abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 september 2021 @ 11:20:16 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201562538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Met een rijbewijs toon je aan dat je een minimumniveau rijvaardigheid hebt en op basisniveau bent getest.

Met een coronapas toon je jackshit aan. Kunt alsnog verspreiden, bent sneller a-symptomatisch en je kunt alsnog een kut immuunsysteem hebben.

Je "houdt rekening met anderen" in de zin dat je een luier draagt omdat iemand anders 98.2 procent kans heeft zich niet in de broek te schijten.
Met de coronapas toon je aan een beperkt risico te vormen op verspreiding: je bent ofwel negatief getest, ofwel gevaccineerd, ofwel recentelijk hersteld. Natuurlijk is dat geen garantie, maar een rijbewijs is evenmin een garantie dat je geen ongelukken maakt.
Huilen dan.
pi_201562580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Met een rijbewijs toon je aan dat je een minimumniveau rijvaardigheid hebt en op basisniveau bent getest.
precies wat ik zeg
quote:
Met een coronapas toon je jackshit aan. Kunt alsnog verspreiden, bent sneller a-symptomatisch en je kunt alsnog een kut immuunsysteem hebben.
Jawel, namelijk dat je een zo klein mogelijk risico vormt voor een grote groep Nederlanders
quote:
Je "houdt rekening met anderen" in de zin dat je een luier draagt omdat iemand anders 98.2 procent kans heeft zich niet in de broek te schijten.
Nee gewoon niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 29 september 2021 @ 11:34:30 #278
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201562747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
precies wat ik zeg
[..]
Jawel, namelijk dat je een zo klein mogelijk risico vormt voor een grote groep Nederlanders
[..]
Nee gewoon niet
quote:
7s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Met de coronapas toon je aan een beperkt risico te vormen op verspreiding: je bent ofwel negatief getest, ofwel gevaccineerd, ofwel recentelijk hersteld. Natuurlijk is dat geen garantie, maar een rijbewijs is evenmin een garantie dat je geen ongelukken maakt.
Je toont dus helemaal niets aan. Schijnveiligheid is het. Dan wordt het ook tijd voor de coronagoldpas voor wanneer je 3 shots of meer hebt gehad, en een platinumpas voor 5 shots of meer. Dan mag je bij de vip-vaxxers zitten in het 'superveilige' gebied.

En als we toch bezig zijn. Waarom de coronapas niet gelijkstellen aan inschrijving in het big-register als hersenchirurg? Of in de orde van advocaten?

Wat maakt het uit dat je hersenen kunt opereren? Ik heb een dubbele portie Pfizer gehad!1!1
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 29 september 2021 @ 11:40:21 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201562836
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Je toont dus helemaal niets aan.
Waarom denk je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 september 2021 @ 12:01:12 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201563099
Helemaal gek die VVD :r

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 september 2021 @ 12:08:49 #281
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201563206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ik denk dat niet. Het is zo.

Je toont aan dat je in de uiterst arbitraire kaders valt waarmee toegang wordt verschaft.

Je toont niet aan: dat je niet-besmettelijk bent, dat je niet ziek wordt, dat je immuunsysteem goed is. Etc.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201563230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Helemaal gek die VVD :r

[ afbeelding ]
Heeft dit specifiek met Covid te maken of met vaccinaties tegen kinderziektes? Alsnog erg belachelijk natuurlijk, betreurenswaardig dat de VVD zich tot dit soort virtue signalling verlaagd. Het benadrukt ook het sluikprogressivisme van de partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 september 2021 @ 12:10:57 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201563245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik denk dat niet. Het is zo.

Je toont aan dat je in de uiterst arbitraire kaders valt waarmee toegang wordt verschaft.

Je toont niet aan: dat je niet-besmettelijk bent, dat je niet ziek wordt, dat je immuunsysteem goed is. Etc.
Wat een argument :D Het is zo!

Nee dat is het niet. Het laat wel degelijk zien dat het het risico op het verspreiden van corona beperkt. Het is geen absolute garantie nee, de wereld is niet zo zwart-wit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201563345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Helemaal gek die VVD :r

[ afbeelding ]

Het is inmiddels al zo ver dat leraren maling hebben aan de pricacywetgeving en in de klas naar de vaccinatiestatus van de kinderen en hun ouders vragen. Nu willen gevaccineerde kinderen niet meer naast ongevaccineerde kinderen zitten en worden ze buitengesloten en vernederd. Dat de VVD meedoet met deze ranzige polarisatie verbaast me niet maar ik heb het wel met die kinderen te doen, op die leeftijd worden buitengesloten heeft een aardige impact.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 29 september 2021 @ 12:18:33 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201563353
quote:
13s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heeft dit specifiek met Covid te maken of met vaccinaties tegen kinderziektes? Alsnog erg belachelijk natuurlijk, betreurenswaardig dat de VVD zich tot dit soort virtue signalling verlaagd. Het benadrukt ook het sluikprogressivisme van de partij.
Nee nog niet. Of toch stiekem wel via een omweg want zwangere vrouwen worden ook geadviseerd om te vaccineren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201563400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee nog niet. Of toch stiekem wel via een omweg want zwangere vrouwen worden ook geadviseerd om te vaccineren.
Gezien het feit dat zwangeren tot de risicogroep behoren, lijkt me dat logisch

https://www.nvog.nl/actue(...)erschap-en-kraambed/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 29 september 2021 @ 12:24:09 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201563437
Wat een onzin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201563472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Het is inmiddels al zo ver dat leraren maling hebben aan de pricacywetgeving en in de klas naar de vaccinatiestatus van de kinderen en hun ouders vragen. Nu willen gevaccineerde kinderen niet meer naast ongevaccineerde kinderen zitten en worden ze buitengesloten en vernederd. Dat de VVD meedoet met deze ranzige polarisatie verbaast me niet maar ik heb het wel met die kinderen te doen, op die leeftijd worden buitengesloten heeft een aardige impact.
Hoe weet Willemijn dat van die 5 jarigen? Ze is middelbare school docent.

Anyhow, als dit inderdaad zo is dan is dat niet de bedoeling natuurlijk,
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201563480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een onzin.
Wat precies?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 29 september 2021 @ 12:48:39 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201563698
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Helemaal gek die VVD :r

[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit een grap was maar het is gewoon echt _O- .
Huilen dan.
  woensdag 29 september 2021 @ 12:49:39 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201563712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat een argument :D Het is zo!

Nee dat is het niet. Het laat wel degelijk zien dat het het risico op het verspreiden van corona beperkt. Het is geen absolute garantie nee, de wereld is niet zo zwart-wit.
Dat is het hele punt. De wereld is niet zwart wit maar het selectieve systeem wel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 29 september 2021 @ 12:50:29 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201563723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Je toont dus helemaal niets aan.
Jawel. Hersteld zijn van corona, gevaccineerd zijn tegen corona of negatief getest zijn op corona betekent in alle drie gevallen dat je een kleinere kans hebt om corona te verspreiden.
Huilen dan.
pi_201563753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Helemaal gek die VVD :r

[ afbeelding ]
Maar dat gaat om het Rijksvaccinatieprogramma voor kinderen, en daarin hebben ze wel een punt.
Verder rare actie om zulke rompertjes te verkopen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201563781
quote:
7s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jawel. Hersteld zijn van corona, gevaccineerd zijn tegen corona of negatief getest zijn op corona betekent in alle drie gevallen dat je een kleinere kans hebt om corona te verspreiden.
En dat allemaal zonder dat degene die de QR scant ziet waarvoor je gekozen hebt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 29 september 2021 @ 12:56:06 #295
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201563790
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat gaat om het Rijksvaccinatieprogramma voor kinderen, en daarin hebben ze wel een punt.
Verder rare actie om zulke rompertjes te verkopen...
Na het verkopen van de huizenmarkt en de zorg valt zo'n rompertje verkopen wel mee :+ .
Huilen dan.
pi_201563915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En dat allemaal zonder dat degene die de QR scant ziet waarvoor je gekozen hebt
Op zich wel lachen, collega van me is jaloers op een vriendin omdat ze deze week positief test op corona. Die heeft eind volgende week dus een herstelbewijs.
Ik vroeg aan haar of zij soms niet is gevaccineerd.
Nee, dat was ze niet.
Ze is Obese, heeft suikerziekte en bovendien een beroep waarbij je je reuk en smaak papillen nodig hebt...
Tja ...
Haar vriendin zou morgen overigens bij een nieuwe werkgever beginnen, maar moet zich dus ziek melden...
Tja...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 29 september 2021 @ 13:28:29 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201564213
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op zich wel lachen, collega van me is jaloers op een vriendin omdat ze deze week positief test op corona. Die heeft eind volgende week dus een herstelbewijs.
Ik vroeg aan haar of zij soms niet is gevaccineerd.
Nee, dat was ze niet.
Ze is Obese, heeft suikerziekte en bovendien een beroep waarbij je je reuk en smaak papillen nodig hebt...
Tja ...
Haar vriendin zou morgen overigens bij een nieuwe werkgever beginnen, maar moet zich dus ziek melden...
Tja...
Wat is haar plan dan, bij die vriendin op bezoek gaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201564250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat is haar plan dan, bij die vriendin op bezoek gaan?
Ff lekker bekken en hoppa vaccinatie zonder naald
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201564300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat is haar plan dan, bij die vriendin op bezoek gaan?
Ja, dat durft ze dan weer niet :+
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201564314
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ff lekker bekken en hoppa vaccinatie zonder naald
Ja, precies.
Ik snap niet waarom al die antivaxxers die het als een mild griepje voor zichzelf zien en natuurlijke immuniteit prefereren niet allemaal inmiddels een herstelbewijs hebben...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')