Ik heb al eea gevonden, maar weet niet wat beste werkt. Overal wel voors en tegens nameijk, zowel spray, als kussen, als masker, als bitje..quote:Op maandag 27 september 2021 12:40 schreef maily het volgende:
Vroeger zeiden ze "naai een tennisbal op de rug van je pyjama, dan slaap je alleen maar op je zij en snurk je niet"
Bespaar je de moeite.
Er zijn een soort van snurkmaskers, die ervoor zorgen dat je mond dichtblijft ... dat scheelt al heel veel.
Zelf even googlen
Ik weet ook niet wat het beste is, meestal volstaat een duw of wapperen met het dekbed ...quote:Op maandag 27 september 2021 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb al eea gevonden, maar weet niet wat beste werkt. Overal wel voors en tegens nameijk, zowel spray, als kussen, als masker, als bitje..
Dit inderdaad. Het gaat er om dat je door de neus adem haalt ipv door de mond. Dat is veel gezonder.quote:Op maandag 27 september 2021 12:40 schreef maily het volgende:
Vroeger zeiden ze "naai een tennisbal op de rug van je pyjama, dan slaap je alleen maar op je zij en snurk je niet"
Bespaar je de moeite.
Er zijn een soort van snurkmaskers, die ervoor zorgen dat je mond dichtblijft ... dat scheelt al heel veel.
Zelf even googlen
quote:Op maandag 27 september 2021 14:16 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het gaat er om dat je door de neus adem haalt ipv door de mond. Dat is veel gezonder.
En daar heb je geen dure middelen voor nodig zoals maskers, maar gewoon een stukje tape om je mond schacht dicht te plakken.
Het is ook wel frustrerend om iedere keer wakker geduwt te worden, zowel voor haar als voor mij. Afgelopen nacht heb ik maar op de bank geslapen ( alternatief bed is er niet ivm kleine woning)quote:Op maandag 27 september 2021 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de hoop op verbetering opgegeven en verhuis 's nachts gewoon naar de logeerkamer als het te erg isMisschien niet waar je naar op zoek bent, maar op zich werkt deze oplossing wel prima
Ze hoeft je niet telkens wakker te maken he ... even het dekbed een beetje verschuiven en dan ga jebcanzelf anders liggen.quote:Op maandag 27 september 2021 14:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is ook wel frustrerend om iedere keer wakker geduwt te worden, zowel voor haar als voor mij. Afgelopen nacht heb ik maar op de bank geslapen ( alternatief bed is er niet ivm kleine woning)
Als ik op mijn rug lig is het het ergst, helaas is dat mn favo houding..
Tevens drink ik geen alcohol ( op wat Radler na eogenlijk( en is het snurken ook als ik dat niet op heb. Ik brn wel wat aangekomen, maar niet oversized xxxl ofzo. Ook was het snurk probleem 2.5 jaar geleden al, toen we net wat hadden![]()
Dat ligt wel aan de persoon, ik moet m'n vriend vaak echt hardhandig wakker duwen anders draait ie niet omquote:Op maandag 27 september 2021 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hoeft je niet telkens wakker te maken he ... even het dekbed een beetje verschuiven en dan ga jebcanzelf anders liggen.
quote:Op maandag 27 september 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de persoon, ik moet m'n vriend vaak echt hardhandig wakker duwen anders draait ie niet om
Goeie vraag!quote:Op donderdag 30 september 2021 15:55 schreef Sangha het volgende:
Merk je (of je partner) ook wel eens ademstops bij jou tijdens het slapen?
Heeft dat niet juist hetzelfde effect als alcohol dan? En dat je er juist meer van gaat snurken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:14 schreef Raw85 het volgende:
Blowen voordat je gaat slapen werkt ook, maar niet echt een duurzame oplossing
Klopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft dat niet juist hetzelfde effect als alcohol dan? En dat je er juist meer van gaat snurken?
Beter pcp dan slaapt die niet en snurkt die dus ook niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:14 schreef Raw85 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:14 schreef Raw85 het volgende:
Jawel. 1,5 oropax per oor (van die was bolletjes)quote:Op maandag 27 september 2021 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat helpt niet als iemand vrij luid snurkt
Dat helpt niet als iemand echt hard en langdurig snurkt helaas. Ik spreek uit ervaring. Zelfs oordopjes met de hoogste demping hielpen niet. Snurken produceert geluiden tot 80 db. De hoogste demping oordopjes dempen tot 39 db. Als je geen hele vaste slaper bent word je daar nog door gewekt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. 1,5 oropax per oor (van die was bolletjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |