abonnement Unibet Coolblue
pi_201521123
Stel je bent een vader en wil net voor het slapen gaan even je tanden poetsen. Op dat moment merk je dat de tandpasta op is, maar weet dat er nog een reserve in de schuur ligt. Echter, heb je geen zin om nog naar de schuur te lopen en vraag je je zoon om die tandpasta te brengen. Je zoon reageert op dit verzoek als volgt:

"Prima papa! Echter wil ik voortaan dit soort verzoeken op de late avond voorkomen en met jou bespreken hoe wij dit anders gaan doen!"

Jij reageert als vader op deze brutale reactie als volgt:

1. "Gelijk heb je! Lijkt mij een goed idee om dit te bespreken!"
2. "Houd je mond en haal die tandpasta knul!"

Bij reactie 1 heb je je gezag en gewicht in de relatie met je zoon misschien verloren, want je zoon trekt je keuzes in twijfel (keuze om de reserve tandpasta in de schuur te plaatsen i.p.v. badkamer). Echter, gaat die met die voldaan gevoel de tandpasta halen. Iets wat jij op dat moment nodig hebt.

Bij reactie 2 zorg je voor een discussie met je zoon over de toon en ben je ministens een kwartier verder, gaat die met tegenzin die tandpasta halen en beschadig je de relatie met je zoon.

Voor welke reactie zou je jij kiezen en waarom?
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 02:16:36 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201521183
Gewoon zelf je tandpasta halen als je het nodig hebt

Ik zou mijn kinderen niet aanleren dat ze dingen voor me moeten doen als ik geen zin heb

Je kunt het vragen en alstie ook geen zin heeft dan zul je toch echt je sloffen moeten pakken wmb

Niemand wint in deze casus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201521378
Doe het lekker zelf, malloot

Enige gepaste reactie van het kind
pi_201521401
Wat is de bedoeling dat er alleen deze twee keuzes zijn? Lijkt me nergens op slaan.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 08:14:24 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201521602
Wat brutaal zeg :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:11:14 #6
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201635842
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:41 schreef Gibraltar70 het volgende:
Stel je bent een vader en wil net voor het slapen gaan even je tanden poetsen. Op dat moment merk je dat de tandpasta op is, maar weet dat er nog een reserve in de schuur ligt. Echter, heb je geen zin om nog naar de schuur te lopen en vraag je je zoon om die tandpasta te brengen.
Waarom is je zoon nog wakker als jij op het punt staat om naar bed te gaan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:10:06 #7
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201637073
Vader is kennelijk slecht ter been?
pi_202253847
Gibraltar heeft in elk geval niet gewonnen. Nog nooit. In elk geval niet in de UEFA of FIFa kwalificaties. (een oefenpotje tegen Malta tellen we niet mee)

De echte vraag is daarom: Waarom wilde Gibraltar zo graag UEFA lid worden? Wat is er leuk aan om elke kwalificatiereeks elk duel te verliezen met een doelsaldo van 2 voor en 48 tegen?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_202373766
Is dit een hypothetische situatie of?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')