SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, ik dacht al zoiets... Altijd weer die hagelslagquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik verzin zulk soort ongein niet he
[..]
Geen creep, maar een uitermate erudiete man... Clay Shaw.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie is die creep in je UI?
Hak ze neeeeerquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets... Altijd weer die hagelslag
quote:Huh? Chips zijn toch gewoon gemaakt van aardappel? Dat klopt, maar sommige smaken chips bevatten alsnog dierlijke producten! Voor veel BBQ smaken wordt kippenvet gebruikt en paprikachips bevat vaak lactose. Goed de ingrediëntenlijst lezen dus in de supermarkt!
https://freshhh.nl/inspiratie/producten-niet-vegan/
En nog meer van zulk soort ongeinquote:In sommige gevallen is suiker niet vegan. In het verwerkingsproces voor witte suiker wordt het gefilterd en gebleekt met beenderkool van runderen. Deze kool komt niet in het suiker terecht, maar het komt er wel mee in aanraking. In Europa gebeurt dit niet meer, maar in Amerika soms wel.
https://theveganeffect.nl(...)ten-niet-vegan-zijn/
Lekker vergezochtquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nog meer van zulk soort ongein
In de patatjes van de Mac zat (weet niet of dat er nu nog in zit) rundvlees extract (oid).quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga es weg van die sitequote:Op dinsdag 28 september 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wees maar niet bang dat ik vrijwillig vegan word hoorquote:
Ze trekken je er inquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat ik vrijwillig vegan word hoor
Ik vind mensen die vegetarisch eten best oke, zolang ze zich maar niet met mijn eten gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
vegans zijn echt kutmongolen. Zulke mensen echt zodra ik erachter kom WEG uit mijn leven.
[ afbeelding ]
Datquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen die vegetarisch eten best oke, zolang ze zich maar niet met mijn eten gaan bemoeien.
huehuequote:Op dinsdag 28 september 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze door mijn broek heen prikken
Nee johquote:
Oh CIA pawn in de Kennedy assassinationquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen creep, maar een uitermate erudiete man... Clay Shaw.
Joh, ik heb er eentje die wel vlees eet, maar geen melk wil drinken, omdat de kalfjes dan gescheiden worden van de moeder. Dus vlees eten kan gewoon, maar zielige kalfjes kunnen dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat![]()
Maar een vegan die zich NIET met jouw eetstijl bemoeit? Wijs maar aan.
Nee, man kapotgemaakt door een complotwappie en in pak 'm beet anderhalf uur door een jury vrijgesproken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh CIA pawn in de Kennedy assassination
Uhuh. Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, man kapotgemaakt door een complotwappie en in pak 'm beet anderhalf uur door een jury vrijgesproken.
Ja primaquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik heb er eentje die wel vlees eet, maar geen melk wil drinken, omdat de kalfjes dan gescheiden worden van de moeder. Dus vlees eten kan gewoon, maar zielige kalfjes kunnen dan weer niet.
De wappies willen zoveel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh. Dat is wat ze willen dat je denkt.
Gewoon de negeerstand hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja primaDaar trek je toch ook niet tegen ten strijde? Laat ze lekker. Begrijp ik ook niet hoor. Maar boejje
![]()
Maar als je tegen een vegan zegt "Joh wees lekker vegan maar laat mij met rust". Denk je dat dat kan? Serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de negeerstand hoor.
Ik geloof niet dat ik vegan mensen ken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als je tegen een vegan zegt "Joh wees lekker vegan maar laat mij met rust". Denk je dat dat kan? Serieus?
een gigolo is goedkoper?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tering, die prijzen van een personal trainer.
Nee dat is wel een beetje jammer. Het zou een drogreden zijn om nou te zeggen "ZIE JE WEL" maar eigenlijk is het wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vegan mensen ken.
Zoek iemand die met je mee wil trainen dan is het al twee keer goedkoperquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tering, die prijzen van een personal trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |