Was wel heel kortquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Malacia
Had overigens wel de indruk dat die Barretto de bal klem hield tussen z'n benen terwijl hij op de grond lag en dat mag toch niet? Of zeg ik nu iets doms?
Tja, was maar heel kort toch. Malacia moet gewoon niet zo dom doen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Malacia
Had overigens wel de indruk dat die Barretto de bal klem hield tussen z'n benen terwijl hij op de grond lag en dat mag toch niet? Of zeg ik nu iets doms?
quote:
Is de tijdsduur een criterium dan?quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, was maar heel kort toch. Malacia moet gewoon niet zo dom doen.
Toch bijzonder dat dit soort gezeik al jarenlang blijft terugkeren bij Feyenoord en geen enkele trainer het eruit weet te krijgen. Is gewoon grotendeels een mentaliteitsprobleem, na die 2-0 was alle scherpte en concentratie verdwenen en dachten ze dat het wel gespeeld was. Slappe hap.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:51 schreef fetX het volgende:
Feyenoord moet ophouden met denken dat ze het op 50% kunnen. Na de 2-0 kan je niet zoveel gas terugnemen. Zo zonde, want nu moet je weer onnodig met extra krachten gaan smijten om dit weer recht te trekken.
Inderdaad, niet overdrijven. Even de tweede helft afwachten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh niks aan de hand.
Wordt gewoon een 5-2 dit.
Moet wel echt kunnen ja. In de eerste 20 minuten ben je zoveel beter.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh niks aan de hand.
Wordt gewoon een 5-2 dit.
Vervolgens werd die voorzet ook wel heel slecht verdedigd trouwens.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Is de tijdsduur een criterium dan?
Dit soort dingen weet ik allemaal niet johmaar goed, feit blijft dat je gewoon naar Malacia moet kijken natuurlijk. Weg terug naar Bijlow lag ook helemaal open dus ik zag het probleem helemaal niet..
Eens ja, die vent die intikt staat volledig vrij tussen je 2 centrale verdedigers, dat kan natuurlijk nooit..quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vervolgens werd die voorzet ook wel heel slecht verdedigd trouwens.
2-6 ookquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:08 schreef inZanity het volgende:
Kan nog steeds 6-2 worden overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |