Als ik er iets van zeg vind ze het niet leuk. Maar in mijn ogen kun je niet om de 2 weken een ander vriendje hebben en dan van hun allemaal houden.
quote:ach tjah, als zij dat denkt en zij gelukkig is. Wat is het probleem
Op donderdag 30 januari 2003 21:35 schreef Riann het volgende:
een vriendin van me heeft zowat om de 2 weken een ander vriendje.
En dan verkering he. en waar ze dan ook van alles doet op sexueel gebied. nu had ze een keer een maand verkering met een jongen. En het is nu misschien net een paar dagen uit en nu heeft ze een nieuwe vriend. En ze zegt dat ze van hem houd. In mijn ogen kan het niet.Als ik er iets van zeg vind ze het niet leuk. Maar in mijn ogen kun je niet om de 2 weken een ander vriendje hebben en dan van hun allemaal houden.
quote:waarchijnlijk ook blond... ( Breezahhoer )
Op donderdag 30 januari 2003 21:36 schreef matthijn99 het volgende:
Het zal de leeftijd wel zijn. En haar IQ..
quote:ja dat tijdperk is voorbij dat meiden niet wat plezier mogen maken en zo
Op donderdag 30 januari 2003 21:37 schreef moonglade het volgende:
klopt, waarschijnlijk is ze zoekende, of heeft ze gewoon schijt aan de wereld. wat als het een jongen zou zijn? zou je je dan ook zo bezorgt maken?
ik vind het best dat ze bijvoorbeeld elke week met een andere jongen het bed in duikt als ze het maar veilig doet.
Maar dan gewoon verkering hebben en dan zeggen dat je van um houd. Dat snap ik niet.
Ik vind het wel een beetje dom van haar.
quote:Maar ze zegt het dus wel
Op donderdag 30 januari 2003 21:38 schreef Lucille het volgende:
Ze houdt niet van de persoon, ze houdt van seks.
ik zeg dan weer maar je kunt toch niet om allemaal echt verliefd zijn geweest
en dan verdedigd ze zichzelf en dan zegt ze dat het wel zo is.
quote:je zegt dus in jou ogen kan het niet. Naja aangezien zij het doet kan het in haar ogen toch wel? is ze heel populair dan? gewoon locale slet. Beetje grof gezegd maar zo hebben wij er ook 2 op school. Loop je lang ff beetje aan elkaar zitten "hey wat doet mijn hand in je broek?" en dan loop je weer verder .. tis gewoon wat mensen leuk vinden en doen om gezien te worden. (denk ik?)
Op donderdag 30 januari 2003 21:35 schreef Riann het volgende:
een vriendin van me heeft zowat om de 2 weken een ander vriendje.
En dan verkering he. en waar ze dan ook van alles doet op sexueel gebied. nu had ze een keer een maand verkering met een jongen. En het is nu misschien net een paar dagen uit en nu heeft ze een nieuwe vriend. En ze zegt dat ze van hem houd. In mijn ogen kan het niet.Als ik er iets van zeg vind ze het niet leuk. Maar in mijn ogen kun je niet om de 2 weken een ander vriendje hebben en dan van hun allemaal houden.
quote:en veel jongens vinden haar ook echt leuk en gaat het niet om de seks
Op donderdag 30 januari 2003 21:37 schreef sunbloem het volgende:[..]
ach tjah, als zij dat denkt en zij gelukkig is. Wat is het probleem
quote:Kinderen snappen het verschil niet tussen houden van iemand en lekker genieten om seks. Dat verschil komen ze pas jaren later te weten.
Op donderdag 30 januari 2003 21:40 schreef Riann het volgende:[..]
Maar ze zegt het dus wel
ik zeg dan weer maar je kunt toch niet om allemaal echt verliefd zijn geweest
en dan verdedigd ze zichzelf en dan zegt ze dat het wel zo is.
quote:hmmm misschien, maar als ze gelukkig is? ik heb ook buien gehad dat ik aan de lopende band vriendjes had, dat had ik toen nodig, een soort bevestiging dat jongens mij nog wel leuk vinden... en dat ze zegt dat ze van ze houd? dat is om haar eigen geweten te sussen....
Op donderdag 30 januari 2003 21:39 schreef Riann het volgende:[..]
ja dat tijdperk is voorbij dat meiden niet wat plezier mogen maken en zo
ik vind het best dat ze bijvoorbeeld elke week met een andere jongen het bed in duikt als ze het maar veilig doet.
Maar dan gewoon verkering hebben en dan zeggen dat je van um houd. Dat snap ik niet.
Ik vind het wel een beetje dom van haar.
quote:populair valt wel mee alleen ze heeft toch wel om de 2 weken een vriend. en we zijn gewoon vriendinnen. Dus ik zeg ook altijd tegen haar dat ik het niet normaal vind maar ja dan gaat ze allemaal smoesjes verzinnen en zo en dan begint ze ergens anders over. En ze is er trots op ook nog.
Op donderdag 30 januari 2003 21:41 schreef Stroef het volgende:[..]
je zegt dus in jou ogen kan het niet. Naja aangezien zij het doet kan het in haar ogen toch wel? is ze heel populair dan? gewoon locale slet. Beetje grof gezegd maar zo hebben wij er ook 2 op school. Loop je lang ff beetje aan elkaar zitten "hey wat doet mijn hand in je broek?" en dan loop je weer verder .. tis gewoon wat mensen leuk vinden en doen om gezien te worden. (denk ik?)
quote:wie niet
Op donderdag 30 januari 2003 21:38 schreef Lucille het volgende:
Ze houdt niet van de persoon, ze houdt van seks.
maar on-topic...
tjaah zo zijn kleine meisjes he die willen stoer zijn tegen over de rest.. en ze willen vastigheid... dat wil iedereen maar niet iedereen geeft het toe..
quote:ik ben ook even oud als haar
Op donderdag 30 januari 2003 21:42 schreef Lucille het volgende:[..]
Kinderen snappen het verschil niet tussen houden van iemand en lekker genieten om seks. Dat verschil komen ze pas jaren later te weten.
en ik heb maar met een paar jongens verkering gehad waar ik echt helemaal gek op was en waar ik zelf van ging houden.
Maar ik heb zelf ook wel eens een jongen of meisje voor een avondje maar ik heb er dan toch ook niet meteen verkering mee.
quote:nope
Op donderdag 30 januari 2003 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ben je jaloers ?
want ik wil niet om de 2 weken een anders
quote:zeg ik .. aand8! hoelang ken je haar al?
Op donderdag 30 januari 2003 21:43 schreef Riann het volgende:[..]
populair valt wel mee alleen ze heeft toch wel om de 2 weken een vriend. en we zijn gewoon vriendinnen. Dus ik zeg ook altijd tegen haar dat ik het niet normaal vind maar ja dan gaat ze allemaal smoesjes verzinnen en zo en dan begint ze ergens anders over. En ze is er trots op ook nog.
quote:6 jaar
Op donderdag 30 januari 2003 21:47 schreef Stroef het volgende:[..]
zeg ik .. aand8! hoelang ken je haar al?
in begin was ze zo helemaal niet pas sins het laatste 1,5 jaar
quote:daar ben ik nou ook bang voor maar ze ziet eht gewoon niet.
Op donderdag 30 januari 2003 21:47 schreef Chiwakka het volgende:
ze is dus de lokale trampoline, zeg maar dat ze moet oppassen , ze doet vast ook zeer uitbundig op fuiven en feestjes, dit soort meisjes wordt verkracht....
quote:ben niet jaloers zoals ik al eerder zeg want als ik sex wil dan regel ik dat zelf wel met iemand maar ik neem er geen verkering mee.
Op donderdag 30 januari 2003 21:48 schreef H3man het volgende:
Ben je jaloers en wil je ook wel 's een x ???????????????????
quote:Kut waarom kom ik nou nooit van die meiden tegen
Op donderdag 30 januari 2003 21:49 schreef Riann het volgende:[..]
ben niet jaloers zoals ik al eerder zeg want als ik sex wil dan regel ik dat zelf wel met iemand
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:48 schreef Riann het volgende:
quote:
Het zal de leeftijd wel zijn.
quote:Dus je neukt om het neuken ?
Op donderdag 30 januari 2003 21:49 schreef Riann het volgende:[..]
ben niet jaloers zoals ik al eerder zeg want als ik sex wil dan regel ik dat zelf wel met iemand maar ik neem er geen verkering mee.
Zonder gevoel voor die persoon ?
Heb je al veel harten gebroken ?
quote:ik heb niet veel harten gebroken want ik ben er altijd heel duidelijk in
Op donderdag 30 januari 2003 21:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Dus je neukt om het neuken ?
Zonder gevoel voor die persoon ?
Heb je al veel harten gebroken ?
quote:Tip: Met Gellarboy zal het je niet lukken (dit met het oog op jullie meet)
Op donderdag 30 januari 2003 21:49 schreef Riann het volgende:
ben niet jaloers zoals ik al eerder zeg want als ik sex wil dan regel ik dat zelf wel met iemand maar ik neem er geen verkering mee.
quote:nee maar als je een meet hebt wil niet zeggen dat je meteen sex hebt
Op donderdag 30 januari 2003 21:56 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Tip: Met Gellarboy zal het je niet lukken (dit met het oog op jullie meet)
quote:Dat ja.
Het zal de leeftijd wel zijn. En haar IQ..
quote:normaal is een breed woord maar ja ach hoe had ik dan de topictitel moeten doen
Op donderdag 30 januari 2003 22:00 schreef sweek het volgende:[..]
Dat ja.
Owja, ik zou de term normaal niet gebruiken.
quote:ik zweg het nog een keer.. tis de aand8!
Op donderdag 30 januari 2003 21:48 schreef Riann het volgende:[..]
6 jaar
quote:Ja dat zou goed kunnen want ze houd wel een beetje van veel aandacht krijgen vind ze geweldig
Op donderdag 30 januari 2003 22:10 schreef Stroef het volgende:[..]
ik zweg het nog een keer.. tis de aand8!
quote:daarom. En hoe was ze voor deze "fase" (fuck dat woord:)) verlegen? weinig vrienden? denk daar is over na ... kan ook aan jou liggen ?
Op donderdag 30 januari 2003 22:20 schreef Riann het volgende:[..]
Ja dat zou goed kunnen want ze houd wel een beetje van veel aandacht krijgen vind ze geweldig
quote:Komop zeg...
Op donderdag 30 januari 2003 21:47 schreef Chiwakka het volgende:
ze is dus de lokale trampoline, zeg maar dat ze moet oppassen , ze doet vast ook zeer uitbundig op fuiven en feestjes, dit soort meisjes wordt verkracht....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |