https://www.hema.nl/eten-(...)-netje-24472233.htmlquote:Op maandag 1 september 2025 12:31 schreef VKV het volgende:
Kan je al ergens chocolademunten kopen dat iemand weet? M'n zoontje gaat volgende week trakteren en is helemaal fan van Dagobert Duck, dus leek me wel leuk om in de traktatie munten te doen
[boomer]Vroeger was er alleen naturel[/boomer]quote:Op woensdag 3 september 2025 12:22 schreef heywoodu het volgende:
Net bij de HEMA geweest, zoals gevreesd weinig bijzonders. Pistache als enige nieuwe, tja, straks toch maar even proberen.
Ben wel benieuwd, ga tzt ook een zakje proberen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Pistache...tja. Niet slecht ofzo, als ze rond 5-6 december voor dikke korting te krijgen zijn haal ik er nog wel wat, maar zo niet dan lig ik er ook niet wakker van zeg maar
Inflatie he. Sla ook maar vast voor volgend jaar in als de houdbaarheidsdatum het toelaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:27 schreef HapjesJogger het volgende:
Vandaag gekeken om weer een AH chocolademix zak pepernoten te kopen. Zie ik dat ze geen 1kg zak meer hebben en alleen 750g. Dat niet alleen, ze zijn ook nu 5 euro voor 750g. Ik zweer dat ze vorig jaar 1kg voor zoiets van 4 euro waren of vergis ik me?
Die datum is meestal tot mei ofzo (een half jaar dus ongeveer), maar bij de volgende Sinterklaas zijn ze bijna allemaal nog helemaal primaquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Inflatie he. Sla ook maar vast voor volgend jaar in als de houdbaarheidsdatum het toelaat.
Die zien er lekker uit!quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:32 schreef heywoodu het volgende:
Jaaa Kruidvat heeft ook dit jaar de vorig jaar nieuwe sweet raspberry weer, juichen!![]()
![]()
https://www.kruidvat.nl/s(...)en&searchType=manual
Gold caramel hadden ze vorig jaar ook, maar trekt me niet echt. Ook 'witte chocolade matcha', wat dat dan ook moge wezen. Zegt me helemaal niks, dus dat wordt interessant om te proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |