Wat zei google tegen je toen je het in tikte?quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:49 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Ik wil weten hoe dit in zijn werking gaat.
heel simpel: Niet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:49 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Ik wil weten hoe dit in zijn werking gaat.
Bij de ambassade Canadeze ambassade in Nederland?quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Omdat Nederland schijnbaar in een politie staat verandert wil je asiel in de UK of USA ? Die 2 zijn wel een paar graden erger..... zou je deze landen - net als Nederland - uberhaupt een politie staat willen noemen.
Canada zou beter in aanmerking komen, maar ik vermoed dat je aanvraag vrij nutteloos gaat zijn, en ik je al kan garanderen dat je wordt afgewezen.
Je kan je aanvraag overigens doen bij de ambassade.
Switserland zat ik ook aan te denken. Erg mooi en economisch sterk land.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:00 schreef Herkauwer het volgende:
Van de landen die je noemt heeft Nederland de hoogste mate van persoonlijke vrijheid. Verder heeft alleen Canada een algemeen hoger vrijheidscijfer, 8,65 t.o.v. 8,5.
Je gaat er dan persoonlijk op achteruit maar qua economische vrijheid is op vooruit. Als je het echt beter wil doen dan ga je naar Zwisterland of Nieuw Zeeland.
Bron: https://worldpopulationre(...)ngs/freest-countries
Tip van mijn kant, probeer het land waar je asiel aanvraagt goed te spellen. Komt iets beleefder overquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Switserland zat ik ook aan te denken. Erg mooi en economisch sterk land.
Voor asiel aanvraag niet nodig toch?quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tip van mijn kant, probeer het land waar je asiel aanvraagt goed te spellen. Komt iets beleefder over
Als het er daar aan toegaat zoals hier dan is het inderdaad niet de juiste keuze.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:11 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou niet naar Canada gaan als je niet tegen politieke correctheid kunt.
Succes dan maar met een land vinden dat wel bij je voorkeuren past.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Als het er daar aan toegaat zoals hier dan is het inderdaad niet de juiste keuze.
Aan het niveau van TS is af te leiden dat hier geen sprake van is.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:37 schreef mrPanerai het volgende:
Als je een fatsoenlijk diploma of skill hebt is emigreren naar Canada helemaal geen moeilijk iets
heb ik eigenlijk helemaal niks van gemerkt.... eerder een land waar handhaving van de regels op een extreem laag peil staat en velen het juist leuk vinden regels te negeren en de politie er vaak enkel bijstaat.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:34 schreef Mirandaforyou het volgende:
Zoals de meeste burgers van Nederland is opgevallen, verandert Nederland steeds meer in een politiestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |