SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een camera op je snufferd en een huis vol party people die t samen gezellig maken is t natuurlijk wel ff wat andersquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom hebben die mensen altijd zo'n moeite om alleen iets te doen? Ik vind het op heel veel momenten heerlijkBen zelfs alleen op vakantie geweest, best leuk om eens te doen.
Ja die KK lijstquote:Op donderdag 11 november 2021 10:58 schreef aquawoman het volgende:
Haha, dat wat Niels zegt over Julia is die playlist van Zach
En tioch vind ik m aandoenlijk en knap, ondanks dat softe doetjes geslis van m.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Die Nico is zo’n kneus. 😂
Oh heb ik nietquote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En tioch vind ik m aandoenlijk en knap, ondanks dat softe doetjes geslis van m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef EdVe het volgende:
[..]Ben wel benieuwd naar #teambert in dat verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar #teambert in dat verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Wat ik ook mooi vond was dat Nico aangaf in zijn videoboodschap dat die het deed in een slechte periode van de relatie. Toen Donna vroeg wanneer dan gaf die aan een paar weken voor temptation :’).quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef PKM het volgende:
Dat Julia en Wouter uit elkaar zijn had ik niet verwacht. Maar Wouter deed voor Temptation niet genoeg voor de relatie, als hij dat daarna nog niet is gaan doen is het maar beter zo.
Ik geloof ook niet dat Nico maar 1 keer is vreemdgegaan. Hij leek de schuld daarvan ook bij Donna neer te willen leggen, dat ze onzeker was en slecht gehumeurd. Zou ik ook zijn als ik vermoedens zou hebben dat je met andere meisjes bezig bent. En haar verwijten dat ze zelf toch met Jimi bezig is geweest, terwijl het al uit was.![]()
Volgende week Bert en Delphine, zelfs mijn man kijkt ernaar uit.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef EdVe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Op t muurtjemeppen na vond ik t verder een hele relaxte verstandige gast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wouter heeft me positief verrast. Hij heeft de uitstraling van een kneus, maar was in alle opzichten de beste deelnemer.
Ja goeie gozer. Ik lag in een deuk dat die meid in vol ornaat in het zwart half naakt met wapperende nep haren en wimpers op hem af kwamquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wouter heeft me positief verrast. Hij heeft de uitstraling van een kneus, maar was in alle opzichten de beste deelnemer.
Dit ja, de rest is echt verschrikkelijk. Ik vind het allemaal van die enge mensen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:50 schreef viceversa het volgende:
Wouter vond ik de enige die wel oké was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |