SGP en Fractie Den Haan.

In een extra-parlementair kabinet bepalen wisselende meerderheden in de Tweede Kamer het beleid. Het kabinet zou dan slechts bestaan uit ‘uitvoerders’ van partijen die meedoen om samen een meerderheid te vormen. VVD, CDA en D66 zouden maandag echter al tegen Remkes hebben gezegd dat zij daar niets voor voelen.

Wat ook kan is dat Remkes van PvdA, GroenLinks, ChristenUnie, Volt, SGP en Fractie Den Haan wil horen of zij een minderheidskabinet van VVD, CDA, D66 zouden steunen vanuit de oppositie. Of hoe ver hun steun zou kunnen reiken.

Steun
Remkes schrijft: ,,Ons land heeft met grote urgentie een nieuw kabinet nodig en, gelet op het tijdsverloop sinds de verkiezingen op 17 maart, is nu echt het moment aangebroken dat de fracties van alle partijen uit het brede en constructieve midden daartoe hun verantwoordelijkheid moeten nemen.”

,,Ik doe daarom een beroep op u en nodig u uit, om samen met de fractievoorzitters van D66, CDA, PvdA, GroenLinks, ChristenUnie, Volt, SGP en fractie den Haan in gesprek te gaan over de bereidheid, mogelijkheden en vormen van constructieve samenwerking die ertoe zouden kunnen leiden dat op zo kort mogelijke termijn een nieuw kabinet gevormd kan worden door het starten van inhoudelijke coalitieonderhandelingen.”
In een extra-parlementair kabinet bepalen wisselende meerderheden in de Tweede Kamer het beleid. Het kabinet zou dan slechts bestaan uit ‘uitvoerders’ van partijen die meedoen om samen een meerderheid te vormen. VVD, CDA en D66 zouden maandag echter al tegen Remkes hebben gezegd dat zij daar niets voor voelen.

Wat ook kan is dat Remkes van PvdA, GroenLinks, ChristenUnie, Volt, SGP en Fractie Den Haan wil horen of zij een minderheidskabinet van VVD, CDA, D66 zouden steunen vanuit de oppositie. Of hoe ver hun steun zou kunnen reiken.

Steun
Remkes schrijft: ,,Ons land heeft met grote urgentie een nieuw kabinet nodig en, gelet op het tijdsverloop sinds de verkiezingen op 17 maart, is nu echt het moment aangebroken dat de fracties van alle partijen uit het brede en constructieve midden daartoe hun verantwoordelijkheid moeten nemen.”

,,Ik doe daarom een beroep op u en nodig u uit, om samen met de fractievoorzitters van D66, CDA, PvdA, GroenLinks, ChristenUnie, Volt, SGP en fractie den Haan in gesprek te gaan over de bereidheid, mogelijkheden en vormen van constructieve samenwerking die ertoe zouden kunnen leiden dat op zo kort mogelijke termijn een nieuw kabinet gevormd kan worden door het starten van inhoudelijke coalitieonderhandelingen.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)-partijen~a33d998b8/
:')
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 21:28:17 #7
186611 Haags
pi_201557718
Ja, als ik die kop van Remkes zie dan is dat ook het eerste waar ik aan denk.
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 21:28:20 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201557721
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:23 schreef rutger05 het volgende:
Dit komt dus bij D66 weg lees ik.

Zeer onfatsoenlijk en onprofessioneel van deze partij. Dit had ik niet van D66 verwacht. Ze moeten zich echt kapot schamen.
Dat Remkes wel een drankje lust en shaggies rookt is algemeen bekend toch? Gisteren blijkbaar een drankje teveel?

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 28 september 2021 @ 21:45:53 #9
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_201558022
Is dit dat nieuwe leiderschap waar men het steeds over heeft? :)
pi_201558089
Ieder Kamerlid met dezelfde portefeuille samenzetten, één iemand laten kiezen uit deze groep en dat is de nieuwe minister voor die portefeuille.
De Koning selecteert de missie uit een stel opzetten opgesteld door de Tweede Kamer.

Zo moeilijk is het toch niet?
Google is your friend, abuse your friends
pi_201558171
Boeiend
U MAD?
pi_201558218
Geen idee wat D'66 hiermee wil bewerkstelligen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201558364
D66'ers richten in gesprekken met journalisten hun pijlen op informateur Remkes, die 'warrig' zou zijn geweest bij het leiden van de gesprekken.

Er werd zelfs gesuggereerd dat er 'al enige drank in de man' zou zijn geweest. Een vergaande spin die de autoriteit van de informateur bedreigt, maar die tegelijkertijd tekenend is voor de onvrede bij de drie partijen over hoe het formatieproces verloopt. Desgevraagd laat een woordvoerder van Remkes weten dat de informateur het maandag beperkt heeft gehouden tot twee borrels, eentje voor en eentje tijdens het diner."

Reactie D66
D66 heeft vanavond gereageerd op het bericht over de beschuldiging van de partij aan het adres van informateur Remkes. "Natuurlijk neem ik dat meteen terug", zegt hoofd voorlichting van D66 Daan Bonenkamp. "We hebben dat echt niet zo bedoeld. Wij hebben geen enkele reden om te twijfelen aan de professionaliteit van de informateur en hebben veel vertrouwen in zijn aanpak." :') _O-

https://nos.nl/artikel/23(...)r-achter-de-schermen

2 borrels dus |:)
Nu nog de grootte van de glazen waar ze in zaten :+
  dinsdag 28 september 2021 @ 22:20:09 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201558401
Dit "drankprobleem" is wel het kleinste probleem in Den Haag van deze formatie. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201558429
Remkes vroeg: En wat nu dan? Daarna keek iedereen naar het plafond

https://www.ad.nl/politie(...)et-plafond~a1fd6bce/

:D :') _O- _O- _O-
  dinsdag 28 september 2021 @ 22:25:13 #16
80382 manny
30 is best veel
pi_201558470
Tja, als we met z’n allen op partijen voor boeren, dieren, bejaarden etc willen stemmen dan krijg je dit. Niet de formateur de schuld geven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201558527
Deze hele formatie is en blijft een grote schande.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 28 september 2021 @ 22:32:04 #18
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201558550
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Remkes vroeg: En wat nu dan? Daarna keek iedereen naar het plafond

https://www.ad.nl/politie(...)et-plafond~a1fd6bce/

:D :') _O- _O- _O-
Hier zijn maar twee woorden voor: royal sadness.
Nu we in de fase van wazige constructies zitten zeg ik: Herverkiezingen.
:')
pi_201558630
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:30 schreef bijdehand het volgende:
Deze hele formatie is en blijft een grote schande.
De grootste schande is dat Rutte, Wopke,Hugo en Wiebes nog vrij rond lopen :(
Dat tuig hoort afgetreden kaalgeplukt in de gevangenis :7
pi_201558668
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:30 schreef bijdehand het volgende:
Deze hele formatie is en blijft een grote schande.
Het met alle winden meewaaiende stemgedrag van de Nederlanders, dat is pas een schande. Door dat impulsieve gedrag hebben we nu dit versnipperd politiek landschap, wat wss de eerste 10 jaar niet meer gelijmd kan worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201558820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:38 schreef Hathor het volgende:
…….hebben we nu dit versnipperd politiek landschap, wat wss de eerste 10 jaar niet meer gelijmd kan worden.
Met als prettig effect dat de machtsgeile cda partij waar je niet om heen kon en dus bijna altijd mee regeerde
Nu op sterven na dood is, wachten is tot machtsgeile incompetente corpsbal Wopke het licht uit doet
Dat mag dan wel weer in zijn korte broek en super dry shirt :') _O-
  dinsdag 28 september 2021 @ 22:51:43 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201558865
Met Kaag in één ruimte…

Dan zet ik het ook op een zuipen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201558957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het met alle winden meewaaiende stemgedrag van de Nederlanders, dat is pas een schande. Door dat impulsieve gedrag hebben we nu dit versnipperd politiek landschap, wat wss de eerste 10 jaar niet meer gelijmd kan worden.
Ja, eens.
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
De grootste schande is dat Rutte, Wopke,Hugo en Wiebes nog vrij rond lopen :(
Dat tuig hoort afgetreden kaalgeplukt in de gevangenis :7
Gewoon kielhalen die bende.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201559037
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:28 schreef Starhopper het volgende:
Dat Remkes wel een drankje lust en shaggies rookt is algemeen bekend toch? Gisteren blijkbaar een drankje teveel?
Wat ziet die man er vreselijk slecht uit.... (Wandelend lijk....)
De man is inmiddels 70...
Stoppen heeft toch niet zoveel zin meer... deze man haalt de 75-80 niet lijkt mij.
  dinsdag 28 september 2021 @ 23:33:49 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201559341
Wat een poppenkast :')
Ik weet niet of nieuwe verkiezingen nut heeft , want Nederland zal wel bijna hetzelfde stemmen als vorige keer
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')