abonnement Unibet Coolblue
pi_201551066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:53 schreef Cerveza33 het volgende:

[..]
klopt, of je laat je vaccineren, maar ik gok zo maar dat jij dat niet wil, dat mag, eigen keuze, op dit moment draag je daar ook de consequenties van. Over een tijdje als blijkt dat het houdbaar is gaan die consequenties er ook wel vanaf, ga er maar vanuit dat je tot na de winter je iedere keer zal moeten laten testen als je ergens wil eten of bv een museum of festival wil bezoeken
Het klopt dat ik mij niet heb laten vaccineren. Overigens draag ik geen enkele consequentie. Ben nog nergens gevraagd om een app en als ze een app vragen dan loop ik met mijn vrienden wel naar een andere toko. :)

Maar goed dat is niet relevant. Zoals ik in een ander topic al belichtte. GW art 1, 10 en 11 laten negeren door een demissionair kabinet dat is afgetreden omdat ze stelselmatig de GW negeerden klopt natuurlijk niet. Verder ben ik een redelijk libertarisch ingesteld persoon die vindt dat mensen autonoom genoeg zijn om hun eigen beslissingen te kunnen maken. Mocht dat niet werken kunnen mensen met elkaar in discussie. Al gebeuren beide punten (mensen die beslissen en discussiëren) best weinig de laatste jaren in de maatschappij.
pi_201551141
De ringleiding staat niet aan. Rechter wil liever geen technische vragen.
pi_201551151
Staat de ringleiding aan?

reactie: Wat zegt u? _O-

Die rechter heeft dus ook nog nooit van een ringleiding gehoord.
Alpha kenny one
pi_201551183
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:09 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Het klopt dat ik mij niet heb laten vaccineren. Overigens draag ik geen enkele consequentie. Ben nog nergens gevraagd om een app en als ze een app vragen dan loop ik met mijn vrienden wel naar een andere toko. :)
:') succes, ze vragen allemaal om de check, die dat niet doen worden gesloten

quote:
Maar goed dat is niet relevant. Zoals ik in een ander topic al belichtte. GW art 1, 10 en 11 laten negeren door een demissionair kabinet dat is afgetreden omdat ze stelselmatig de GW negeerden klopt natuurlijk niet. Verder ben ik een redelijk libertarisch ingesteld persoon die vindt dat mensen autonoom genoeg zijn om hun eigen beslissingen te kunnen maken. Mocht dat niet werken kunnen mensen met elkaar in discussie. Al gebeuren beide punten (mensen die beslissen en discussiëren) best weinig de laatste jaren in de maatschappij.
Ben jij er zo een? die met de vakkenvuller van de appie in discussie gaat over het wel/niet moeten dragen van een mondkapje :') Of met de uitbater/uitsmijter van een restaurant/musea/deur controleur van een kroeg? _O-
pi_201551221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:09 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Het klopt dat ik mij niet heb laten vaccineren. Overigens draag ik geen enkele consequentie. Ben nog nergens gevraagd om een app en als ze een app vragen dan loop ik met mijn vrienden wel naar een andere toko. :)

Maar goed dat is niet relevant. Zoals ik in een ander topic al belichtte. GW art 1, 10 en 11 laten negeren door een demissionair kabinet dat is afgetreden omdat ze stelselmatig de GW negeerden klopt natuurlijk niet. Verder ben ik een redelijk libertarisch ingesteld persoon die vindt dat mensen autonoom genoeg zijn om hun eigen beslissingen te kunnen maken. Mocht dat niet werken kunnen mensen met elkaar in discussie. Al gebeuren beide punten (mensen die beslissen en discussiëren) best weinig de laatste jaren in de maatschappij.
Een demissionair kabinet heeft dezelfde bevoegdheden als een niet demissionair kabinet. Dat je dit vermeldt is totaal irrelevant.
pi_201551267
Nou ja wat een dwaas die advocaat.. man man
Alpha kenny one
pi_201551277
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:16 schreef Cerveza33 het volgende:

[..]
:') succes, ze vragen allemaal om de check, die dat niet doen worden gesloten
[..]
Ben jij er zo een? die met de vakkenvuller van de appie in discussie gaat over het wel/niet moeten dragen van een mondkapje :') Of met de uitbater/uitsmijter van een restaurant/musea/deur controleur van een kroeg? _O-
Excessen zijn er altijd. Beter nog die worden gebruikt om af te schrikken.

Nee maar ik vind het wel leuk om op FOK! te discussiëren. Leuke Ad hominem btw
pi_201551364
Die advocaat moet zich meer bezighouden met de wettelijke onderbouwing ipv zijn persoonlijke walging in elke zin te uiten. Gaat hij het over Maarten van Rossem etc hebben :')
Alpha kenny one
pi_201551703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:33 schreef falling_away het volgende:
Die advocaat moet zich meer bezighouden met de wettelijke onderbouwing ipv zijn persoonlijke walging in elke zin te uiten. Gaat hij het over Maarten van Rossem etc hebben :')
Ik denk dat hij een statement voorleest
pi_201551748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:04 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik denk dat hij een statement voorleest
Maar die statements hebben verder geen juridische basis. Het zijn meningen van Jan en alleman.
Hij heeft het maar zeer miniem gehad over de wetten die overtreden worden.
Alpha kenny one
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 14:19:28 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201551836
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:04 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik denk dat hij een statement voorleest
Oh, dus voer voor de wappie kanalen maar juridisch inhoudelijk niets te melden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 september 2021 @ 14:22:15 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201551851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, dus voer voor de wappie kanalen maar juridisch inhoudelijk niets te melden.
Dat is toch hoe alles tegenwoordig werkt? De Gekke Boeren Partij staat ook op 7 zetels in de peilingen dankzij al die mooie praatjes voor de bühne, terwijl hun echte doelgroep hooguit 2-3 zetels oplevert. FvD was zelfs de grootste in de EK dankzij die filmpjes.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201551913
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 23:44 schreef epicbeardman het volgende:
BLCKBX moet officiële omroep worden. Wat een professionaliteit.
Flavio Pasquino!

^O^
pi_201552018
Interessant nu wel! Deze rechter geeft iig een stuk minder de indruk al vooraf haar uitspraak klaar te hebben dan die troela rechter van de avondklok.
Alpha kenny one
pi_201552058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:29 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Flavio Pasquino!

^O^
Kasplukker en complotdenker.

Complotdenker Flavio ‘met kas vandoor’
pi_201552303
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:42 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Kasplukker en complotdenker.

Complotdenker Flavio ‘met kas vandoor’

Tja... Beide kanten zeggen gelijk te hebben... waarom laten ze de rechter niet beslissen?
pi_201552334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Tja... Beide kanten zeggen gelijk te hebben... waarom laten ze de rechter niet beslissen?
Omdat Flavio P. een compensatievoorstel heeft gedaan wat is geaccepteerd.
pi_201552345
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Omdat Flavio P. een compensatievoorstel heeft gedaan wat is geaccepteerd.
Linkje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')