Dat ik met een meid wou vreemdgaan en moeite had om te bedenken wat te doen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:21 schreef Scuidward het volgende:
Ben je toevallig vergeten de TT aan te passen toen je halverwege een vorig epistel koudwatervrees kreeg?
De saus erop of ernaast? Dan naast.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat ik met een meid wou vreemdgaan en moeite had om te bedenken wat te doen?
Nou als het erop gaat dan is de kans op zwangerschap toch ook extreem klein. Als ze het zaad wil opvangen en inserten kan dat bij zowel erop als ernaastquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De saus erop of ernaast? Dan naast.
Goed te merken dat we allebei dezelfde rare associaties hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou als het erop gaat dan is de kans op zwangerschap toch ook extreem klein. Als ze het zaad wil opvangen en inserten kan dat bij zowel erop als ernaast
Nou ja ik heb altijd jou gezien als de meer nuchtere van ons 2 dus weet niet of dat goed voor jou isquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed te merken dat we allebei dezelfde rare associaties hebben.
Zo, dat is een prima compliment.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja ik heb altijd jou gezien als de meer nuchtere van ons 2 dus weet niet of dat goed voor jou is
Beter laat dan nooit, toch mooi dat je hersenen ondanks dat je het nu pas beseft toch onbewust direct wel ontopic reacties creëerdenquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo, dat is een prima compliment.
Ik begrijp nu pas dat de TT blijkbaar een vraag zal zijn geweest op CU2, het digitale plakboek waar ik geen klik mee had.
Oh is het een magische koe?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En chocolademelk uit de borsten
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh is het een magische koe?
Wow wat een maf wijf joh nondeju!!!!!!!!!!!!!quote:
Normaal doen jijquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
Een hoop webcam uhm p0rneau. Dat herinner ik me vooral
Nou ik heb ernaar gezocht maar kon het niet vinden. Ik zeg niet dat ik er heel goed naar gezocht hebquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:55 schreef Nober het volgende:
Geen honderd vragenlijst in de OP.
Heb nog steeds een @:hotmail-account. Heb gelezen in 2pac's boek dat MSN weer terugkomt.
Ik vertel niks meer dan de waarheidquote:
Proostquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En chocolademelk uit de borsten
Alex lijkt me wel een chille gast.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan de jongens met wat minder hartjes etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |