SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet je snoeienquote:Op maandag 27 september 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt een beetje krap in de achtertuin.
Alle 40 miljoen ?quote:
ik weet niet waar we het over hebbenquote:
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeienquote:Op maandag 27 september 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet waar we het over hebben
Ja dan past het wel namelijkquote:Op maandag 27 september 2021 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeien?
Zit ik weer met allemaal stukjes mensquote:
Voor de cavia's?quote:Op maandag 27 september 2021 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik weer met allemaal stukjes mens
Kweenie of ze mens lusten.quote:
Is dat familie, @bitterbal?quote:,,Dit betekent dat Henri Bontenbal weer zal terugkeren in de Tweede Kamer”
Oh ja.. even vriesdrogen en door de versnipperaar.quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Misschien werkt ook wel als compost of isolatie materiaal
Neequote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Recce het volgende:
Mona Keijzer stapt uit de politiek en wordt vervangen in de Kamer:
[..]
Is dat familie, @:bitterbal?
Denk niet dat ze het doorhebbenquote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie of ze mens lusten.
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.quote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Er kwam net iemand op een paard voorbij
Een centaur.quote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Oh jee, geef je kaas een aspirientjequote:
Strandrittenquote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Oke, moest lachenquote:
Inclusief sigaret?quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |