SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, ik dacht al zoiets... Altijd weer die hagelslagquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik verzin zulk soort ongein niet he
[..]
Geen creep, maar een uitermate erudiete man... Clay Shaw.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie is die creep in je UI?
Hak ze neeeeerquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets... Altijd weer die hagelslag
quote:Huh? Chips zijn toch gewoon gemaakt van aardappel? Dat klopt, maar sommige smaken chips bevatten alsnog dierlijke producten! Voor veel BBQ smaken wordt kippenvet gebruikt en paprikachips bevat vaak lactose. Goed de ingrediëntenlijst lezen dus in de supermarkt!
https://freshhh.nl/inspiratie/producten-niet-vegan/
En nog meer van zulk soort ongeinquote:In sommige gevallen is suiker niet vegan. In het verwerkingsproces voor witte suiker wordt het gefilterd en gebleekt met beenderkool van runderen. Deze kool komt niet in het suiker terecht, maar het komt er wel mee in aanraking. In Europa gebeurt dit niet meer, maar in Amerika soms wel.
https://theveganeffect.nl(...)ten-niet-vegan-zijn/
Lekker vergezochtquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nog meer van zulk soort ongein
In de patatjes van de Mac zat (weet niet of dat er nu nog in zit) rundvlees extract (oid).quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga es weg van die sitequote:Op dinsdag 28 september 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wees maar niet bang dat ik vrijwillig vegan word hoorquote:
Ze trekken je er inquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat ik vrijwillig vegan word hoor
Ik vind mensen die vegetarisch eten best oke, zolang ze zich maar niet met mijn eten gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
vegans zijn echt kutmongolen. Zulke mensen echt zodra ik erachter kom WEG uit mijn leven.
[ afbeelding ]
Datquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen die vegetarisch eten best oke, zolang ze zich maar niet met mijn eten gaan bemoeien.
huehuequote:Op dinsdag 28 september 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze door mijn broek heen prikken
Nee johquote:
Oh CIA pawn in de Kennedy assassinationquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen creep, maar een uitermate erudiete man... Clay Shaw.
Joh, ik heb er eentje die wel vlees eet, maar geen melk wil drinken, omdat de kalfjes dan gescheiden worden van de moeder. Dus vlees eten kan gewoon, maar zielige kalfjes kunnen dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat![]()
Maar een vegan die zich NIET met jouw eetstijl bemoeit? Wijs maar aan.
Nee, man kapotgemaakt door een complotwappie en in pak 'm beet anderhalf uur door een jury vrijgesproken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh CIA pawn in de Kennedy assassination
Uhuh. Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, man kapotgemaakt door een complotwappie en in pak 'm beet anderhalf uur door een jury vrijgesproken.
Ja primaquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik heb er eentje die wel vlees eet, maar geen melk wil drinken, omdat de kalfjes dan gescheiden worden van de moeder. Dus vlees eten kan gewoon, maar zielige kalfjes kunnen dan weer niet.
De wappies willen zoveel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh. Dat is wat ze willen dat je denkt.
Gewoon de negeerstand hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja primaDaar trek je toch ook niet tegen ten strijde? Laat ze lekker. Begrijp ik ook niet hoor. Maar boejje
![]()
Maar als je tegen een vegan zegt "Joh wees lekker vegan maar laat mij met rust". Denk je dat dat kan? Serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de negeerstand hoor.
Ik geloof niet dat ik vegan mensen ken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als je tegen een vegan zegt "Joh wees lekker vegan maar laat mij met rust". Denk je dat dat kan? Serieus?
een gigolo is goedkoper?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tering, die prijzen van een personal trainer.
Nee dat is wel een beetje jammer. Het zou een drogreden zijn om nou te zeggen "ZIE JE WEL" maar eigenlijk is het wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vegan mensen ken.
Zoek iemand die met je mee wil trainen dan is het al twee keer goedkoperquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tering, die prijzen van een personal trainer.
"Ik vreet het kalf en z'n moeder op maar dan moet ie wel z'n eigen melk hebben gedronken."quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik heb er eentje die wel vlees eet, maar geen melk wil drinken, omdat de kalfjes dan gescheiden worden van de moeder. Dus vlees eten kan gewoon, maar zielige kalfjes kunnen dan weer niet.
Huehue?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens een frikkedelleke in het crematorium douwen
Ik weet niet waar je precies geil van wordt, maar heet zal het zijn!quote:
Zijn een beetje Taliban figuren, niet voor rede vatbaar en heilig overtuigd van hun eigen gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als je tegen een vegan zegt "Joh wees lekker vegan maar laat mij met rust". Denk je dat dat kan? Serieus?
ja, dat is dus ook mijn idee ervanquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn een beetje Taliban figuren, niet voor rede vatbaar en heilig overtuigd van hun eigen gelijk
Meneer Wattenschijf?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gewattetst?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de halve wereld al negeergeswiped
De vrouwelijke helft?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
geen ideequote:
Hier hetzelfde met het plastic afval, wordt 1x in de 2 weken opgehaald.. nog dezelfde dag nadat het opgehaald is, tiefen ze weer nieuwe zakken neerquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Schaapjesmensen![]()
![]()
HIer wordt het oud papier eens in de 2 weken opgehaald. Vorige week was de laatste keer. Gooi ik net een vuilniszak in de container zie ik al wat oud papierdozen staan..
Toevallig kwam er een meisje uit/van de snackbar en zet er een doos neer. Ik dus van ehh. volgens mij wordt er morgen niet opgehaald. Zij dus van ja, weet ik niet ik krijg alleen maar de opdracht. Okee niet haar fout natuurlijk, maar ik heb wel zo iets van![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de zekerheid maar even op de lijst gekeken die in de centrale hal hangt en ja hoor 22 september en 6 oktober...
Gelukkig niet, anders stond mr. Wattenschijf zo buitenquote:
Echte hequote:Op dinsdag 28 september 2021 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier hetzelfde met het plastic afval, wordt 1x in de 2 weken opgehaald.. nog dezelfde dag nadat het opgehaald is, tiefen ze weer nieuwe zakken neer
Röntgenfoto gemaakt ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Caaf weer opgehaald. Zit nu bij te komen van het trauma. En de caaf loopt lekker te scharrelen.
Ondergrondse container was nog meer lachen, ze raakte regelmatig verstopt en dan zetten mensen het afval gewoon naast de container, omdat lam, maar dan checkten ze de andere container niet (2 op een rij), omdat ze er vanuit gaan dat alles verstopt zit.quote:
je wordt vanzelf minder kritischquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat je ze niet ziet zitten
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders stond mr. Wattenschijf zo buiten
Ja. Ze krijgt nu vooralsnog eerst AB voor de darmen en pijnstiller voor dr bek. Er viel niet zoveel aan te doen verder. Kiezen zagen er goed uit maar de kwaliteit van de tanden is gewoon slecht. Brokkelig.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
op weg naar huis
getekend voor hypoteek
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze krijgt nu vooralsnog eerst AB voor de darmen en pijnstiller voor dr bek. Er viel niet zoveel aan te doen verder. Kiezen zagen er goed uit maar de kwaliteit van de tanden is gewoon slecht. Brokkelig.
gaat sneller als je denktquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 64 dagen......
en asap afspraak maken om in woning wat te kunnen gaan opmeten
mja vastquote:
Ja, ik kan niet tegen zulke deugneuzerij hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik vreet het kalf en z'n moeder op maar dan moet ie wel z'n eigen melk hebben gedronken."
Paddenstoelen zijn sowieso altijd lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:36 schreef -Shii- het volgende:
Altijd leuk dat commentaar van vleeseters op vegans/vegetariërs dat ze commentaar zouden hebben op vleeseters en dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, maar ondertussen bemoeien jullie je met vegans en geef je daar ook je waardeoordeel over.
ben jij vegan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:36 schreef -Shii- het volgende:
Altijd leuk dat commentaar van vleeseters op vegans/vegetariërs dat ze commentaar zouden hebben op vleeseters en dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, maar ondertussen bemoeien jullie je met vegans en geef je daar ook je waardeoordeel over.
Oh ja, heftig traject ..quote:
Nou ja er is niet echt een trajectquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, heftig traject ..
Hoe is de diagnose en hoe oud is de caaf in kwestie?
Nou nee. Wij vleeseters vinden het totaal prima als vega's of vegans andere keuzes maken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:36 schreef -Shii- het volgende:
Uhm, de dierenarts had niet echt een idee over de toestand op dit moment ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja er is niet echt een trajectalleen pijnstilling. Ze is drie.
Nou ja, de kiezen zagen er gewoon goed uit, maar de kwaliteit is niet zo goed. Daar werkt ook geen AB voor. De voortanden waren schuin afgesleten en er zat extra tandmateriaal ofzo, maar er valt gewoon niet zoveel aan te doen blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, de dierenarts had niet echt een idee over de toestand op dit moment ?
Volgens mij is het ook wel lastig om er iets over te zeggen
Het is jammer dat ze geen kunstgebitjes kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, de kiezen zagen er gewoon goed uit, maar de kwaliteit is niet zo goed. Daar werkt ook geen AB voor. De voortanden waren schuin afgesleten en er zat extra tandmateriaal ofzo, maar er valt gewoon niet zoveel aan te doen blijkbaar.
ja ik ook wel. Te veel domme mensen die somehow mogen bestaanquote:
Uit een 3D-printertje.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze geen kunstgebitjes kunnen krijgen.
Kom maar hier heen en wacht maar tot er weer iemand oud papier bij het oud papier zetquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel. Te veel domme mensen die somehow mogen bestaan
Gewoon een geheel nieuwe caaf printenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kom maar hier heen en wacht maar tot er weer iemand oud papier bij het oud papier zet
oud papier, voor mijn curiosazaak... nnnnnnnnnicequote:Op dinsdag 28 september 2021 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kom maar hier heen en wacht maar tot er weer iemand oud papier bij het oud papier zet
Ik zou Knofje, Schaap, Ollie en Otje printen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een geheel nieuwe caaf printen
Zou Orka(aantje) printen
Ik ken ze serieus hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, interessantquote:
"Hedde trek in nen viandel?"quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, interessantIk begin me nou af te vragen wat ik eigenlijk aan die mensen zou willen vragen
kun je ook 3d prints maken vanaf een gewone 2d foto?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn 3d printer staat stof te vangen
https://www.budakortrijk.be/nlquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom komen er dan 9/10 keer van die opmerkingen als "Oh, dan eet ik er wel een extraHARHARHAR"?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Wij vleeseters vinden het totaal prima als vega's of vegans andere keuzes maken.
Vega(n)s vinden het ALLESBEHALVE totaal prima als wij vleeseters vlees eten.
En dat is waar wij vleeseters moeite mee hebben.
Maak lekker je eigen keus, maar laat mij de mijne maken. En dat doen ze dus niet.
niet zonder veel nabewerking waarbij je zelf het 3d reliëf gaat modellerenquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je ook 3d prints maken vanaf een gewone 2d foto?
shitquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet zonder veel nabewerking waarbij je zelf het 3d reliëf gaat modelleren
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet eerst naar het vliegveld toch
Oh wacht even, zou danquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou Knofje, Schaap, Ollie en Otje printen.
nog steeds 2 weken..............................................quote:
Ja, dacht ik ga een gesloopt kasteel recreëren, maar ja, zijn alleen fotos vanquote:
En ik maar bij de voordeur zitten wachten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog steeds 2 weken..............................................
er zijn best wel veel 3d modellen te krijgen op internet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ga een gesloopt kasteel recreëren, maar ja, zijn alleen fotos van
dat worden dus weer klappenquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik maar bij de voordeur zitten wachten.
ja maar niet van deze.. is geen galeriedraad hequote:Op dinsdag 28 september 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn best wel veel 3d modellen te krijgen op internet hoor
het moet per se dat kasteel wezen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar niet van deze.. is geen galeriedraad he
ahahahahahahaha
yipquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het moet per se dat kasteel wezen?
Het zijn net mensen hoor, die ik ken willen vooral geen dieren gebruiken voor hun eigen belangen, maar ze komen geen evangelie brengen ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, interessantIk begin me nou af te vragen wat ik eigenlijk aan die mensen zou willen vragen
hoe hebben die mensen last van zulke opmerkingen precies?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom komen er dan 9/10 keer van die opmerkingen als "Oh, dan eet ik er wel een extraHARHARHAR"?
Omdat ik het niet oke vind als andere mensen geen vlees etenquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom komen er dan 9/10 keer van die opmerkingen als "Oh, dan eet ik er wel een extraHARHARHAR"?
ok, nouja als je op de naam er van zoekt kom je misschien een 3d model tegen.. er is veel te. vinden op de intwerbsquote:
Nou ja, hoewel dat zwaar over de lijn gevonden wordt, is dat in feite niets anders dan wat je van de gemiddelde vegan te horen krijgt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet oke vind als andere mensen geen vlees eten
Omdat je iemands keuze er belachelijk mee maakt?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe hebben die mensen last van zulke opmerkingen precies?
Daar merk ik over het algemeen vrij weinig van.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, hoewel dat zwaar over de lijn gevonden wordt, is dat in feite niets anders dan wat je van de gemiddelde vegan te horen krijgt.
Tsja, als je je continu in de maling genomen voelt, reageer je anders.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, hoewel dat zwaar over de lijn gevonden wordt, is dat in feite niets anders dan wat je van de gemiddelde vegan te horen krijgt.
Is drinken niet makkelijker?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik eet voornamelijk gesmolten ijsdraakjes
Hmm.. zo te zien is dat een Hell's Angel van 2.2 meter, ruige baard en veel tatoeages...quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ga de straat op en ros de eerste de beste in elkaar...
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik eet voornamelijk gesmolten ijsdraakjes
Misschien is het meer dikke yoghurt achtig..quote:
succes ettoquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm.. zo te zien is dat een Hell's Angel van 2.2 meter, ruige baard en veel tatoeages...
nou, rip dan maar
Ja, dat krijg je met mijn populariteit. Mensen gaan dingen naar je vernoemenquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.budakortrijk.be/nl
kom net dit tegen
Sliertjes en bonkjes?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Soms... maar soms zijn ze wat klonterig
Nee, dat is langetenenwerk. Beledigd zijn is altijd een keuze. Dat jij kiest last van een opmerking te hebben, is jouw keuze. Prima, maar niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je iemands keuze er belachelijk mee maakt?
Even ter context: die opmerkingen komen ook als je alleen méldt geen vlees te eten.
ja ik ook, want ik ga niet met vegans omquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar merk ik over het algemeen vrij weinig van.
Jaaaa kaaasquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens ben ik zelfs zonder allergieën niet geschikt voor het veganleven, want niets boven kaas.
oh you're SOOOOO in trouble nowquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens ben ik zelfs zonder allergieën niet geschikt voor het veganleven, want niets boven kaas.
Een kunstcentrum past wel bij je in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met mijn populariteit. Mensen gaan dingen naar je vernoemen
nee niet doenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh you're SOOOOO in trouble now
Dat waren ze niet allemaalquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht even, zou dan
Valencia, Yoshi, Cloud, Oreo, Snuitje en Snufje en Snuitje de eerste, Carmita, Avici, Kookai, Oryx, Noa, Spikey, Neuf en Noir printen.
Volgens mij heb ik ze dan allemaal wel gehad
is kwiwi al op bed?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan eigenlijk wel weer lekker vroeg op bed gaan liggen trouwens
voel ik pas als ik er in duik. Krak is ja plof is neequote:
Die zit nog te wachten tot dat figuur van marktplaats zijn zooi op komt halen denk ikquote:
Kleine kwiwiflesjes.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voel ik pas als ik er in duik. Krak is ja plof is nee
Fles dan kan je nog niet slapenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit nog te wachten tot dat figuur van marktplaats zijn zooi op komt halen denk ik
"zijn"quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit nog te wachten tot dat figuur van marktplaats zijn zooi op komt halen denk ik
dat figuur van marktplaats toch>quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"zijn"![]()
Is het je ontgaan dat kwiwi een meisje is?
De meeste vegans wéét je niet eens van dat ze vegan zijn. Die hebben echt geen zin in nog meer gemopper over HOE KUT vegans wel niet zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is langetenenwerk. Beledigd zijn is altijd een keuze. Dat jij kiest last van een opmerking te hebben, is jouw keuze. Prima, maar niet mijn probleem.
Kijken we naar de FEITEN, dan heb ik er geen moeite mee als een vegan geen vlees eet. Voor mijn part eet ie helemaal niks, prima.
Maar de gemiddelde vegan heeft er WEL moeite mee als IK vlees eet. En daar gaat ie een grens over. Dan heeft ie een oordeel over iets dat daadwerkelijk gebeurt.
Kijk dat een vegan mijn keuze om wel vlees te eten belachelijk meent te moeten maken, ja, dat kan. Dat boeit mij dat net zo weinig als het hem zou moeten boeien wat ik van zijn keuze vind.
Even ter context, ik zal niet zo gauw HUU HUU DAN VREET IK WEL EEN EVERZWIJN MEER gaan lopen schreeuwen.
quote:Nee, dat is langetenenwerk. Beledigd zijn is altijd een keuze. Dat jij kiest last van een opmerking te hebben, is jouw keuze. Prima, maar niet mijn probleem.
Ja, voor mijn gevoel mis ik er een paarquote:
Eerst betalen, daarvoor is er nog niks van figuur bij.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat figuur van marktplaats toch>
Alvast een malletje van maken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor mijn gevoel mis ik er een paar![]()
Maar de levende hoeven nog niet geprint te worden
Nu al, ik moet mijn bed nog opmakenquote:
quote:
Het gesprek moet er vooral naar zijn. Sowieso is tijdens het eten een dom moment om er over te beginnen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:17 schreef Recce het volgende:
Overigens zijn er best veel goede redenen om geen of minder vlees te eten en maar weinig om veel vlees te eten. Als mensen willen uitleggen wat er op tegen is vlees te eten, is daar niet zoveel mis mee, vind ik. Dat is natuurlijk wat anders dan bij je bord VLEES IS MOORD schreeuwen.
"Kom eens hier Wanheda."quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alvast een malletje van maken.
Niet meteen alle vegans afserveren dusquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. We zijn het eens
Oh die nekker die die workoutmachine voor 50 wam halenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat figuur van marktplaats toch>
Beetje eromheen kleien.quote:
Nee hoor, doe jij normaal tegen mij, doe ik normaal tegen jouquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meteen alle vegans afserveren dus![]()
Caaf helemaal getraumatiseerd.quote:
Wanheda van the 100?quote:
Is er een andere?quote:
Ja, mee eens. Dat is gewoon onbeschoft.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gesprek moet er vooral naar zijn. Sowieso is tijdens het eten een dom moment om er over te beginnen.
Goeie naam wel dan trouwens.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caaf helemaal getraumatiseerd.
Zij schiet al in een stressstuip als ik naar haar kijkGelukkig gaat het steeds beter. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al, ik moet mijn bed nog opmaken
Geen idee. Ik dacht dat the 100 niet zo heel populair wasquote:
Ja, maar Wanheda is de caaf van mr. Wattenschijf.quote:
In sommige gevallen is het wel verstandig om vlees te eten, toen ik in revalidatie zat riep de diëtist ook tegen me dat ik meer vlees moest eten. Toegegeven, dat mens was wel een beetje een feeder geloof ikquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:17 schreef Recce het volgende:
Overigens zijn er best veel goede redenen om geen of minder vlees te eten en maar weinig om veel vlees te eten. Als mensen willen uitleggen wat er op tegen is vlees te eten, is daar niet zoveel mis mee, vind ik. Dat is natuurlijk wat anders dan bij je bord VLEES IS MOORD schreeuwen.
Tegen de andere caafs is ze wel stoer en overheersendquote:
Ja moet ik nu gelijk naar boven rennen om dat te gaan doen ofzoquote:
Och, best veel seizoenen van gemaakt, dus populariteit was wel aardig lijkt me.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat the 100 niet zo heel populair was
Mijn God.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar Wanheda is de caaf van mr. Wattenschijf.
Prima serie hoor, al hadden de laatste 2 seizoenen niet echt meer gehoevenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat the 100 niet zo heel populair was
Ja, maar dat is ook wel een beetje een uitzonderingssituatie! Ik las ook dat ze mensen met corona ook veel vlees geven in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het wel verstandig om vlees te eten, toen ik in revalidatie zat riep de diëtist ook tegen me dat ik meer vlees moest eten. Toegegeven, dat mens was wel een beetje een feeder geloof ik
Sommige stofjes neem je inderdaad makkelijker op uit vlees.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het wel verstandig om vlees te eten, toen ik in revalidatie zat riep de diëtist ook tegen me dat ik meer vlees moest eten. Toegegeven, dat mens was wel een beetje een feeder geloof ik
nja, op een gegeven moment was het verhaal inderdaad wel een beetje te ver, maar goed, You are wonkru or you are the enemy of wonkru, choose!quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima serie hoor, al hadden de laatste 2 seizoenen niet echt meer gehoeven
neequote:Op dinsdag 28 september 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet ik nu gelijk naar boven rennen om dat te gaan doen ofzo
Dat werd wel wat matig ja, maar ja. Een einde is ook altijd wel prettig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima serie hoor, al hadden de laatste 2 seizoenen niet echt meer gehoeven
Uit de muur of al die tijd van geld in een oude sok geleefd?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 5 miljoen jaar gepind.
Voelde gek.
Van die Amerikaanse coming of age onzin.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
The 100 is tof.
Moet wel de laatste 3 seizoenen nog kijken.
De action is ook wel de grootste tokkietrekpleister ooitquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100010948_1d38b139
Hou ik vanquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die Amerikaanse coming of age onzin.
Ik pin altijd alles of via mn telefoonquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit de muur of al die tijd van geld in een oude sok geleefd?
quote:De populaire natuurquiz 'Waku Waku' keert vermoedelijk in 2022 terug op de Nederlandse televisie. Dat heeft productiebedrijf Concept Street, dat de rechten in 2019 kocht, dinsdag laten weten. Vertrouwde elementen, zoals de BN'ers die voor een goed doel spelen en de pluchen aapjes, keren terug.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mwah eerder een stok.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een satéstokje
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Goeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Je kunt ook nog snel naar de appiequote:Op dinsdag 28 september 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Als de snackbar hiernaast nog open was had ik even een kroketje gehaald ofzo.
Vind je? Ik ben niet zo kunstzinnig hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kunstcentrum past wel bij je in ieder geval
Ja of naar de Mac maar die zijn verder. /luiquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook nog snel naar de appie
ik ben benieuwd of ik jou ook tegenkom maar heb geen idee hoe je er uit zietquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben niet zo kunstzinnig hoor
Hoe betaal je dan normaliter?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 5 miljoen jaar gepind.
Voelde gek.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik jou ook tegenkom maar heb geen idee hoe je er uit ziet
Oh, ik bedoel uit de muur.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan normaliter?
Dat vroeg ikquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel uit de muur.ik snap de verwarring
Ja, ik zit te lang achter de kompjoeter, denk ikquote:
je komt denk ik niet eens in mijn age range voorbijquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je herkent me misschien wel aan mijn profiel
18 tot 28?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je komt denk ik niet eens in mijn age range voorbij
gaan we kopen?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je komt denk ik niet eens in mijn age range voorbij
He, leef jij ook nog ?quote:
Geel blaadjequote:Op dinsdag 28 september 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan kom je me niet tegen
nee van 34 tot 40 geloof ikquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zoek je alleen maar naar groene blaadjes?
Even de staatsloterij trekking 1 oktober afwachten.quote:
ik ga duimenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even de staatsloterij trekking 1 oktober afwachten.
Ja, ik ben er nog. Dacht je dat ik je kon vergeten of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He, leef jij ook nog ?
Inb4: nee, dit is mijn geest die aan het typen is
Ze is zelf ook boven de 40quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je een rijke man boven de 40 daten dan?
flappentappenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel uit de muur.ik snap de verwarring
waarom rijk?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je een rijke man boven de 40 daten dan?
Iets voor autistische teruggetrokken stille jongeren.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtf is een rots en water cursus ? Klinkt heel yoga- achtig
Ha, nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog. Dacht je dat ik je kon vergeten of zo?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets voor autistische teruggetrokken stille jongeren.
Relatief goed, en met jou?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha, nee.
Klb never dies.![]()
Hoe gaat het nu ?
Rode panda's, dagelijks sushi, huisjes in de zon, miljoen ledlampjes, achttien kledingkasten vol te kleurrijke kleding en je eigen cruiseschipquote:
Ben je al thuis?quote:
Tikje verlept.quote:
Dat klinkt als een beleefde manier van zeggen dat het niet goed gaat.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beleefde manier van zeggen dat het niet goed gaat.![]()
Met mij gaat het ook relatief goed
Ben je een tijdje van fok weggeweest ?
Ah, dat zal toch wel meevallen? Ik was alleen maar aan het plagenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje verlept.
Hoewel ik in Boedapest te horen kreeg dat ik er jonger uitzag dan een paar jaar geleden
Goed zoquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode panda's, dagelijks sushi, huisjes in de zon, miljoen ledlampjes, achttien kledingkasten vol te kleurrijke kleding en je eigen cruiseschip
Wat is er ?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
nee rijk is geen eis. Arm hoeft ook niet trouwens
Mijn collega heeft een full blown dieet gedaan van 3 maanden alleen paprika’s (ofzo).quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dat zal toch wel meevallen? Ik was alleen maar aan het plagen![]()
Ben je afgevallen? Dan lijken mensen ook ineens jonger
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een full blown dieet gedaan van 3 maanden alleen paprika’s (ofzo).
Ziet er 10 Jr ouder uit en alsof die aids lepra en kanker gelijk heeft.
Met ons gaat het nooit helemaal goed.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beleefde manier van zeggen dat het niet goed gaat.![]()
Met mij gaat het ook relatief goed
Ben je een tijdje van fok weggeweest ?
Mja past meer bij je dan als het een stripclub of coffeeshop was geweestquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben niet zo kunstzinnig hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
nee rijk is geen eis. Arm hoeft ook niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |