SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zou eerder zeggen 95% van de posts over dit onderwerp zijn een beetje simpel.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Keertje praten over poep is geen probleem maar 1 op de 2 post daarover is een beetje simpel.
Dan is het wel fijn om op een forum te kletsen.quote:
Ohja, ik heb gewoon 2 websites.quote:
Hoe kom je daar ?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat ineens in een pottentopic
Bloempotten of vrouwenpotten?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Net zoals al die sterke verhalen van US. Maar dan blokkeer ik hem gewoon weer evenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen 95% van de posts over dit onderwerp zijn een beetje simpel.
Als er bloed of iets anders geks bijzit kunnen we er nog wat over zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen 95% van de posts over dit onderwerp zijn een beetje simpel.
Heh?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
watquote:Op donderdag 23 september 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Wendy van Dijk eens had gezegd dat ze bij die zangerverloofde van dr op schoot zat als hij zat te beren en dat gaat mij echt echt echt veel te ver
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals al die sterke verhalen van US. Maar dan blokkeer ik hem gewoon weer even
POT?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja maar jij weet ook wel dat het alleen maar melden is hoe groot het is etc.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er bloed of iets anders geks bijzit kunnen we er nog wat over zeggen.
Stukjes onverteerd eten ja?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er bloed of iets anders geks bijzit kunnen we er nog wat over zeggen.
Joeee, genoeg internet voor vandaagquote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukjes onverteerd eten ja?
Wormpjes? Slakjes?
Kwaliteit van de posts wordt dan echt niet beter.
In GC staan wel meer nichesquote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stond hoog in GC en klikte zonder te kijken
Ik was erg eenzaam en ook wel depressief toen ik weer terug op fok kwam in maart vorig jaar. En de SC hier heeft me daar wel doorheen gesleeptquote:Op donderdag 23 september 2021 22:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn om op een forum te kletsen.
Tijdens de lockdown merkte je ook dat er veel behoefte aan was om online met anderen te kletsen. Is toch een soort gezelligheid die je dan vindt.
Doe wiequote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joeee, genoeg internet voor vandaag
Avondeten inspiratie is soms wel handig.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms zo voorspelbaar, rond 17:00/17:30 wordt er gevraagd wat er word gegeten. En dan komen er allemaal domme standaard gerechten.
Schijt eraan wat jij eet.
Fok is een goede therapiequote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was erg eenzaam en ook wel depressief toen ik weer terug op fok kwam in maart vorig jaar. En de SC hier heeft me daar wel doorheen gesleept
Lief ditquote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was erg eenzaam en ook wel depressief toen ik weer terug op fok kwam in maart vorig jaar. En de SC hier heeft me daar wel doorheen gesleept
Ja en om kwart over negen wordt de lunch geopend. O jee.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms zo voorspelbaar, rond 17:00/17:30 wordt er gevraagd wat er word gegeten. En dan komen er allemaal domme standaard gerechten.
Schijt eraan wat jij eet.
Heb je ook wat gezegd?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heet Lesbeau. Klinkt wel als een bloempottenmerk.
Aaawquote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |