SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zou eerder zeggen 95% van de posts over dit onderwerp zijn een beetje simpel.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Keertje praten over poep is geen probleem maar 1 op de 2 post daarover is een beetje simpel.
Dan is het wel fijn om op een forum te kletsen.quote:
Ohja, ik heb gewoon 2 websites.quote:
Hoe kom je daar ?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat ineens in een pottentopic
Bloempotten of vrouwenpotten?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Net zoals al die sterke verhalen van US. Maar dan blokkeer ik hem gewoon weer evenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen 95% van de posts over dit onderwerp zijn een beetje simpel.
Als er bloed of iets anders geks bijzit kunnen we er nog wat over zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen 95% van de posts over dit onderwerp zijn een beetje simpel.
Heh?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
watquote:Op donderdag 23 september 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Wendy van Dijk eens had gezegd dat ze bij die zangerverloofde van dr op schoot zat als hij zat te beren en dat gaat mij echt echt echt veel te ver
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals al die sterke verhalen van US. Maar dan blokkeer ik hem gewoon weer even
POT?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja maar jij weet ook wel dat het alleen maar melden is hoe groot het is etc.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er bloed of iets anders geks bijzit kunnen we er nog wat over zeggen.
Stukjes onverteerd eten ja?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er bloed of iets anders geks bijzit kunnen we er nog wat over zeggen.
Joeee, genoeg internet voor vandaagquote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukjes onverteerd eten ja?
Wormpjes? Slakjes?
Kwaliteit van de posts wordt dan echt niet beter.
In GC staan wel meer nichesquote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stond hoog in GC en klikte zonder te kijken
Ik was erg eenzaam en ook wel depressief toen ik weer terug op fok kwam in maart vorig jaar. En de SC hier heeft me daar wel doorheen gesleeptquote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn om op een forum te kletsen.
Tijdens de lockdown merkte je ook dat er veel behoefte aan was om online met anderen te kletsen. Is toch een soort gezelligheid die je dan vindt.
Doe wiequote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joeee, genoeg internet voor vandaag
Avondeten inspiratie is soms wel handig.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms zo voorspelbaar, rond 17:00/17:30 wordt er gevraagd wat er word gegeten. En dan komen er allemaal domme standaard gerechten.
Schijt eraan wat jij eet.
Fok is een goede therapiequote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was erg eenzaam en ook wel depressief toen ik weer terug op fok kwam in maart vorig jaar. En de SC hier heeft me daar wel doorheen gesleept
Lief ditquote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was erg eenzaam en ook wel depressief toen ik weer terug op fok kwam in maart vorig jaar. En de SC hier heeft me daar wel doorheen gesleept
Ja en om kwart over negen wordt de lunch geopend. O jee.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms zo voorspelbaar, rond 17:00/17:30 wordt er gevraagd wat er word gegeten. En dan komen er allemaal domme standaard gerechten.
Heb je ook wat gezegd?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heet Lesbeau. Klinkt wel als een bloempottenmerk.
Aaawquote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuinig zijn op dit soort uitingen mensen, hierom gaat het tenslotte.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn we allemaal soms wel eens.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Sorry dat ik soms een stomme kut ben.
Ben ik hier toch nooitquote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar beter ook, want elke keer als iemand "pannenkoeken" zegt ga ik pannenkoeken bakken. Inmiddels moet ik ook in de DieetSC mee gaan postenquote:
ach.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Jullie hebben mij ook geholpen hoor
Dan geef je ergens anders nog een slinger aan voordat je gaat slapen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:58 schreef mschol het volgende:
bijna rondje gewandeld, zo maar bed in, geen zin om pc nog aan te slingeren
Allemaal duimpjesquote:Op donderdag 23 september 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Dat is mooi dat deze SC daarbij heeft geholpen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ieder zijn bijdrage.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik neuk al jaren de wijven die me leuk vinden hier maar ja dat is ook wat waard toch, toch?
ik zou niet weten waar aan..quote:Op donderdag 23 september 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan geef je ergens anders nog een slinger aan voordat je gaat slapen.
maar je bent wel de stomme kut van budaddyquote:Op donderdag 23 september 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
"Ja CL je bent inderdaad een stomme kut dus fijn dat je sorry zegt."
Ik probeerde je al een tijdje hierheen te halen, klopt hè?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
We zijn hier allemaal wel eens stomme kutten en lullenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Karnemelkquote:Op donderdag 23 september 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
heb zelfs karnemelk in huis (gehaald) om pancakes te bakken
die bocht is niet te huffen verder.
Wij zijn gezelligerquote:Op donderdag 23 september 2021 23:03 schreef Ama het volgende:
Dit is wel de gezelligste SC met minste drama enz volgens mij, naast 40+. Denk dat daar ook weinig drama is.
misschien van het weekend weer eens makenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh kan ik nog wel bakken eigenlijkalles in huis daarvoor..
Ik mag daar niet postenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:03 schreef Ama het volgende:
Dit is wel de gezelligste SC met minste drama enz volgens mij, naast 40+. Denk dat daar ook weinig drama is.
Wat? Jij?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
40+ dat is net een continu delirium.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:03 schreef Ama het volgende:
Ik ben de heilige maagd maria, jezus en de paus ineen. Ik heb geen notesquote:Op donderdag 23 september 2021 23:05 schreef Ama het volgende:
Kan helaas niet meer in je notes kijken haha.
Soort grote pan met soep met veel groenten die ze af en toe doorroeren.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
40+ dat is net een continu delirium.
Dan mag je daar gewoon posten hoor, fuck wat users zeggen. Die gaan daar niet over.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben de heilige maagd maria, jezus en de paus ineen. Ik heb geen notes
'onbevlekt ontvangen'quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben de heilige maagd maria, jezus en de paus ineen. Ik heb geen notes
Ik was gewoon bang. En samen hebben we het toch mooi overleefd met z'n allen. En nu doe ik niet meer aan de 1,5 meter afstand, eerder een kleine 15 cm huehue.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus daar zitten alleen junks en ontzettend eenzame mensen. En MCH.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort grote pan met soep met veel groenten die ze af en toe doorroeren.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort grote pan met soep met veel groenten die ze af en toe doorroeren.
was het een gutserquote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was gewoon bang. En samen hebben we het toch mooi overleefd met z'n allen. En nu doe ik niet meer aan de 1,5 meter afstand, eerder een kleine 15 cm huehue.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was gewoon bang. En samen hebben we het toch mooi overleefd met z'n allen. En nu doe ik niet meer aan de 1,5 meter afstand, eerder een kleine 15 cm huehue.
Dat viel een beetje tegen aan die gids dus.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is op anoniem zie ik netquote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Serieus daar zitten alleen junks en ontzettend eenzame mensen. En MCH.
Whehehequote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh gekheid. Het gros van mijn 'oud SC leden' zit daarquote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan mag je daar gewoon posten hoor, fuck wat users zeggen. Die gaan daar niet over.
schoten gevuurdquote:Op donderdag 23 september 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat scheelt ook niet veel meer denk ik?
Ja, alleen hier was ik toen vrolijk, omdat het goede afleiding wasquote:Op donderdag 23 september 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat? Jij?
Jij leek me zo een stabiele altijd vrolijke meid.
En toen heb en wij je liefdevol onthaald en gecultiveerd tot de kwaliteitsuser die je nu bentquote:Op donderdag 23 september 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
R&P SC vond ik ff leuk en daarna verzuurde dat als een pot augurken
ik snap hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'het zweet gutste van z'n voorhoofd'
Jij weet te veelquote:Op donderdag 23 september 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat scheelt ook niet veel meer denk ik?
Ging het snel of moest je nog een beetje aan de bak?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eens even kijkenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
@:kwiwi dat protest in Bern loopt aardig uit de hand zeg.
Molotovcocktails?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
@:kwiwi dat protest in Bern loopt aardig uit de hand zeg.
Zal wel niet meer mogen van zijn vriendin.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is op anoniem zie ik net
Een half uur aan zijn tir lopen anen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ging het snel of moest je nog een beetje aan de bak?
Jij postte daar toch ook?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen heb en wij je liefdevol onthaald en gecultiveerd tot de kwaliteitsuser die je nu bent
Hoe op zeg.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
"Je hebt toch zelf ook handen" zou hier het een en ander kunnen verraden.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ging het snel of moest je nog een beetje aan de bak?
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Je hebt toch zelf ook handen" zou hier het een en ander kunnen verraden.
Zijn er toch best veel hier die ook daar kwamen /komenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gepost. Maar vond het ook een pot augurken.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Je hebt toch zelf ook handen" zou hier het een en ander kunnen verraden.
Ik ben gewoon door ballie vanuit NWS hierheen gesleurdquote:Op donderdag 23 september 2021 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er toch best veel hier die ook daar kwamen /komen
Dat duurt nooit lang helaas. Maar hij zal wel als kloontje terugkomen zodat hij weer toegang heeft tot de vele fora waar hij inmiddels geband wasquote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Die reageerde de laatste paar keer zowaar normaal toen ik hem tegenkwam
Zou er niet teveel geld op inzetten.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Ergens hoop ik dat bitterbal morgenvroeg post "lam armpje nu maar het is goed voor mijn huid en haren en ik heb zelfs spierpijn in dat stukje huis tussen de twee gaatjes die zo boeiend zijn"
NWS heb ik eigenlijk nooit gepostquote:Op donderdag 23 september 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon door ballie vanuit NWS hierheen gesleurd
Ik best veel, ben er ook meermaals gevraagd om mod te wordenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NWS heb ik eigenlijk nooit gepost
Dat was al jaren verpestquote:Op donderdag 23 september 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NWS heb ik eigenlijk nooit gepost
dit is waarquote:Op donderdag 23 september 2021 23:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb @:ettovanbelgie hierheen gelokt.
walgelijke lui zitten daar jaquote:Op donderdag 23 september 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was al jaren verpest
Die heeft vijf minuten spekreepjes liggen tellen en is nu al lang en breed in dromenland.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Ergens hoop ik dat bitterbal morgenvroeg post "lam armpje nu maar het is goed voor mijn huid en haren en ik heb zelfs spierpijn in dat stukje huis tussen de twee gaatjes die zo boeiend zijn"
Wedden dat toch even de gelipstifte mond is gebruikt?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een half uur aan zijn tir lopen anen.
Als ik wel eens wat las had ik meer het gevoel alsof je naast je wekelijke groepssessies bij de GGZ daar ook een linkje van het topic mee kreeg.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gepost. Maar vond het ook een pot augurken.
Post er eigenlijk alleen nog maar bij grote actuele gebeurtenissen als aanslagen en zulke dingenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was al jaren verpest
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post er eigenlijk alleen nog maar bij grote actuele gebeurtenissen als aanslagen en zulke dingen
Zo ben ik op FOK! terecht gekomen. 20 jaar geledenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post er eigenlijk alleen nog maar bij grote actuele gebeurtenissen als aanslagen en zulke dingen
Bij corona in het begin was het daar ook topquote:Op donderdag 23 september 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Dan is NWS de eerste paar delen van een topic wel handige bron van informatie.
Denk je niet dat mensen dan allang elders gehoord hadden van die aanslag?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand die mummie van haar bandages ontdoet.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft vijf minuten spekreepjes liggen tellen en is nu al lang en breed in dromenland.
Goed plan jaquote:
Dat vindt Ballie maar ingewikkeld.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand die mummie van haar bandages ontdoet.
Heb er 20 jaar geleden 1-2 jaar gepost en toen ik bitcoin kocht weer ingerold 2jaar geleden.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik op FOK! terecht gekomen. 20 jaar geleden
je bent zelf een handige bron van informatiequote:Op donderdag 23 september 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Dan is NWS de eerste paar delen van een topic wel handige bron van informatie.
Valt wel tegen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een handige bron van informatie
maar ze heeft wel de movesquote:Op donderdag 23 september 2021 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een handige bron van informatie
zit je in een hotel?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Netjes van dit hotel, roomservice door een lief huppelig meisje.
Jij hangt hier de hele avond al. Je eigen huis is geen hotelquote:Op donderdag 23 september 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Netjes van dit hotel, roomservice door een lief huppelig meisje.
Touchequote:Op donderdag 23 september 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hangt hier de hele avond al. Je eigen huis is geen hotel
Nee. Ik heb geen eens lippenstift.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wedden dat toch even de gelipstifte mond is gebruikt?
eigenlijk doet die clip me denken aan:quote:
ik luister niet naar moderne muziekquote:
Jaja.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen eens lippenstift.Met make up bedoelde ik een beetje oogschaduw en mascara, die nog in de zipplock zaten van een eerdere reis.
Ik vind jou wel het type voor Simon & Garfunkelquote:Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik luister niet naar moderne muziek
ik wist niet eens wat Dalfsen was. Nu heb ik daar een koe, een stuk land en een tweede boerderij gekocht.quote:
Lig al een hele tijd op mijn bedje, vanaf morgen vriendenweekend dus dat sloeg de weegschaal over ten koste van paardenstaart (stupid me)quote:Op donderdag 23 september 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hangt hier de hele avond al. Je eigen huis is geen hotel
Serieus!quote:Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja.
Nou ja ff pitten voor het weekend
Flauwquote:Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pff nee man...quote:Op donderdag 23 september 2021 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type voor Simon & Garfunkel
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wist niet eens wat Dalfsen was. Nu heb ik daar een koe, een stuk land en een tweede boerderij gekocht.
Mooie muziekquote:Op donderdag 23 september 2021 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type voor Simon & Garfunkel
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom heb je iets engs tegenover vrouwen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom heb je iets engs tegenover vrouwen.
Net als Baudet.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
liever ditquote:
zijn zoon zat in below deck medquote:
Ik vind Etto niet eng? Mis ik iets?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, beetje eigen moraal projecteren op anderen en bloemetjes en cadeautjes geven aan vreemden, tja.quote:
Alex? Wesley? Roy Jr.?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn zoon zat in below deck med
Ik vind 'm anders niet eng ofzo hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik ben ooit begonnen in de DiG SC maar die stierf op een gegeven moment uit,daarna de ABOSC en via die Sc hier gekomen..quote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef Ama het volgende:
Dit is wel best lopende SC volgens mij.
Jajaja... mocht je nou vergeten dat je dit weekend vriendenweekend hebt zal ik je even herinneren mocht je nou toch toevallig van het weekend hier nog belanden.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig al een hele tijd op mijn bedje, vanaf morgen vriendenweekend dus dat sloeg de weegschaal over ten koste van paardenstaart (stupid me)
Je moet hem over zijn vriendin en de liefde laten pratenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Etto niet eng? Mis ik iets?
ZIe post #187quote:Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet hem over zijn vriendin en de liefde laten praten
Ik vind zijn enthousiasme en blijheid dan aandoenlijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet hem over zijn vriendin en de liefde laten praten
ik kende iemand die daar woonde.. een religekki waarbij ik jaren later een dochter sprak die heel erg blij was daar weg te zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wist niet eens wat Dalfsen was. Nu heb ik daar een koe, een stuk land en een tweede boerderij gekocht.
is een schrijver iddquote:Op donderdag 23 september 2021 23:30 schreef Ama het volgende:
Ben de kok is van een andere beroemheid een zoon.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind zijn enthousiasme en blijheid dan aandoenlijk.
Oh niet als crew?quote:
Cadeautjes kopen voor vreemde vrouwen doet me iets teveel denken aan blanken die met kraaltjes en spiegeltjes aan kwamen zeilen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind 'm anders niet eng ofzo hoor
Nah, ik niet. Ik doe toch ook acties voor mensen die ik niet ken? Bijvoorbeeld die kabouter voor ballie? En ik kan je echt een enorme lijst geven van acties die ik heb gedaan. Ik heb eens ooit iemands hele straat vol laten hangen met a4tjes en hartjesballonnen. Ben ik dan ook eng? Ik zie het meer als dat hij graag mensen verrast en blij maakt.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cadeautjes kopen voor vreemde vrouwen doet me iets teveel denken aan blanken die met kraaltjes en spiegeltjes aan kwamen zeilen.
nog ff dan is er nog maar 1 SCquote:Op donderdag 23 september 2021 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ooit begonnen in de DiG SC maar die stierf op een gegeven moment uit,daarna de ABOSC en via die Sc hier gekomen..
alles voor dood achter moeten laten
Spijkerbroek al schoon van de verloofde man?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik niet. Ik doe toch ook acties voor mensen die ik niet ken? Bijvoorbeeld die kabouter voor ballie? En ik kan je echt een enorme lijst geven van acties die ik heb gedaan. Ik heb eens ooit iemands hele straat vol laten hangen met a4tjes en hartjesballonnen. Ben ik dan ook eng? Ik zie het meer als dat hij graag mensen verrast en blij maakt.
Ik mis hem nog steedsquote:Op donderdag 23 september 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik niet. Ik doe toch ook acties voor mensen die ik niet ken? Bijvoorbeeld die kabouter voor ballie? En ik kan je echt een enorme lijst geven van acties die ik heb gedaan. Ik heb eens ooit iemands hele straat vol laten hangen met a4tjes en hartjesballonnen. Ben ik dan ook eng? Ik zie het meer als dat hij graag mensen verrast en blij maakt.
Is dit poezie?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
Ok ok. Ik doe niet aan afmelden, maar ik ga een droom bouwen![]()
einde mededeling/ verkapte afmelding.
ik doe dit dus nooit weer.
tanden poetsenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
Ok ok. Ik doe niet aan afmelden, maar ik ga een droom bouwen![]()
einde mededeling/ verkapte afmelding.
ik doe dit dus nooit weer.
Welke vreemde vrouwen precies?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cadeautjes kopen voor vreemde vrouwen doet me iets teveel denken aan blanken die met kraaltjes en spiegeltjes aan kwamen zeilen.
kleine Koen wilde graag drummenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
Als i kooit nog eens een instrument zou willen leren spelen, dan zou 't wel contrabas zijn denk ik
of de pauk.
Welke vreemde vrouwen en waar dán? Heb dat nooit gelezen of meegekregen hier dus kan er geen mening over hebben of geven nogquote:Op donderdag 23 september 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nog een late night haiku ook... cultureel hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tanden poetsen
billen poederen
schone luier aan
ik heb ooit een poging ondernomen om gitaar te leren.. maar was te lui om te oefenenquote:Op donderdag 23 september 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kleine Koen wilde graag drummen
Denk dat hij op mij doelt.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Welke vreemde vrouwen en waar dán? Heb dat nooit gelezen of meegekregen hier dus kan er geen mening over hebben of geven nog
Allang maar dat was mijn vraag niet? Dit is weer echt zo typisch jou, ik ben het niet met je eens, vraag je om opheldering en dan denk je me te pakken. Not going to work US, echt niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spijkerbroek al schoon van de verloofde man?
Ohja shit even vergeten, je kan alleen goed zijn met iemand als je samen ergens gaat eten enz.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je eens per drie weken uit gaat eten samen natuurlijk
Ik ook. Ik hield echt van die gek. Wat heb ik ontzettend veel lol met hem gehad, nachten lang bellen enzo. Hij wilde anoniem zijn, ik vraag me heel vaak af hoe het met hem gaat. Hij wilde gewoon geen enkele vorm van binding meer. Ergens hoop ik dat hij nog steeds met een kloon post en dat hij gelukkig is.quote:
buiten...quote:Op donderdag 23 september 2021 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
didgeridoo lijkt me ook nog wel wat om te leren spelen..
Dalfsen lijkt me een prima plek.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
buiten...
heel, heel ver buiten
Weet je wanneer je het snapt, als je vriendje met een bosje narcissen aan komt zetten vier dagen te laat en dat je van Etto een Death Star krijgtquote:Op donderdag 23 september 2021 23:41 schreef Ama het volgende:
US is gewoon beetje jaloers dat niemand hem iets stuurt op zijn verjaardag. Snap ik wel hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb ook wel eens iets voor een mannelijke fokker gekocht...
zere kont erna, maar was het waard.
Ja, maar niet bij mijn koe... die is meer van reggaequote:
Waarom doe je zo fucking zuur?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wanneer je het snapt, als je vriendje met een bosje narcissen aan komt zetten vier dagen te laat en dat je van Etto een Death Star krijgt
Ben ik ook eng met mijn acties voor willekeurige FOK vreemden US?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wanneer je het snapt, als je vriendje met een bosje narcissen aan komt zetten vier dagen te laat en dat je van Etto een Death Star krijgt
Nee, nee en die laatste ook nee sinds deze week.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Serieus daar zitten alleen junks en ontzettend eenzame mensen. En MCH.
Nee joh, dat is toch totaal andersquote:Op donderdag 23 september 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik ook eng met mijn acties voor willekeurige FOK vreemden US?
En ga me nu niet proberen te pakken op andere dingen, want ik ben gewoon benieuwd.
Nee het is gewoon bullshit.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet zuur, gewoon ervaring.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik beloof je dat we niet verder gaan dan een beetje voelen. En misschien een kusje.
quote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb overigens geen idee wat een death star is...
Wil jij er eentje, US? Ik beloof je dat we niet verder gaan dan een beetje voelen. En misschien een kusje.
Zo klink je al lichamelijker dan ooit over je dinnetje.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb overigens geen idee wat een death star is...
Wil jij er eentje, US? Ik beloof je dat we niet verder gaan dan een beetje voelen. En misschien een kusje.
Ja maar met jou is het gewoon pure lust.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klink je al lichamelijker dan ooit over je dinnetje.
Ik ben dimmy nietquote:Op donderdag 23 september 2021 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar met jou is het gewoon pure lust.
Oh maar een verjaardagscadeautje sturen naar iemand waar je al jaren mee praat is vreemd. Is goed US, is goed.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch totaal anders
Laat gaan...quote:Op donderdag 23 september 2021 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar een verjaardagscadeautje sturen naar iemand waar je al jaren mee praat is vreemd. Is goed US, is goed.
Het is gewoon super attent en ook gewoon lief, niks meer en niks minder.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar een verjaardagscadeautje sturen naar iemand waar je al jaren mee praat is vreemd. Is goed US, is goed.
Welke gek?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hield echt van die gek. Wat heb ik ontzettend veel lol met hem gehad, nachten lang bellen enzo. Hij wilde anoniem zijn, ik vraag me heel vaak af hoe het met hem gaat. Hij wilde gewoon geen enkele vorm van binding meer. Ergens hoop ik dat hij nog steeds met een kloon post en dat hij gelukkig is.
Misschien als US zijn best doet vinden mensen hem ook aardig genoeg om keertje iets te sturen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is gewoon super attent en ook gewoon lief, niks meer en niks minder.
Ik denk dat als Ama een forse lul had dat het cadeautje wat minder besproken werd dan twintig keer per dag.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is gewoon super attent en ook gewoon lief, niks meer en niks minder.
Nou, tot zo dan maarquote:Op donderdag 23 september 2021 23:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga toch zo slapen. Kan mij het ook eigenlijk boeien.
Jij bent echt de enige die hier zuur over doet en zich daar überhaupt druk over kan maken.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat als Ama een forse lul had dat het cadeautje wat minder besproken werd dan twintig keer per dag.
Ik wacht op je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Waarom dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch totaal anders
Sounds goodquote:Op donderdag 23 september 2021 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar met jou is het gewoon pure lust.
welnee, want nu zijn er paddenstoelen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:54 schreef -Shii- het volgende:
Nou de sfeer is nu wel omgeslagen geloof ik. Jammer.
US moet gewoon even zijn plasje doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:54 schreef -Shii- het volgende:
En ik vind je ook niet eng.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, want nu zijn er paddenstoelen.
Echt hehquote:Op donderdag 23 september 2021 23:54 schreef -Shii- het volgende:
Wie? Oquote:Op donderdag 23 september 2021 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde nog zeggen in before straycat,
Je bent wel een beetje raar, zou dat op de balans zetten.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn lief vind me trouwens ook niet eng.
Dat scheelt, op jaarbasis.
Wie is dat niet op FOK!?quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje raar, zou dat op de balans zetten.
Dat wel... minimaal eens per dag zegt ze "doe normaal, gek".quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje raar, zou dat op de balans zetten.
Ik wil een cadeautjequote:Op donderdag 23 september 2021 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn lief vind me trouwens ook niet eng.
Dat scheelt, op jaarbasis.
O ja? Dus ik ben precies op tijd.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja een uurtje geleden zaten we nog om het kampvuur kumbaya te zingen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
O ja? Dus ik ben precies op tijd.
Ja nee dat wordt een beetje lastig. Ik wil best een leuke actie voor US bedenken hoor, maar de charme zit vooral in de verrassing en die gaat er wel een beetje af zo.quote:
Kindjes die vragen worden toch overgeslagen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee dat wordt een beetje lastig. Ik wil best een leuke actie voor US bedenken hoor, maar de charme zit vooral in de verrassing en die gaat er wel een beetje af zo.
Meestal wel ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden toch overgeslagen?
Lijkt mij eerder rood. *legt mes wegquote:Op vrijdag 24 september 2021 00:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we zijn allemaal roze aan de binnenkant
Ik heb behoefte aan een vagina volgens sommigen, heb jij er een?quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder rood. *legt mes weg
ik heb best veel big brother gekeken vorig jaar en één van die twee deed ook mee. Had het eigenlijk wel willen zien.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk
@:engine
geen darkraver vandaag hoor
Denk dat hij zo beter klopt. Hij denkt denk ik dat Etto iets van je wil.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:07 schreef Ama het volgende:
US moet gewoon nog even wennen aan het feit dat in 2021 mannen en vrouwen ook zonder iets van geilheid gewoon met elkaar om kunnen gaan. Gun ik jou ook hoor US dat je gewoon vriendschappelijk met vrouwen om kunt gaan.
welke?quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
ik heb best veel big brother gekeken vorig jaar en één van die twee deed ook mee. Had het eigenlijk wel willen zien.
Nickquote:
Dit is totale onzin.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:07 schreef Ama het volgende:
US moet gewoon nog even wennen aan het feit dat in 2021 mannen en vrouwen ook zonder iets van liefde gewoon met elkaar om kunnen gaan. Gun ik jou ook hoor US dat je gewoon vriendschappelijk met vrouwen om kunt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |