abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8193234
een vriendin van me heeft zowat om de 2 weken een ander vriendje.
En dan verkering he. en waar ze dan ook van alles doet op sexueel gebied. nu had ze een keer een maand verkering met een jongen. En het is nu misschien net een paar dagen uit en nu heeft ze een nieuwe vriend. En ze zegt dat ze van hem houd. In mijn ogen kan het niet.

Als ik er iets van zeg vind ze het niet leuk. Maar in mijn ogen kun je niet om de 2 weken een ander vriendje hebben en dan van hun allemaal houden.

pi_8193261
Het zal de leeftijd wel zijn. En haar IQ. .
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:37:04 #3
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8193267
Houden van zal het niet zijn denk ik. t zal dr puur om de seks gaan ofzo
852002IWASTHERE
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:37:25 #4
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_8193278
klopt, waarschijnlijk is ze zoekende, of heeft ze gewoon schijt aan de wereld. wat als het een jongen zou zijn? zou je je dan ook zo bezorgt maken?
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_8193281
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:35 schreef Riann het volgende:
En dan verkering he. en waar ze dan ook van alles doet op sexueel gebied. nu had ze een keer een maand verkering met een jongen. En het is nu misschien net een paar dagen uit en nu heeft ze een nieuwe vriend. En ze zegt dat ze van hem houd. In mijn ogen kan het niet.

Als ik er iets van zeg vind ze het niet leuk. Maar in mijn ogen kun je niet om de 2 weken een ander vriendje hebben en dan van hun allemaal houden.

ach tjah, als zij dat denkt en zij gelukkig is. Wat is het probleem
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_8193286
Drinkt ze Breezers

ja het is normaal ( voor een slet) en neej je houdt dan niet van ze.

donderdag 30 januari 2003 @ 21:37:58 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8193289
hoe oud is ze?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_8193294
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:36 schreef matthijn99 het volgende:
Het zal de leeftijd wel zijn. En haar IQ. .
waarchijnlijk ook blond... ( Breezahhoer )
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_8193297
Ze houdt niet van de persoon, ze houdt van seks.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8193328
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:37 schreef moonglade het volgende:
klopt, waarschijnlijk is ze zoekende, of heeft ze gewoon schijt aan de wereld. wat als het een jongen zou zijn? zou je je dan ook zo bezorgt maken?
ja dat tijdperk is voorbij dat meiden niet wat plezier mogen maken en zo

ik vind het best dat ze bijvoorbeeld elke week met een andere jongen het bed in duikt als ze het maar veilig doet.

Maar dan gewoon verkering hebben en dan zeggen dat je van um houd. Dat snap ik niet.
Ik vind het wel een beetje dom van haar.

pi_8193346
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:38 schreef Lucille het volgende:
Maar ze zegt het dus wel

ik zeg dan weer maar je kunt toch niet om allemaal echt verliefd zijn geweest

en dan verdedigd ze zichzelf en dan zegt ze dat het wel zo is.

pi_8193355
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoe oud is ze?
17
pi_8193369
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:35 schreef Riann het volgende:

je zegt dus in jou ogen kan het niet. Naja aangezien zij het doet kan het in haar ogen toch wel? is ze heel populair dan? gewoon locale slet. Beetje grof gezegd maar zo hebben wij er ook 2 op school. Loop je lang ff beetje aan elkaar zitten "hey wat doet mijn hand in je broek?" en dan loop je weer verder .. tis gewoon wat mensen leuk vinden en doen om gezien te worden. (denk ik?)
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_8193374
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:37 schreef sunbloem het volgende:

[..]

ach tjah, als zij dat denkt en zij gelukkig is. Wat is het probleem

en veel jongens vinden haar ook echt leuk en gaat het niet om de seks
en ze laat zich ook gebruiken en ze gebruikt andere vind ik
pi_8193376
Ts
dan hoef je toch niet gelijk iets met iemand te nemen
Neuk dan gewoon zeg
pi_8193389
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:40 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar ze zegt het dus wel

ik zeg dan weer maar je kunt toch niet om allemaal echt verliefd zijn geweest

en dan verdedigd ze zichzelf en dan zegt ze dat het wel zo is.

Kinderen snappen het verschil niet tussen houden van iemand en lekker genieten om seks. Dat verschil komen ze pas jaren later te weten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8193402
Komt me bekend voor
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:43:08 #18
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_8193409
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:39 schreef Riann het volgende:

[..]

ja dat tijdperk is voorbij dat meiden niet wat plezier mogen maken en zo

ik vind het best dat ze bijvoorbeeld elke week met een andere jongen het bed in duikt als ze het maar veilig doet.

Maar dan gewoon verkering hebben en dan zeggen dat je van um houd. Dat snap ik niet.
Ik vind het wel een beetje dom van haar.

hmmm misschien, maar als ze gelukkig is? ik heb ook buien gehad dat ik aan de lopende band vriendjes had, dat had ik toen nodig, een soort bevestiging dat jongens mij nog wel leuk vinden... en dat ze zegt dat ze van ze houd? dat is om haar eigen geweten te sussen....
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_8193415
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:41 schreef Stroef het volgende:

[..]

je zegt dus in jou ogen kan het niet. Naja aangezien zij het doet kan het in haar ogen toch wel? is ze heel populair dan? gewoon locale slet. Beetje grof gezegd maar zo hebben wij er ook 2 op school. Loop je lang ff beetje aan elkaar zitten "hey wat doet mijn hand in je broek?" en dan loop je weer verder .. tis gewoon wat mensen leuk vinden en doen om gezien te worden. (denk ik?)

populair valt wel mee alleen ze heeft toch wel om de 2 weken een vriend. en we zijn gewoon vriendinnen. Dus ik zeg ook altijd tegen haar dat ik het niet normaal vind maar ja dan gaat ze allemaal smoesjes verzinnen en zo en dan begint ze ergens anders over. En ze is er trots op ook nog.
pi_8193433
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:38 schreef Lucille het volgende:
wie niet

maar on-topic...
tjaah zo zijn kleine meisjes he die willen stoer zijn tegen over de rest.. en ze willen vastigheid... dat wil iedereen maar niet iedereen geeft het toe..

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 januari 2003 @ 21:44:36 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_8193447
Ben je jaloers ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8193452
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:42 schreef Lucille het volgende:

[..]

Kinderen snappen het verschil niet tussen houden van iemand en lekker genieten om seks. Dat verschil komen ze pas jaren later te weten.

ik ben ook even oud als haar

en ik heb maar met een paar jongens verkering gehad waar ik echt helemaal gek op was en waar ik zelf van ging houden.

Maar ik heb zelf ook wel eens een jongen of meisje voor een avondje maar ik heb er dan toch ook niet meteen verkering mee.

pi_8193465
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ben je jaloers ?

nope

want ik wil niet om de 2 weken een anders

pi_8193525
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:43 schreef Riann het volgende:

[..]

populair valt wel mee alleen ze heeft toch wel om de 2 weken een vriend. en we zijn gewoon vriendinnen. Dus ik zeg ook altijd tegen haar dat ik het niet normaal vind maar ja dan gaat ze allemaal smoesjes verzinnen en zo en dan begint ze ergens anders over. En ze is er trots op ook nog.

zeg ik .. aand8! hoelang ken je haar al?
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_8193542
ze is dus de lokale trampoline, zeg maar dat ze moet oppassen , ze doet vast ook zeer uitbundig op fuiven en feestjes, dit soort meisjes wordt verkracht....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')