Scholen gaan dicht en verder alles hetzelfde toch? Ik geleuf het wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
Oja dat toespraakje is zo weer he
OP NAAR HET CORTOPIC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik kan me niet voorstellen dat een tumor daar kleiner van wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:34 schreef GGMM het volgende:
Wat vreselijk voor die trainer zeg.
Die wordt zo geďnterviewd door Hans Kraay Jr
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen in de beker tegen amateurs, dat wordt op voorhand weer een uitermate slechte pot van Emmen zijde.
Maassluis countert Emmen weg en wint met een zakelijke 0-1. U las het hier als eerst.Het zit er nog steeds in. Dat van die slechte pot klopt alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Kansen zat, maar verkeerde keuzes of simpelweg niet afmaken. Tja, dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het zit er nog steeds in. Dat van die slechte pot klopt alvast.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[ instagram ]
Ellie denkt dat je drie punten krijgt in de beker
@:maxi-mus leuke rubriek
Emmen in de beker tegen amateurs, dat wordt op voorhand weer een uitermate slechte pot van Emmen zijde.
Maassluis countert Emmen weg en wint met een zakelijke 0-1. U las het hier als eerst.*kuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Maassluis countert Emmen weg en wint met een zakelijke 0-1. U las het hier als eerst.Nog 8 minuten volhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |