SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry maar je kan toch vragen verwachten als je alleen maar online bent?quote:
ja maar ji jbent niet op vakantie toch? Dus laat die mensen lekker hun eigen vakantie vieren zonder jouw verbazing aan te moeten horenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Maar heb ik met meer mensen gehad en ook daar spreek ik altijd mijn verbazing uit.
heb van te voren toch al duizend keer gezegd dat ik voor het strand ga en niet voor de historische schoonheden hierquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je kan toch vragen verwachten als je alleen maar online bent?nogmaals je bent niet de eerste of laatste tegen wie ik dit zeg.
vraag of je mee mag in z'n posttasquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel jaloers op Bos en z;n Kroatië.
Ben om deze reden ook nooit alleen weg gegaan haha.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ji jbent niet op vakantie toch? Dus laat die mensen lekker hun eigen vakantie vieren zonder jouw verbazing aan te moeten horen
omdat je dus door hebt hoe irritant het is?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben om deze reden ook nooit alleen weg gegaan haha.
Boek meenemen de bergen in en dan lekker op een terras met mooi uitzicht lezenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou de hele dag met m'n kop in een boek zitten.
Dat is niet 'raar' ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boek meenemen de bergen in en dan lekker op een terras met mooi uitzicht lezen
Precies ditquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen ik in m'n eentje naar Londen was stond ik gewoon in de rij te lezenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'jij gaat niet op vakantie zoals ik dat zou doen dus daar vind ik dan wat van en daar ga ik vragen over stellen'quote:
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.quote:
de formule 1?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.
Nee omdat ik thuis internet heb haha. Ja sorry is mijn eerlijke antwoord.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je dus door hebt hoe irritant het is?
NOu goed ama ik ben niet op vakantie om jou een plezier te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee omdat ik thuis internet heb haha. Ja sorry is mijn eerlijke anrwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |