SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ook even een eierbal kunnen trekkenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was pas om 18:00 klaar met werken en ik had teveel honger om plankgas terug te rijden en geen zin in kleffe plakburgers bij de gele M.
If so dan heet het de drie gezustersquote:Op donderdag 23 september 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou nog in Groningen?
Wat is dat? Dat was ooit een kroeg in Tilburgquote:Op donderdag 23 september 2021 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
If so dan heet het de drie gezusters
Ooooohja even het Groene Boekje aanpassenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had ook even een eierbal kunnen trekken
Dit is correct, ik wist de klepel wel te vinden maar de bel nietquote:Op donderdag 23 september 2021 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
If so dan heet het de drie gezusters
Van het Sjoerd Kooistra imperium, schimmig verhaalquote:Op donderdag 23 september 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat was ooit een kroeg in Tilburg
'Je kan er van alles' Vooral Groot Gran Café met veel kutterige trapjes om je nek over te breken.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan was die in Tilburg zeker ook van hem. Kwam er nooit. Ik ging altijd naar Bolle.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van het Sjoerd Kooistra imperium, schimmig verhaal
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjoerd_Kooistra
Jaaaa dat was wel een bijzonder figuur....quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van het Sjoerd Kooistra imperium, schimmig verhaal
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjoerd_Kooistra
In Tilburg stond de bar op een draaischijf. Je zal daar de barman zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Je kan er van alles' Vooral Groot Gran Café met veel kutterige trapjes om je nek over te breken.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had ook even een eierbal kunnen trekken
jij trekt daar toch wel aan als je wat nodig hebtquote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Het is nog redelijk rustig binnen, wel leuke snaakse draaierige serveerster, ga ik die paardenstaart maar visueel bepotelen.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Het is nog redelijk rustig binnen, wel leuke snaakse draaierige serveerster, ga ik die paardenstaart maar visueel bepotelen.
Ja die hebben/ hadden (?) ze in Groningen ookquote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Tilburg stond de bar op een draaischijf. Je zal daar de barman zijn
Dit hele rijtje volgens mij inderdaad, weet niet eens in welke ik zit.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die hebben/ hadden (?) ze in Groningen ookJe kon er altijd lekker verdwalen en elkaar kwijt raken. Geloof 5 panden aan elkaar met meerdere verdiepingen, trapjes, hoekjes, verschillende barren en een halve liter bier voor 3 gulden 50
Moet je nog helemaal weer terug?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit hele rijtje volgens mij inderdaad, weet niet eens in welke ik zit.
Deze wil ik wel zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 20:04 schreef bitterbal het volgende:
oeh kijk
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/a6EAjVe
Heb mijn auto al staan bij mijn vaste hotelletje hier dus ik kijk wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je nog helemaal weer terug?
Nee. gewoon nee. Ik wil dit nietquote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash de avonden/nachten worden nu langer dan dat het zonlicht kan schijnen
Zon onder: 19.35
@:zipportal GENOT
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash de avonden/nachten worden nu langer dan dat het zonlicht kan schijnen
dit is awesomequote:Op donderdag 23 september 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee. gewoon nee. Ik wil dit niet
Vlak voor de kerst worden de dagen weer langzaam (heel langzaam) langer.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee. gewoon nee. Ik wil dit niet
Gewoon blijven. Beetje zuipen, beetje in bed ploffen met de paardenstaart en morgen ergens half 10 aan je ballen krabben en verdwaasd kijken waar je ook al weer wasquote:Op donderdag 23 september 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb mijn auto al staan bij mijn vaste hotelletje hier dus ik kijk wel.
Sounds a lot like me.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon blijven. Beetje zuipen, beetje in bed ploffen met de paardenstaart en morgen ergens half 10 aan je ballen krabben en verdwaasd kijken waar je ook al weer was
Ik bestel alvast een depressiequote:Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Vlak voor de kerst worden de dagen weer langzaam (heel langzaam) langer.
ja is een unieke bergvogel. Mengt zich niet met het plebsquote:Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kijkt wel een beetje hautain.
Je hebt een vast hotelletje in GRONINGEN?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb mijn auto al staan bij mijn vaste hotelletje hier dus ik kijk wel.
Goeie, kussens van de lounge set kunnen ook wel eens weer naar binnen.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zonnedoeken ook opgeruimd en zwembad afgepompt
28 graden, zon en strand. Morgen wordt het 30.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
wat voor weer is het dan in nederland jongens?
Ben net in korte broek naar AH geweestquote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
wat voor weer is het dan in nederland jongens?
ohhh niks aan de hand dusquote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben net in korte broek naar AH geweest
En of ze überhaupt ook wel down to fuck isquote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je al wel even gecheckt of ze niet een vreselijk Gronings accent heeft?
Nou moest twee jaar geleden daar wat vaak zijn voor reorganisaties plus ik heb een wereldhotelpas dus vast kan ik niet echt zeggen maar ze kennen me daar wel dus kan hun parkeerplaats altijd gebruiken en soms blijf ik dan maar pitten daar.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een vast hotelletje in GRONINGEN?
en in breda.. en in...quote:Op donderdag 23 september 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Momentjequote:Op donderdag 23 september 2021 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En of ze überhaupt ook wel down to fuck is
Als ze nee zegt zegt US gewoon dat ze een wat afwijkende linker kleine teennagel had. Uuuughhh zo lelijk, niet te doen dat.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En of ze überhaupt ook wel down to fuck is
Ik wil ook zo’n pasquote:Op donderdag 23 september 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou moest twee jaar geleden daar wat vaak zijn voor reorganisaties plus ik heb een wereldhotelpas dus vast kan ik niet echt zeggen maar ze kennen me daar wel dus kan hun parkeerplaats altijd gebruiken en soms blijf ik dan maar pitten daar.
Sounds like USquote:Op donderdag 23 september 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze nee zegt zegt US gewoon dat ze een wat afwijkende linker kleine teennagel had. Uuuughhh zo lelijk, niet te doen dat.
Voorlopig ben ik al blij als ze mijn drankje komt brengen.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze nee zegt zegt US gewoon dat ze een wat afwijkende linker kleine teennagel had. Uuuughhh zo lelijk, niet te doen dat.
Niet te doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
28 graden, zon en strand. Morgen wordt het 30.
kan hier ook gewoon het weerbericht lezen hequote:Op donderdag 23 september 2021 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
28 graden, zon en strand. Morgen wordt het 30.
Ging alleen om haar linker kleine teen he.... hoeft geen Susan Boyle taferelen te zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar lelijke teennagels
Hoezo?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ging alleen om haar linker kleine teen he.... hoeft geen Susan Boyle taferelen te zijn
Waarom vraag je het dan. 😂quote:Op donderdag 23 september 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hier ook gewoon het weerbericht lezen he
Die is dan wel weer Schots net als USquote:Op donderdag 23 september 2021 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ging alleen om haar linker kleine teen he.... hoeft geen Susan Boyle taferelen te zijn
Eeeuhmquote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die is dan wel weer Schots net als US
Neem een bitterballetjequote:
Extreem druk zowel prive als werkquote:Op donderdag 23 september 2021 20:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Das lang gelee, hoe gaattie ouwe pik?
Zit je maar een beetje te stangenquote:
De jouwe altijdquote:
Kom hierheen dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit je maar een beetje te stangen
Wist hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wist het![]()
Valt mee... in mijn beleving was het jaren geleden veeeeuuuul ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Woei was wel hard vandaag.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat jullie het over herfst taferelen hadden
God wat heerlijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
Ja ja...pak wel "ff" de trein naar Groningen of all places...pokke eind weg man!quote:
Aan het einde van de regenboog vind je een goudpotje hè, nou ja of een leprechaun.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ja...pak wel "ff" de trein naar Groningen of all places...pokke eind weg man!![]()
Of een Schotquote:Op donderdag 23 september 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het einde van de regenboog vind je een goudpotje hè, nou ja of een leprechaun.
heet dat tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
is liesje op pad met de reisleider?
Dan komt de foto niet goed uitquote:Op donderdag 23 september 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel hoog maken, langwerpig.
Je bent zelf heel hoog, langwerpig.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel hoog maken, langwerpig.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf heel hoog, langwerpig.
Niet zo overdrijven nou hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf heel hoog, langwerpig.
Ik zeg ook maar wat, misschien ben je wel 1.44m.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |