SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vorig jaar allemaal kleine vliegjes bij mijn plant.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zit he-le-maal onder de trips dus als het zo doorgaat gaat hij de kliko in, samen met de orbi.
Ik kon vroeger ook niets met jazz. Dat gaat steeds beter eigenlijk. Kennelijk kun je er aan wennen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, prog kan ik weer niet zoveel mee.Zelfde reden dat ik niets met jazz heb.
Van die kleine zwarte vliegjes? Die zijn irritant! Volgens mij zijn dat rouwvliegjes.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar allemaal kleine vliegjes bij mijn plant.Heb aarde helemaal uit laten drogen en sindsdien zijn ze weg eigenlijk.
Nope, vaak zat gehoord inmiddels. Gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook niets met jazz. Dat gaat steeds beter eigenlijk. Kennelijk kun je er aan wennen.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote. Alles bruin, slap huehue. Staat nog één blad een beetje mooi overeind.
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Van die kleine zwarte vliegjes? Die zijn irritant! Volgens mij zijn dat rouwvliegjes.
Ik heb trek en verse knakworsten met wat curry en gebakken uitjes op een stokbroodjequote:
"Gewone" metal lukt wel?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, vaak zat gehoord inmiddels. Gaat 'm niet worden.
kan ik ook nog makenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trek en verse knakworsten met wat curry en gebakken uitjes op een stokbroodje
Zijn de planten ook weg nu?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al ‘oma’s tips’ op ze losgelaten, ze zijn weg! Maar ik weet niet welke tip nou werkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:39 schreef Ama het volgende:
Tijdje geleden deze plant gekocht maar geen idee of dat iets gaat worden. Lijkt ook niet te groeien.Baby Yoda!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Groot gelijk, dat is namelijk broodnodig.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Gelijk maar ff brood bestellen voor morgen..
Tijdje geleden deze plant gekocht maar geen idee of dat iets gaat worden. Lijkt ook niet te groeien.Misschien is het een plastic plant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee want kreeg tijdje terug wel zwarte plekken op het blad maar dat is inmiddels wel gestopt met erger worden nu ik hem amper water geef.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het een plastic plant?
Definieer gewone metal.quote:
Tijdje geleden deze plant gekocht maar geen idee of dat iets gaat worden. Lijkt ook niet te groeien.Een soort sansevieria? Lastig te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee naam begint met dr en nog wat. Doet me altijd aan dragon denken haha.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort sansevieria? Lastig te zien.
Dracaena?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee naam begint met dr en nog wat. Doet me altijd aan dragon denken haha.
Draconia?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee naam begint met dr en nog wat. Doet me altijd aan dragon denken haha.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee want kreeg tijdje terug wel zwarte plekken op het blad maar dat is inmiddels wel gestopt met erger worden nu ik hem amper water geef.
Nee vetplant is hier gestorven.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]Zal wel een soort vetplant zijn dan. Ik ben echt een plantendeskundige.
Kan ook gewoon een trage groeier zijn.quote:
Ik heb er dezelfde associatie bij, dat helpt.quote:
Hmm dat denk ik dan maar en volgens mij is hij ook weinig water nodig, althans geef hem echt 1x in de 2 weken misschien nog water en dat lijkt die plant wel prima te vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een trage groeier zijn.
Er zijn collega's die tijdenlang een plastic plan water gegeven hebben. Bleef wel altijd mooi groen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het een plastic plant?
https://www.123planten.nl/verzorging/tips-dracaenaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm dat denk ik dan maar en volgens mij is hij ook weinig water nodig, althans geef hem echt 1x in de 2 weken misschien nog water en dat lijkt die plant wel prima te vinden.
Ah doe ik het toch goed met weinig water geven.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.123planten.nl/verzorging/tips-dracaena
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen enkele plant, bloem, boom of wat dan ook in huis. Ik ben een ramp met dat soort dingen. En buiten dat interesseert het mij ook gewoon geen ene reet.
Ja dat zei ik ook altijd maar inmiddels heb ik wel een happy plant in mijn woonkamer die maar blijft groeien en ik doe maar gewoon wat bij die plant.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen enkele plant, bloem, boom of wat dan ook in huis. Ik ben een ramp met dat soort dingen. En buiten dat interesseert het mij ook gewoon geen ene reet.
Zo'n mannenhuis waar het naar sigaren, biefstuk en oud zaad ruikt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
In mijn tuin ligt wel kunstgras. Maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gewoon alles geasfalteerd.
Jij blij.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook altijd maar inmiddels heb ik wel een happy plant in mijn woonkamer die maar blijft groeien en ik doe maar gewoon wat bij die plant.
oooooooohquote:Hiervan wordt het blad zwart wanneer deze te lang koud hebben gestaan.
Check. Maar ik heb er maar één vermoord tot op heden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Mevrouw haags heeft ook niks met planten?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
In mijn tuin ligt wel kunstgras. Maar dat was het ook wel.
[..]
Jij blij.
ik heb wel al planten vermoord door ze te veel water te gevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Maar ik heb er maar één vermoord tot op heden.
Jij boefje!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Maar ik heb er maar één vermoord tot op heden.
Jawel maar ze heeft er vrede mee dat er niks in huis staat van dat alles.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw haags heeft ook niks met planten?
ik had in mn vorige huis een half oerwoud in de woonkamer..quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Volgens mij heb je inderdaad weleens een foto van dat gepost ja. Dat zag er wel lekker levendig uit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had in mn vorige huis een half oerwoud in de woonkamer..
aantal heeft de verhuis en de daarop volgende vliegjesdingen niet overleefd
Sinds kort een echte bonsai. hoop dat die 't goed blijft doen. Heb 'm laatst wat bij gesnoeid omdat ie in 3 maanden flink uitgedijd was
Nu weten ze dat jij daar aan ligt te branden natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Het is bizar hoe druk het is vergeleken met vorig jaar
Waren jullie samen aan het watertanden ? :pquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn als je volledig op één lijn zit met een collega en de wederzijdse waardering proeft tijdens een overlegje.
Watertanden?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waren jullie samen aan het watertanden ? :p
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inderdaad weleens een foto van dat gepost ja. Dat zag er wel lekker levendig uit.
Zolang ze bitterbal niet terug in de zee willen duwen met 25 personen tegelijk dan zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu weten ze dat jij daar aan ligt te branden natuurlijk.
Dat laatste moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb liever planten dan van die tierlantijntjes
3quote:
Hmm, ja, is niet een goede definitie voor inderdaad. Ik ben nu in een Symphony X periode, maar ik luister ook van alles.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Definieer gewone metal.Maar ik luister van alles, ook de gruizige soorten.
Ja, op mijn werk gebeurde dat ook een tijd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn collega's die tijdenlang een plastic plan water gegeven hebben. Bleef wel altijd mooi groen.
Die vind ik dan meestal weer super lelijk bij mensen thuisquote:
Oh ken je dat niet ?quote:
Hopelijk vind k zo weer een plekje. Zit nu voor de lunchquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu weten ze dat jij daar aan ligt te branden natuurlijk.
pics van vuurwerk zekerquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat laatste moet ik ook niet.
Dan zou je denken, die Haags heeft een saai huis joh. Dat valt dan ook wel weer mee.
dat is dan weer wel normaal Nederlandsquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ken je dat niet ?dat zei mijn vader vroeger altijd als k iets lekkers zag:p
Misschien heeft hij dat verzonnen
Prima woord hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn boekenkast in een kamer staat waar toch geen visite komt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vind ik dan meestal weer super lelijk bij mensen thuis
Smakelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk vind k zo weer een plekje. Zit nu voor de lunch
Text op de muurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zag niks lekkersquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik acht de kans sowieso vrij klein dat ik ooit bij jou thuis komquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn boekenkast in een kamer staat waar toch geen visite komt.
Pics!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk vind k zo weer een plekje. Zit nu voor de lunch
We gaan toch met z'n allen voor haar verjaardag langsquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik acht de kans sowieso vrij klein dat ik ooit bij jou thuis kom
Auberginequote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga aan de makreel,aubergine,tsaziki en brood
Denk je dat we uitgenodigd worden?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan toch met z'n allen voor haar verjaardag langs
Jij komt straks gewoon via de straat van Gibraltar als makreel terug gezwommen naar Nederland.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer geen souvlakiquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk jij van nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk je dat we uitgenodigd worden?
Ik heb slechts 1 funko pop in mijn huis.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik een Funko PoP van Kurt Cobain in de kast heb staan.
Dat is dan ook het enige waarin het lekker isquote:
Ik heb er 8 en wilde er wel meer maar ik wil dan echt alles van Star Wars enz en dat gaat mij dan weer wat te ver dus ben maar weer gestopt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 funko pop in mijn huis.
zouden er eigenlijk meer moeten zijn
daar denkt 1 dame anders overquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige waarin het lekker is
ik heb alleen Groot, maar Deadpool of enkele star wars / mandalorian figuren zouden ook erbij mogenquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er 8 en wilde er wel meer maar ik wil dan echt alles van Star Wars enz en dat gaat mij dan weer wat te ver dus ben maar weer gestopt.
Ja same maar dan weet ik niet waar ik moet stoppen, Ozzy heeft er nu ook 1 (die moet ik nog wel kopen).quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen Groot, maar Deadpool of enkele star wars / mandalorian figuren zouden ook erbij mogen
Maar dit kan wel weg eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:14 schreef Ama het volgende:
1 GoT
1 Minion
1 Winne the Pooh met glitters
Is dit een functievereiste?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch vreselijk stug en daardoor dom en nutteloos, heb ik een treetje-hoger-functie open staan, komt er eigenlijk maar een echt in aanmerking voor intern, weigert hij op de functie te solliciteren want ik ken hem al zo goed dus waarom zou hij solliciteren? Ja pak anders gewoon een kwastje en ga je balzak paars verven, doeiii
quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jon Snow en uhm Au Naturel staat bij die Minion.
ja bij mij ookquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef Ama het volgende:
Nooit uit doosje geweest, alles staat hier in verpakking haha.
Interesse?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een functievereiste?
Ik vind ook leuker eruit zien.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij ookwant vast ooit geld waard dit dat
Vrees dat het net zo zeldzaam en bijzonder is als een houten muurbordje met "in dit huis...."quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij ookwant vast ooit geld waard dit dat
benieuwd naar het lijstje van @CherryLipsquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:14 schreef Ama het volgende:
4 Star Wars
1 GoT
1 Minion
1 Winne the Pooh met glitters
1 Kurt Cobain
Hahahahahhahahaquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat het net zo zeldzaam en bijzonder is als een houten muurbordje met "in dit huis...."
Maar het is geen speelgoed.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
Volwassenen met kinderspeelgoed
Het is maar net wat de nerd ervoor geeft.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:23 schreef Ama het volgende:
https://www.workandmoney.(...)pop-c47b5a3dc12c47e1
kunstquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe zo je het dan omschrijven?
Verzamelobjectquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe zo je het dan omschrijven?
U jelly?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
Volwassenen met kinderspeelgoed
Dimmy lijkt me wel zo iemand die ons kinderachtig noemt en vervolgens een conducteurspet en een fluitje pakt en met zn modeltreintjes gaat spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch zijn het vooral volwassenen die het kopen hoor.
denk ook dat ie dat doet jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy lijkt me wel zo iemand die ons kinderachtig noemt en vervolgens een conducteurspet en een fluitje pakt en met zn modeltreintjes gaat spelen.
Ouders van kinderenquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch zijn het vooral volwassenen die het kopen hoor.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy lijkt me wel zo iemand die ons kinderachtig noemt en vervolgens een conducteurspet en een fluitje pakt en met zn modeltreintjes gaat spelen.
Overbuurman van mijn zus had zijn hele huiskamer vroeger vol met treintjes, kwamen ook Erik de Zwart en Ed Nijpels over de vloer, als kind vond ik dat wel fascinerend maar die kerel had een stoma dus sindsdien associeer ik treintjes met strontquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
te weinig zout?quote:
Puzziequote:
Wat zijn dit voor lijstjes?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
benieuwd naar het lijstje van @:CherryLips
funko's die je in bezit hebtquote:
O, niet veel.quote:
Schompes is wel een leuke naam voor een hond, beetje brutaal vuilnisbakkenrasbeestje.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Even te schompes gewerkt zodat ik naar de bios kon, maar net niet gelukt
Ik had wel meer verwachtquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, niet veel.
1x Stephen King
1x Wendy Torrance
1x Pennywise de kutclown
1x Eddie met gebroken poot van It
En ik heb in een vorig leven ooit twee pops van Gary Oldman als Dracula besteld maar die zijn tot in den eeuwigheid uitgesteld geloof ik.
Ik vind ze wel leuk maar ben er te gierig voor. Sommige zijn 25 euro, dat heb ik er dan weer niet voor over. En als ze dan uitverkocht zijn denk ik 'awww'.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had wel meer verwacht
Ik merk wel een bepaald thema
morgen of zondag weer een kans?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Even te schompes gewerkt zodat ik naar de bios kon, maar net niet gelukt
En er is ook gewoon zoveel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar ben er te gierig voor. Sommige zijn 25 euro, dat heb ik er dan weer niet voor over. En als ze dan uitverkocht zijn denk ik 'awww'.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was de laatste keer dat hij draaide.
Mogen ze ook wel meteen een streep zetten door mijn schuld bij DUO.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)nen-klaarliggen.html
Lullig voor de millennials.
Nou ja alleen bij de mensen die alles moesten lenen dan. Wanneer is dat ingegaan, jaar of 8 geleden?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel meteen een streep zetten door mijn schuld bij DUO.
vlak nadat ik de laatste keer afstudeerde schaften ze ook de langstudeerdersboete (die ik alsnog kreeg omdat ik even goed een 2e opleiding op hetzelfde niveau afrondde ruim binnen de gestelde tijd) en een groot deel van 't instellingsgeld af.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik net klaar was kwamen ze met het instellingsgeld voor een tweede studie. Daar ging de tweede studiequote:Op vrijdag 24 september 2021 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vlak nadat ik de laatste keer afstudeerde schaften ze ook de langstudeerdersboete (die ik alsnog kreeg omdat ik even goed een 2e opleiding op hetzelfde niveau afrondde ruim binnen de gestelde tijd) en een groot deel van 't instellingsgeld af.
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb toch doorgezet.. en achteraf blij dat ik het gedaan heb.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik net klaar was kwamen ze met het instellingsgeld voor een tweede studie. Daar ging de tweede studie
Ja 17.000 zou het bij mij zijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb toch doorgezet.. en achteraf blij dat ik het gedaan heb.
Was wel bijna 11k per jaar armer
die boete kreeg je al als je langer dan 4 jaar studeerde..quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er in mijn jaar ook een paar zitten die die langstudeerboete hadden. Dan denk ik, je krijgt er tien jaar voor, waar gaat het mis?
Eén keer van studie wisselen en je zit eraan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er in mijn jaar ook een paar zitten die die langstudeerboete hadden. Dan denk ik, je krijgt er tien jaar voor, waar gaat het mis?
Dus dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén keer van studie wisselen en je zit eraan.
Dat is wel kutquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die boete kreeg je al als je langer dan 4 jaar studeerde..
En ik kreeg hem ook omdat toen ik in het 2e jaar van de zeevaartschool zat en m'n 5e studeer jaar was begonnen
Die 10 jaar was de norm voor stufi terug betalen..quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel kut
Dat was bij ons 10 jaar. Zat dus echt iemand tegenaan te hikken, Engels was z'n derde studie ofzo en hij ging dat nooit halen binnen de drie jaar die hij nog had. Allemaal omstandigheden met familiezaken en ellende en privégedoe, maar de tandjes, tien jaar en nog geen Bachelor op zak en wel elke maand maximaal lenen
Ik ken ook wel iemand die dat precies tot de dag heeft vol gemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die 10 jaar was de norm voor stufi terug betalen..
Ow, even googelen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, 7 jaar voor je studie en dan twee jaar later beginnen met betalen dacht ik?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh je moest binnen 10 jaar 1 diploma halen om je basisbeurs niet terug te hoeven betalenquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, 7 jaar voor je studie en dan twee jaar later beginnen met betalen dacht ik?
Ooooooh, zo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh je moest binnen 10 jaar 1 diploma halen om je basisbeurs niet terug te hoeven betalen
Jep.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Langstudeerboete
Zo, mooi kut. Word je ook lekker gestimuleerd om meer te leren en meer activiteiten te ondernemen.
Ik was wel de lul geweest, ik heb twee stages gedaan die geen onderdeel uitmaakten van de Master. Maar zonder die eerste stage was ik nooit gaan freelancen denk ik, en had ik geen netwerkje opgebouwd.quote:
hmm ik heb nooit van die extra curriculaire activiteiten als bestuur enzo gedaan tijdens de opleiding..quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel de lul geweest, ik heb twee stages gedaan die geen onderdeel uitmaakten van de Master. Maar zonder die eerste stage was ik nooit gaan freelancen denk ik, en had ik geen netwerkje opgebouwd.
En bestuurswerk gedaan wat vaak clashte met colleges en werkgroepen.
Naja, ik ben dus een keer geswitcht en wat vertraging opgelopen. Dus ehhhh.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel de lul geweest, ik heb twee stages gedaan die geen onderdeel uitmaakten van de Master. Maar zonder die eerste stage was ik nooit gaan freelancen denk ik, en had ik geen netwerkje opgebouwd.
En bestuurswerk gedaan wat vaak clashte met colleges en werkgroepen.
Nou dat werd tijd zegquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Verkeerde plek.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef dud0r het volgende:
koeken gevuld met amandelspijs gehaald op de markt.
jij hebt gevulde koeken. dit zijn andere. plus ik moest nog naar de sportschool en kind halen dus naar jou op en neer was niet geluktquote:
Ik heb er acht jaar over gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik was ook niet de snelste hoor, maar tien jaar en het dan nog niet af hebben, nog niet eens je bachelor ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb er acht jaar over gedaan
ik had alleen jaar vertraging omdat ik eerst WO geprobeerd heb in Duitsland.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was ook niet de snelste hoor, maar tien jaar en het dan nog niet af hebben, nog niet eens je bachelor ofzo.
ga je doen danquote:
Daarom heb ik ook die stages gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon mijn mbo in 4 jaar afgerond waarbij ik eigenlijk alleen tijdens de 2 stages echt wat heb geleerd
Waar is mijn uitnodigingquote:
Ik heb vet veel mensen niet uitgenodigd want mini huis.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar is mijn uitnodiging
En dat je morgen jarig bent wist ik.
de echte party is toch meestal in de keuken of op het balkonquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef Ama het volgende:
Met tien mensen in mijn woonkamer is wel de max.
Nou nee.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de echte party is toch meestal in de keuken of op het balkon
waar heb je dan het bier staan?quote:
Niet, nemen ze zelf mee. Ik zorg voor frisdrank en snacks en alcohol regelen ze zelf maar. Is altijd al zo geweest hier en boeit niemand iets.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar heb je dan het bier staan?
Je hebt toch een tuinquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef Ama het volgende:
Met tien mensen in mijn woonkamer is wel de max.
Ja dag lekker ranzig met al die naaktslakken. Deur naar achteren zit op slot en blijft op slot tot volgend jaar.quote:
Mja kan wel door omstandigheden ofzo. Maar dan krijg je van DUO wel een of twee uitloopjaren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was ook niet de snelste hoor, maar tien jaar en het dan nog niet af hebben, nog niet eens je bachelor ofzo.
die vluchten vanzelf wel wegquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dag lekker ranzig met al die naaktslakken. Deur naar achteren zit op slot en blijft op slot tot volgend jaar.
Slakkenkruid strooienquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dag lekker ranzig met al die naaktslakken. Deur naar achteren zit op slot en blijft op slot tot volgend jaar.
Oh, ik zou daar ook geen moeite mee hebben, als het maar vooraf bekend is.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
+ Of ze nou thuis bier drinken of het meenemen naar mijn huis. Maakt ook weinig verschil. Zijn allemaal mensen die thuis op vrijdag ook bier zouden drinken anders.
Ja en dat is het vanaf dag 1 hier.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik zou daar ook geen moeite mee hebben, als het maar vooraf bekend is.
nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vet veel mensen niet uitgenodigd want mini huis.
Oke Iwaniusquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
pauze, tijd voor een vette sigaar medunkt
is je pauze dan wel lang genoeg om die op te rokenquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
pauze, tijd voor een vette sigaar medunkt
@bitterbalquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
EditieNL zoekt mensen die een nieuwe methode willen uitproberen om van hun spinnenangst af te komen.
quote:
Zo lang de spin kleiner is dan mijn slippers ben ik er niet bang voor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
EditieNL zoekt mensen die een nieuwe methode willen uitproberen om van hun spinnenangst af te komen.
Denk dat ze vet veel berichtjes krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen we je straks op nationale tv bewonderen
lijkt me wel amusante tv..quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze vet veel berichtjes krijgen.
maar het is nu toch niet zo erg dat je gillend door je huis rent als je er eentje ziet?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:53 schreef Ama het volgende:
Ben oprecht wel benieuwd. Als ik ze dan gewoon zelf durf op te pakken zou wel nice zijn.
Het is minder maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het is nu toch niet zo erg dat je gillend door je huis rent als je er eentje ziet?
definieer groot.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:55 schreef Ama het volgende:
En grote spinnen vind ik wel echt fucked up en die kruipen komende herfst weer lekker over de muren.
dat is wel een beetje groter jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je net je glas over zo'n spin kan zetten?
je kan ze ook met je mond opzuigen en dan opeten. Heb je een snack en geen vieze vlek op de muurquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:59 schreef Ama het volgende:
Mep ze alleen dood op de vloer, op de muur krijg je van die nasty vlekken.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ze ook met je mond opzuigen en dan opeten. Heb je een snack en geen vieze vlek op de muur
Nou ja zegquote:
De spinnenknuffelaar van Foquevillequote:Op vrijdag 24 september 2021 13:53 schreef Ama het volgende:
Ben oprecht wel benieuwd. Als ik ze dan gewoon zelf durf op te pakken zou wel nice zijn.
je bedoelt toch geen.. therapiequote:Op vrijdag 24 september 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
Wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
ja dat zeggen ze niet van te voren natuurlijkquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze niet van te voren natuurlijk
er is een app ontwikkeld om mensen af te helpen van hun angst voor spinnenquote:
niet te hard aaien, dan gaan ze doodquote:
Die van vannacht in m'n droom was niet zo kwetsbaarquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet te hard aaien, dan gaan ze dood
dat was meer eentje zoals in IT?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van vannacht in m'n droom was niet zo kwetsbaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwartTap tap tap
Een soort Shelob of Aragog?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van vannacht in m'n droom was niet zo kwetsbaar
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]Die kom ik ook niet graag tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwart![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwart
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem kunstjes kunnen leren?Tap tap tap
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem kunstjes kunnen leren?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
De was opvouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem kunstjes kunnen leren?
Mijn opa zei op zn sterfbed tegen m'n tante dat als zij op haar rug geslagen werd, de kobbenetten (spinnenwebben in t Zeeuws Vlaamsch) van tussen haar benen zouden vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem kunstjes kunnen leren?
Stel me dat beest wel voor dat daar leeft![]()
een bosbodequote:Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
We missen nog een postbode emoticon @:flory
[ afbeelding ]
haha als je hem er net inwil steken komt dat monster naar buitenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn opa zei op zn sterfbed tegen m'n tante dat als zij op haar rug geslagen werd, de kobbenetten (spinnenwebben in t Zeeuws Vlaamsch) van tussen haar benen zouden vallen.
Stel me dat beest wel voor dat daar leeft
Man man man die vreet je cavias opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem kunstjes kunnen leren?
Je hebt het platte ordinaire van je opa dus.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn opa zei op zn sterfbed tegen m'n tante dat als zij op haar rug geslagen werd, de kobbenetten (spinnenwebben in t Zeeuws Vlaamsch) van tussen haar benen zouden vallen.
Vriendelijke manquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |