SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik zo vroeg op moet, anders hadden we even kunnen bellen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:08 schreef engine het volgende:
Man ik ben wel een beetje dronken geloof ik
Jij ook alquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmm.. zat per ongeluk in de "GC Lesbeau" chat omdat die bovenaan stond en ik dacht, da's de nieuwe...
Engerd confirmed.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:08 schreef engine het volgende:
Man ik ben wel een beetje dronken geloof ik
Ik moet ook vroeg op. Andere keerquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer dat ik zo vroeg op moet, anders hadden we even kunnen bellen.
Gaat alles nog goed in Boca Chica?quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet ook vroeg op. Andere keerzou ik wel leuk vinden.
Maanden aan voorbereidingen.. Ze gingen in juli of augustus voor een orbital launch. Denk eigenlijk niet dat het dit jaar nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat alles nog goed in Boca Chica?
Jaquote:
Ik had vandaag nog niet gekeken, daarom vroeg ik het, maar S20 ziet er nu wel vliegwaardig uit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maanden aan voorbereidingen.. Ze gingen in juli of augustus voor een orbital launch. Denk eigenlijk niet dat het dit jaar nog gaat gebeuren.
En die gaat ook wel vliegen... Maar nog niet binnenkort. S20 is nog niet getest maar de booster is helemaal nog niet getest. Met zoveel motoren, dat gaat nooit meteen goed.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog niet gekeken, daarom vroeg ik het, maar S20 ziet er nu wel vliegwaardig uit.
Ja, voor dat laatste ben ik ook bang. En als het niet goed gaat met de booster, is de toren ook kapot en kunnen ze opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
En die gaat ook wel vliegen... Maar nog niet binnenkort. S20 is nog niet getest maar de booster is helemaal nog niet getest. Met zoveel motoren, dat gaat nooit meteen goed.
Ik ook! Doen we binnenkort weer eens.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet ook vroeg op. Andere keerzou ik wel leuk vinden.
Goede reis en veel plezier in Ksamil!quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Slapen, morgen om 7 uur beneden staan en rond een uur of 11 in paradijselijk Ksamil. Vond het een leuke SC avond. Naten e mire.
Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Slapen, morgen om 7 uur beneden staan en rond een uur of 11 in paradijselijk Ksamil. Vond het een leuke SC avond. Naten e mire.
DMquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Doen we binnenkort weer eens.
Doeiquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Deze booster gaan ze nog niet proberen op te vangen in die toren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, voor dat laatste ben ik ook bang. En als het niet goed gaat met de booster, is de toren ook kapot en kunnen ze opnieuw beginnen.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Doen we binnenkort weer eens.
Van dat vangen weet ik. Ik bedoelde meer dat met zoveel motoren er vast iets misgaat bij de lancering of een static fire. In ieder geval wel spannend.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Deze booster gaan ze nog niet proberen op te vangen in die toren.
Maar een static fire van die booster lijkt mij al heel gaaf om te zien. Maar ook dat gaat nog wel even duren denk ik.
ik heb mijn switch al minstens een maand of 2 niet aangeraaktquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:32 schreef engine het volgende:
Ik speel nog steeds animal crossing @:liesje1979
@aTypischquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:32 schreef engine het volgende:
Ik speel nog steeds animal crossing @:liesje1979
Ik speel nu vooral lego city undercover en mario golf. Vooral dat lego spel is echt leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 06:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mijn switch al minstens een maand of 2 niet aangeraakt
Heeft die ook een eiland?quote:
dat heb ik gehoord ja, heb hem op de pc maar daar Kom ik niet verder dan start missie 1, crasht directquote:Op vrijdag 24 september 2021 06:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik speel nu vooral lego city undercover en mario golf. Vooral dat lego spel is echt leuk.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:06 schreef Karzai het volgende:
Het buffet staat om 7 uur klaar
[ afbeelding ]
Bitterbal zal wel stuiterend wakker worden als ze dit ziet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:06 schreef Karzai het volgende:
Het buffet staat om 7 uur klaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:17 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/p/CUFlCX8oaaE
@:cherrylips @:bitterbal
strandstrandstrandstrandstrand straksquote:Op vrijdag 24 september 2021 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat loop jij te stuiterballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |