quote:Als ik jou was zou ik snel een rijke man vinden die met je wil trouwen...want als dit jou wijze van educatie en onderzoek is kan je opleiding nog erg lang duren.
Op donderdag 30 januari 2003 21:17 schreef vrouw-hooivork het volgende:
Voor mijn opleiding (mode) moet ik de doelgroep "meisjes van 13" onderzoeken. Dus: Hobbies, vriendschappen, tijdschriften, tv, seks, liefde, ouders, thuis, stad, dorp, ruzies, politiek, etc.
Hoe ervaren meiden van 13 deze dingen/hoe gaan ze ermee om/ wat doen ze/met wie/waarom/etc.
tell me .....
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 30-01-2003 21:23]
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:20 schreef detulp050 het volgende:[..]
Als ik jou was zou ik snel een rijke man vinden die met je wil trouwen...want als dit jou wijze van educatie en onderzoek is kan je opleiding nog erg lang duren.
inderdaad....
waarom neem jij in godsnaam de moeite om hierop te reageren als het je toch niet boeit?
Geen leuk leven?
quote:Ik heb al nuttig gereageerd, en dit is een uitermate loos topic
Op donderdag 30 januari 2003 21:31 schreef vrouw-hooivork het volgende:waarom neem jij in godsnaam de moeite om hierop te reageren als het je toch niet boeit?
Geen leuk leven?
Sterker nog, ik heb je nog tips gegeven ook...
Maar daar op reageren? Ho maar.
quote:wannabe /jij?
Op donderdag 30 januari 2003 21:34 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
wannabe * blieblie
quote:Barst los
Op donderdag 30 januari 2003 21:35 schreef vrouw-hooivork het volgende:
misschien ben jij ook wel een boeiende doelgroep, ik weet in ieder geval al een aantal dingen waar je je mee bezig houdt...
(=Zinvolle link om je te helpen. Het forum van de Tina-site.)
quote:Sjah, een bal opgooien maar niet wegschoppen...
Op donderdag 30 januari 2003 21:37 schreef vrouw-hooivork het volgende:
weetje, laat ook maar, ik denk dat ik het maar beter aan die meisjes zelf kan vragen, misschien hebben die wel nuttige antwoorden...
En dan naar een forum als Breakout forum ofzo gaan.
Want voor zo ver ik het weet zit Brechtje het dichst bij je doelgroep... en dies nog te jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |