SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vorig jaar allemaal kleine vliegjes bij mijn plant.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zit he-le-maal onder de trips dus als het zo doorgaat gaat hij de kliko in, samen met de orbi.
Ik kon vroeger ook niets met jazz. Dat gaat steeds beter eigenlijk. Kennelijk kun je er aan wennen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, prog kan ik weer niet zoveel mee.Zelfde reden dat ik niets met jazz heb.
Van die kleine zwarte vliegjes? Die zijn irritant! Volgens mij zijn dat rouwvliegjes.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar allemaal kleine vliegjes bij mijn plant.Heb aarde helemaal uit laten drogen en sindsdien zijn ze weg eigenlijk.
Nope, vaak zat gehoord inmiddels. Gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook niets met jazz. Dat gaat steeds beter eigenlijk. Kennelijk kun je er aan wennen.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote. Alles bruin, slap huehue. Staat nog één blad een beetje mooi overeind.
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Van die kleine zwarte vliegjes? Die zijn irritant! Volgens mij zijn dat rouwvliegjes.
Ik heb trek en verse knakworsten met wat curry en gebakken uitjes op een stokbroodjequote:
"Gewone" metal lukt wel?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, vaak zat gehoord inmiddels. Gaat 'm niet worden.
kan ik ook nog makenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trek en verse knakworsten met wat curry en gebakken uitjes op een stokbroodje
Zijn de planten ook weg nu?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al ‘oma’s tips’ op ze losgelaten, ze zijn weg! Maar ik weet niet welke tip nou werkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:39 schreef Ama het volgende:
Tijdje geleden deze plant gekocht maar geen idee of dat iets gaat worden. Lijkt ook niet te groeien.Baby Yoda!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Groot gelijk, dat is namelijk broodnodig.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Gelijk maar ff brood bestellen voor morgen..
Tijdje geleden deze plant gekocht maar geen idee of dat iets gaat worden. Lijkt ook niet te groeien.Misschien is het een plastic plant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee want kreeg tijdje terug wel zwarte plekken op het blad maar dat is inmiddels wel gestopt met erger worden nu ik hem amper water geef.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het een plastic plant?
Definieer gewone metal.quote:
Tijdje geleden deze plant gekocht maar geen idee of dat iets gaat worden. Lijkt ook niet te groeien.Een soort sansevieria? Lastig te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee naam begint met dr en nog wat. Doet me altijd aan dragon denken haha.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort sansevieria? Lastig te zien.
Dracaena?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee naam begint met dr en nog wat. Doet me altijd aan dragon denken haha.
Draconia?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee naam begint met dr en nog wat. Doet me altijd aan dragon denken haha.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee want kreeg tijdje terug wel zwarte plekken op het blad maar dat is inmiddels wel gestopt met erger worden nu ik hem amper water geef.
Nee vetplant is hier gestorven.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]Zal wel een soort vetplant zijn dan. Ik ben echt een plantendeskundige.
Kan ook gewoon een trage groeier zijn.quote:
Ik heb er dezelfde associatie bij, dat helpt.quote:
Hmm dat denk ik dan maar en volgens mij is hij ook weinig water nodig, althans geef hem echt 1x in de 2 weken misschien nog water en dat lijkt die plant wel prima te vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een trage groeier zijn.
Er zijn collega's die tijdenlang een plastic plan water gegeven hebben. Bleef wel altijd mooi groen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het een plastic plant?
https://www.123planten.nl/verzorging/tips-dracaenaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm dat denk ik dan maar en volgens mij is hij ook weinig water nodig, althans geef hem echt 1x in de 2 weken misschien nog water en dat lijkt die plant wel prima te vinden.
Ah doe ik het toch goed met weinig water geven.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.123planten.nl/verzorging/tips-dracaena
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen enkele plant, bloem, boom of wat dan ook in huis. Ik ben een ramp met dat soort dingen. En buiten dat interesseert het mij ook gewoon geen ene reet.
Ja dat zei ik ook altijd maar inmiddels heb ik wel een happy plant in mijn woonkamer die maar blijft groeien en ik doe maar gewoon wat bij die plant.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen enkele plant, bloem, boom of wat dan ook in huis. Ik ben een ramp met dat soort dingen. En buiten dat interesseert het mij ook gewoon geen ene reet.
Zo'n mannenhuis waar het naar sigaren, biefstuk en oud zaad ruikt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
In mijn tuin ligt wel kunstgras. Maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gewoon alles geasfalteerd.
Jij blij.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook altijd maar inmiddels heb ik wel een happy plant in mijn woonkamer die maar blijft groeien en ik doe maar gewoon wat bij die plant.
oooooooohquote:Hiervan wordt het blad zwart wanneer deze te lang koud hebben gestaan.
Check. Maar ik heb er maar één vermoord tot op heden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Mevrouw haags heeft ook niks met planten?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
In mijn tuin ligt wel kunstgras. Maar dat was het ook wel.
[..]
Jij blij.
ik heb wel al planten vermoord door ze te veel water te gevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Maar ik heb er maar één vermoord tot op heden.
Jij boefje!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Maar ik heb er maar één vermoord tot op heden.
Jawel maar ze heeft er vrede mee dat er niks in huis staat van dat alles.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw haags heeft ook niks met planten?
ik had in mn vorige huis een half oerwoud in de woonkamer..quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Volgens mij heb je inderdaad weleens een foto van dat gepost ja. Dat zag er wel lekker levendig uit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had in mn vorige huis een half oerwoud in de woonkamer..
aantal heeft de verhuis en de daarop volgende vliegjesdingen niet overleefd
Sinds kort een echte bonsai. hoop dat die 't goed blijft doen. Heb 'm laatst wat bij gesnoeid omdat ie in 3 maanden flink uitgedijd was
Nu weten ze dat jij daar aan ligt te branden natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Het is bizar hoe druk het is vergeleken met vorig jaar
Waren jullie samen aan het watertanden ? :pquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn als je volledig op één lijn zit met een collega en de wederzijdse waardering proeft tijdens een overlegje.
Watertanden?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waren jullie samen aan het watertanden ? :p
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inderdaad weleens een foto van dat gepost ja. Dat zag er wel lekker levendig uit.
Zolang ze bitterbal niet terug in de zee willen duwen met 25 personen tegelijk dan zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu weten ze dat jij daar aan ligt te branden natuurlijk.
Dat laatste moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb liever planten dan van die tierlantijntjes
3quote:
Hmm, ja, is niet een goede definitie voor inderdaad. Ik ben nu in een Symphony X periode, maar ik luister ook van alles.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Definieer gewone metal.Maar ik luister van alles, ook de gruizige soorten.
Ja, op mijn werk gebeurde dat ook een tijd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn collega's die tijdenlang een plastic plan water gegeven hebben. Bleef wel altijd mooi groen.
Die vind ik dan meestal weer super lelijk bij mensen thuisquote:
Oh ken je dat niet ?quote:
Hopelijk vind k zo weer een plekje. Zit nu voor de lunchquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu weten ze dat jij daar aan ligt te branden natuurlijk.
pics van vuurwerk zekerquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat laatste moet ik ook niet.
Dan zou je denken, die Haags heeft een saai huis joh. Dat valt dan ook wel weer mee.
dat is dan weer wel normaal Nederlandsquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ken je dat niet ?dat zei mijn vader vroeger altijd als k iets lekkers zag:p
Misschien heeft hij dat verzonnen
Prima woord hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn boekenkast in een kamer staat waar toch geen visite komt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vind ik dan meestal weer super lelijk bij mensen thuis
Smakelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk vind k zo weer een plekje. Zit nu voor de lunch
Text op de muurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zag niks lekkersquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik acht de kans sowieso vrij klein dat ik ooit bij jou thuis komquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn boekenkast in een kamer staat waar toch geen visite komt.
Pics!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk vind k zo weer een plekje. Zit nu voor de lunch
We gaan toch met z'n allen voor haar verjaardag langsquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik acht de kans sowieso vrij klein dat ik ooit bij jou thuis kom
Auberginequote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga aan de makreel,aubergine,tsaziki en brood
Denk je dat we uitgenodigd worden?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan toch met z'n allen voor haar verjaardag langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |