Is het lekker?quote:
quote:30 juli: kruidnoten in de winkel
https://www.geenstijl.nl/5184763/bizar-vroeg
We schrijven 30 juli en er zijn NU AL idioten supermarkten die kruidnoten in de schappen hebben liggen. Jumbo en Plus in het Oosten des lands doen het gewoon!
Boh, dat is mooi nieuws!quote:
quote:Bij twee Nederlandse supermarkten liggen de eerste kruidnoten al in de schappen. De verkoop start 128 dagen voor het sinterklaasfeest bij Jumbo Abbas in Gieten en Plus Brughuis in Almelo.
Filiaalmanager Jorik van Plus Brughuis in Almelo vertelt dat hij ieder jaar rond deze tijd begint met het verkopen van kruidnoten, als stunt. Dit roept gemengde reacties op, zegt hij. Zo reageren klanten onder de Facebookpost: ‘Neejoh, dat is veel te vroeg man’, of ‘Kruidnoten horen bij Sinterklaas en dus ook alleen rond die tijd van het jaar te koop te zijn.’
Maar de meeste klanten zijn tevreden en dat blijkt ook uit de verkoop. ,,In een week tijd hebben we al 200 zakken verkocht, dus de mensen waarderen het wel”, aldus filiaalmanager Jorik.
https://www.pzc.nl/article/~a7453f95/
Zou er ook geklaagd worden over paaseieren half januari?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die er over klagen hebben ook wel echt helemaal niks te doen verder hoor. Zoals met elk ander item in een supermarkt koop je het gewoon niet als je het niet wilt, en als je het wel wilt hebben, kun je het kopen. Alsof ze straks geen 'Sinterklaasgevoel' hebben in december omdat er in juli en augustus kruidnoten in de winkel lagen, get a fucking life man, in plaats van doen alsof je verplicht wordt het te kopen.
Zeker weten, mensen hebben soms écht helemaal niks beters te doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou er ook geklaagd worden over paaseieren half januari?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaa zojuist zelf de eerste kruidnoten zien liggen bij AH (we lopen altijd wat achter met alles hier), en....gelijk al nieuwe smaken![]()
![]()
![]()
Géén idee of ze te hachelen zijn, maar ja, die moeten natuurlijk geprobeerd worden![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin spice lag er ook, had ik van AH nog niet gezien, maar wel eens van de Lidl op en dat was niet echt bijzonder, dus nog even laten liggen. Truffel puur lag er ook al, net als knetter
Ik weet niet wat de camera met die witte chocola heeft gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaa zojuist zelf de eerste kruidnoten zien liggen bij AH (we lopen altijd wat achter met alles hier), en....gelijk al nieuwe smaken![]()
![]()
![]()
Géén idee of ze te hachelen zijn, maar ja, die moeten natuurlijk geprobeerd worden![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin spice lag er ook, had ik van AH nog niet gezien, maar wel eens van de Lidl op en dat was niet echt bijzonder, dus nog even laten liggen. Truffel puur lag er ook al, net als knetter
Net even geproefd, ik kon me natuurlijk niet beheersenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hier nog niets gezien, maar ben wel nieuwsgierig naar de extreem zure kruidnoten.
https://peppernutsholland(...)espresso-kruidnoten/quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:28 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft er al iemand kruidnoten met een sterke koffiesmaak gevonden?
Een paar verschillende zakjes van vorig jaar in de kast, geen idee waarom ik die gekocht heb, want ik vind koffie helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:28 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft er al iemand kruidnoten met een sterke koffiesmaak gevonden?
Oh die wil ik wel proeven hihiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een paar verschillende zakjes van vorig jaar in de kast, geen idee waarom ik die gekocht heb, want ik vind koffie helemaal niet lekker.
Volgens mij heeft bijna elke winkel (die kruidnoten verkoopt) ze uiteindelijk wel in koffie/cappuccinosmaak en dergelijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel proeven hihi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |