[centraal] Het XboxLive topic deel 1
en ik geloof niet zo hard in die 500 setjes voor nederland
quote:Ik hoop het ook niet maar dat is wat de distributeurs / leveranciers te horen krijgen !
Op donderdag 30 januari 2003 21:24 schreef Fliepke het volgende:
Als vervolg op:[centraal] Het XboxLive topic deel 1
en ik geloof niet zo hard in die 500 setjes voor nederland
quote:we'll see, aangezien dat dus ongeveer 1 setje per winkel is....
Op donderdag 30 januari 2003 21:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik hoop het ook niet maar dat is wat de distributeurs / leveranciers te horen krijgen !
quote:Hahahahaha,...dat klinkt idd fucked up
Op vrijdag 31 januari 2003 00:01 schreef Fliepke het volgende:[..]
we'll see, aangezien dat dus ongeveer 1 setje per winkel is....
quote:en dus ook erg onwaarschijnlijk, don't you think...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahahaha,...dat klinkt idd fucked up
quote:Quote Insider:
Op vrijdag 31 januari 2003 08:59 schreef Fliepke het volgende:[..]
en dus ook erg onwaarschijnlijk, don't you think...
We hadden voor de zekerheid nogmaals om een extra bevestiging gevraagd bij MicroMedia, aangezien een paar crewleden van ons sterke twijfels had over het aantal genoemde Xbox Live starter kits. Wij kunnen nu dus een bevestiging geven dat bovenstaande voor een gedeelte klopt. In totaal worden er maar 500 verspreid door MicroMedia de hoofddistributeur van Microsoft in Nederland. MicroMedia levert aan de meeste gameshops in Nederland. De grotere winkelketens zoals Free Record Shop en Bart Smit zal Microsoft zelf leveren, maar hier kon MicroMedia weinig van zeggen verder. Toch blijft 500 een kleine hoeveelheid, en was je van plan je Starter Kit bij een gamesspeciaal zaak te gaan kopen, zorg dan dat je gereserveerd hebt.
quote:Lukt me wel om 1 van die 500 te bemachtigen!!
Op vrijdag 31 januari 2003 13:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Quote Insider:
We hadden voor de zekerheid nogmaals om een extra bevestiging gevraagd bij MicroMedia, aangezien een paar crewleden van ons sterke twijfels had over het aantal genoemde Xbox Live starter kits. Wij kunnen nu dus een bevestiging geven dat bovenstaande voor een gedeelte klopt. In totaal worden er maar 500 verspreid door MicroMedia de hoofddistributeur van Microsoft in Nederland. MicroMedia levert aan de meeste gameshops in Nederland. De grotere winkelketens zoals Free Record Shop en Bart Smit zal Microsoft zelf leveren, maar hier kon MicroMedia weinig van zeggen verder. Toch blijft 500 een kleine hoeveelheid, en was je van plan je Starter Kit bij een gamesspeciaal zaak te gaan kopen, zorg dan dat je gereserveerd hebt.
quote:Ik kan hier nu heel woest om worden he.. dat kan ik je wel vertellen !
Op vrijdag 31 januari 2003 15:22 schreef Chocobo het volgende:
Europa is zoals gewoonlijk weer eens niet belangrijk !
quote:Ik wacht wel met mijn Kit,....... Resident Evil 0 en Metroid Prime komen ook namelijk in die maand.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:38 schreef Fliepke het volgende:
Zou je een startkit kunnen halen in Duitsland?
of levert dat problemen op ?
quote:Weekje langer maakt toch ook niet zo veel uit.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:35 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik kan hier nu heel woest om worden he.. dat kan ik je wel vertellen !
quote:Voor mij wel
Op vrijdag 31 januari 2003 15:45 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Weekje langer maakt toch ook niet zo veel uit.
[afbeelding]
quote:WHOEHAHAHAHA,...... ! Das idd waar ja !
Op vrijdag 31 januari 2003 15:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Voor mij wel
Heb
er
ook
een
vrije
dag
voor
opgenomen
quote:Dat noem ik dan nog eens vervelend.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Voor mij wel
Heb
er
ook
een
vrije
dag
voor
opgenomen
quote:Niet zo heel raar
Op zaterdag 1 februari 2003 01:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind het wel stil in het XboxLive topic !
De Communicator.
Een leuk grappig apparaatje dat iniedergeval in team/clad-verband heel erg goed kan gaan werken. Praten tijdens het gamen is cool, je tegenstanders horen is cool, samenwerken met je team-maten is cool. Alleen denken jullie dat het niet 1 grote bende wordt zodra je met meerdere personen in een game zit? Uiteraard, je kan mensen blokken/muten maar dat is ook niet alles.
Ten tweede: Hoewel de Xbox geen PC is moet je toch een keyboard overwegen, of niet? Voor het maken van berichtjes of toch gewoon het chatten tijdens een MMORPG (PSO/KOTOR).
quote:Ach ja, als je met een paar mensen op de bank zit heb je hetzelfde probleem, en dan heb je toch ook pret.
Op zaterdag 1 februari 2003 16:14 schreef WouteRF het volgende:
Ok, dan maar een kleine discussie startenDe Communicator.
Een leuk grappig apparaatje dat iniedergeval in team/clad-verband heel erg goed kan gaan werken. Praten tijdens het gamen is cool, je tegenstanders horen is cool, samenwerken met je team-maten is cool. Alleen denken jullie dat het niet 1 grote bende wordt zodra je met meerdere personen in een game zit? Uiteraard, je kan mensen blokken/muten maar dat is ook niet alles.
quote:Vind ik wel ja. Maar dan wel met geintegreerd joypad geval, net als dat ding van de GameCube
Ten tweede: Hoewel de Xbox geen PC is moet je toch een keyboard overwegen, of niet? Voor het maken van berichtjes of toch gewoon het chatten tijdens een MMORPG (PSO/KOTOR).
quote:KOTOR is geen MMORPG, je bedoeld vast Galaxies !
Op zaterdag 1 februari 2003 16:14 schreef WouteRF het volgende:
quote:Ik weet helmaal niet wat dat zijn
Op zaterdag 1 februari 2003 17:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
KOTOR is geen MMORPG, je bedoeld vast Galaxies !
![]()
quote:MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Op zaterdag 1 februari 2003 22:19 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ik weet helmaal niet wat dat zijn
Ik denk altijd maar dat jullie het over soort RPG/Final Fantasy achtige dingen hebben..
Jah weet ik veel, gekke afkortingen...
KOTOR = Knights of the old Republic
Nee,...we hebben het over online games. Voor MMORPG moet je soms maandelijkse kosten betalen ivm serverbeheer en dergelijke.
KOTOR is een Xbox stand-alone RPG die niet online is. Galaxies wordt dat wel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |