Ziet er leuker uit dan ik had verwachtquote:
quote:
IMDB heeft hem voorlopig op 7,5 staan. En de tomatenmeter op rottentomatoes staat op 55%.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Naar verwachting gaat de film 225 miljoen dollar opbrengen in het eerste weekend.
Reviews zijn ook erg positief.
Audience reviews vs critic reviews.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
IMDB heeft hem voorlopig op 7,5 staan. En de tomatenmeter op rottentomatoes staat op 55%.
De critics zijn net zo wereldvreemd als de Hollywoodbubbel zelf. Het is bijna komisch hoe vaak ze er zo gigantisch naast zitten.quote:
Mee eens, die lage score op RT slaat volgens mij nergens op.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De critics zijn net zo wereldvreemd als de Hollywoodbubbel zelf. Het is bijna komisch hoe vaak ze er zo gigantisch naast zitten.
Ik denk dat de critics wel gelijk hebben, maar het publiek hoeft niet altijd een goede film te zien. Iedereen wil dit gewoon zien. Ik denk dat de nummer 1 film van dit jaar (qua opbrengsten) tussen Super Mario en Mission: Impossible zal gaan. Waarbij ik denk dat Super Mario het voordeel heeft van het grote targetpubliek.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De critics zijn net zo wereldvreemd als de Hollywoodbubbel zelf. Het is bijna komisch hoe vaak ze er zo gigantisch naast zitten.
Vergeet niet dat er ook gewoon een nieuwe Guardians of the Galaxy, Transformers en Indiana Jones aankomen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de critics wel gelijk hebben, maar het publiek hoeft niet altijd een goede film te zien. Iedereen wil dit gewoon zien. Ik denk dat de nummer 1 film van dit jaar (qua opbrengsten) tussen Super Mario en Mission: Impossible zal gaan. Waarbij ik denk dat Super Mario het voordeel heeft van het grote targetpubliek.
Het is een familiefilm. Die krijgen echt wel lagere standaarden bij het geven van een score. Ik lees her en der dat dit gewoon te maken heeft met het gebrek aan 'woke'. Het is weer zo'n ouderwetse heldenfilm die je tegenwoordig zelden meer ziet omdat ze niet inclusief genoeg zijn (Disney syndroom). Als je een beetje weet hoe Hollywood werkt, is dat ook niet eens zo vergezocht ook.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de critics wel gelijk hebben, maar het publiek hoeft niet altijd een goede film te zien. Iedereen wil dit gewoon zien. Ik denk dat de nummer 1 film van dit jaar (qua opbrengsten) tussen Super Mario en Mission: Impossible zal gaan. Waarbij ik denk dat Super Mario het voordeel heeft van het grote targetpubliek.
Guardians of the Galaxy gaat het zeker goed doen, maar dat publiek is meer 'niche' (als je van niche kan spreken in dit geval) dan een Mission: Impossible. Transformers is over zijn hoogtepunt heen. Indiana Jones kn ook heel groot worden, maar ik verwacht dat de kritieken slecht zullen zijn en deze film het niet gaat doen, zoals we vaker zien bij deze 'mosterd-na-maaltijd'-sequels.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook gewoon een nieuwe Guardians of the Galaxy, Transformers en Indiana Jones aankomen.
Desondanks gaat de film echt wel 800 miljoen of meer opbrengen. De Mario fanbase is groot en gaat van jong tot oud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |