SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben jou denk ik een naam gegeven in de categorie Nicolette, maar je bent meer een Kristel
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte - Adembenemend
Buda - Erudiet en wijs en warm
Bitterbal - Gekke lieve springkikker
Frantic - Stugge sterke
Kwiwi - Lieve naieve
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dat elke tweede post gelijk een nieuw topic is. Best wel irritant
Ja, heerlijk om de laatste te hebben maar als het vaker is denk ik, joh ga eens met je piemel spelen of sterren tellen.quote:
Hmmm..ok..good enough wel..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superwilde spannende slimmerd.
Denk het dus ook. En als ik de kaart van Europa goed voor me heb. Gaan we ook via Slovenië. dus dat land kan ik ook afstrepen van daar ben ik geweest. Als we daar een tussenstop maken, telt ie helemaal..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kroatie is zo tof Bos, daar ga je het geweldig naar je zin hebben!
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Damn, dat wordt zo'n tegenvallen als je mij ooit in het echt tegen zou komen
Als je 120 kilo bent en op US gaat zitten ben je nog steeds adembenemend.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Damn, dat wordt zo'n tegenvallen als je mij ooit in het echt tegen zou komen
Why not bothquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, heerlijk om de laatste te hebben maar als het vaker is denk ik, joh ga eens met je piemel spelen of sterren tellen.
Je kunt ook gewoon net als ik doen, topic dichtgooien en een jaar niet weer terugkomenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.
Oefffffquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm..ok..good enough wel..
Dat is wel heel rigoureusquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon net als ik doen, topic dichtgooien en een jaar niet weer terugkomen![]()
no shame
For now danquote:
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje doorquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.
accuraatquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je 120 kilo bent en op US gaat zitten ben je nog steeds adembenemend.
Inlegkruisjes.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
hoe heten die toffee achtige units in een gele wrapper met een groen kruis er op?
daar heb ik zin in.
In je eentje?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje door
The fuckquote:
Dat is mij nooit overkomen. Mijn collega nieuwe mod postte wel een keer door het slotje toen hij alleen nog de rechten had en nog niet het blauwe kleurtje... OOPSquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |