Hier in de buurt gaat het meeste meteen richting de voedselbankquote:Op woensdag 6 december 2023 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Iemand gisteren/vandaag nog kunnen scoren? Kruidvat was hier al leeg, dus online het maximum van 15 zakjes puur besteld en aangevuld met genoeg shampoo, douchegel en deo voor het komende jaar (was 2+2 gratis) om tot gratis bezorging te komen
Straks nog even bij AH kijken, maar ik heb weinig hoop dat er nog wat ligt
Nou ja, ok, daar kan ik moeilijk teleurgesteld in zijn dan natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier in de buurt gaat het meeste meteen richting de voedselbank
quote:Het is hartje zomer en we zijn nog massaal aan het genieten van het mooie weer. Toch is het zover: de eerste pepernoten – of eigenlijk kruidnoten – zijn gespot in Hengelo. Bij Jumbo ligt het snoepgoed van Sinterklaas inmiddels in de schappen.
Het duurt nog een kleine vier maanden voordat het pakjesavond is, maar je kunt nu al van de kruidnootjes genieten als je wilt. In de Hengelose vestigingen van Jumbo in winkelcentrum Groot Driene hebben we de eerste kruidnoten (zonder chocola) gespot.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef maily het volgende:
Het is zover; de eerste kruidnoten zijn gespot in Hengelo
[..]
Jaaaa knetterkruidnotenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
AH heeft ze ook alweer!
[ link | afbeelding ]
Die van Van Delft tellen niet echt mee, die kun je via Van Delft het hele jaar krijgen volgens mijquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:05 schreef Aether het volgende:
50 soorten bij AH
https://www.ah.nl/zoeken?query=kruidnoten&page=1
Oh ja, daar heb ik ook nog een zakje van. Misschien die als volgende eens proeven, want ik weet nog steeds niet of die nou bijzonder isquote:
Jaaah blij dat de knetterkruidnoten er dit jaar ook weer zijn!quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaaaa knetterkruidnoten
Ik heb toevallig vandaag nog eens een zakje Regenboogkruidnoten van AH opengetrokken van afgelopen december
Nu eens eerder beginnen met verzamelen, dan kan ik mijn Excelsheet hopelijk op tijd aanvullen
Werd de hint begrepen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dit plaatje heb ik per ongeluk aan mijn vriend laten zien.
Die bovenste zijn per 250 gram goedkoper dan per 500 gram.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:54 schreef heywoodu het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)archTerms=kruidnoten
Inclusief die Feestmix, die zijn lekker, maar zijn vooral een soort grote m&m's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |