Dat lijkt me wel ja.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben wel fan van Waterreus maar volgens mij ben ik daar ook de enige in.
Marco die los gaat over v.Bommel, mooi man.quote:
Nee joh, toen 2008 besproken werd was het ook één en al ongemakkelijkheid.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Marco die los gaat over v.Bommel, mooi man.
Zaten enkele maanden geleden nog samen bij Rondo, toen leek alles vergeten en vergeven.
Dat was in november 2020 en dat was echt heel awkward allemaal.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Marco die los gaat over v.Bommel, mooi man.
Zaten enkele maanden geleden nog samen bij Rondo, toen leek alles vergeten en vergeven.
quote:Op zondag 1 november 2020 20:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Je ziet ze naar elkaar kijken en denken "wat ben jij een incompetente lul"
quote:
Dat was de beste Rondo aflevering ever. Dat zal nooit meer worden overtroffen.quote:
Ah ok, dan was mijn herinnering niet helemaal correct. Eens dat ze allebei licht autistisch overkomen, niet voor niets dat ze allebei mislukt zijn als trainer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, toen 2008 besproken werd was het ook één en al ongemakkelijkheid.
Ze zijn beide niet heel sociaal ingesteld heb ik het idee.
Marco is altijd al van de open deuren geweest.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:09 schreef Bolasie het volgende:
'Met een counter heb je een snelle spits nodig, anders kan je niet counteren.''
San Marco![]()
Moeten hun weten.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Doni Iraola en El Tigre gaan Barça woensdag in stukken scheuren.
Uiteraard nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zouden ze weten dat de inhaalwedstrijd tegen en in Sevilla is?
Niet zozeer Ajax nu, meer het gevolg van het succes van/bij Ajax. En dat is terecht.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wil Marco Ajax altijd downplayen?
Klopt wel een beetje. Denk niet dat er een speler is bij het huidige Ajax die het gaat redden bij een absolute topclub.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wil Marco Ajax altijd downplayen?
Dat was toch het seizoen van de epische Malaga-ontknoping en de vierslag van Lewy tegen Mou?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:46 schreef Bolasie het volgende:
Dat Dortmund was wel echt waanzinnig toen.
Timber vind ik een exceptionele verdediger.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Denk niet dat er een speler is bij het huidige Ajax die het gaat redden bij een absolute topclub.
Die kan het misschien wel gaan redden ja. Wat dat betreft noemt FdB de verkeerde met zijn Gravenberchquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Timber vind ik een exceptionele verdediger.
Ja, echt een waanzinnige ploeg. Willygod toen nog bij Malaga.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was toch het seizoen van de epische Malaga-ontknoping en de vierslag van Lewy tegen Mou?
Julio Baptista, Isco, Joaquin. Pellegrini als coach.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, echt een waanzinnige ploeg. Willygod toen nog bij Malaga.
Geinige club was toen dat. Ruudje erbij, Arabieren die even kwamen aanmeren en weer vertrokken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Julio Baptista, Isco, Joaquin. Pellegrini als coach.
Een jaar eerder, maar goed. Gewoon weer genieten.
Inderdaad, en waar het plafond van Gravenberch en Antony ligt durf ik ook nog niet te zeggen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Timber vind ik een exceptionele verdediger.
Gravenberch moet nog steeds op veel gebieden meer betrouwbaar worden. Ik denk dat Antony al weg is voor hij écht goed wordt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, en waar het plafond van Gravenberch en Antony ligt durf ik ook nog niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |