Lekker man. Tot hoelaat zijn de kroegen daar open?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit weekend het Berlijnse nachtleven induiken
Er is geen limiet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Tot hoelaat zijn de kroegen daar open?
Wat een genot. Worden de wappies daar ook helemaal gek?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er is geen limiet.Gewoon zoals pre-corona door de 2G-regeling. Berlijnse technoclubs zijn non-stop open van vrijdagavond tot maandagochtend. De S-/U-Bahn trouwens ook, 's nachts gewoon een daldienstregeling van een metro iedere 10 minuten.
Nee, iedereen is weer blij dat het weekend voor de deur staat. Vandaag maken we er een prachtige dag van met zijn allen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user @:maxi-mus . Verwacht je weer oorlog vandaag in de sc?
Erg mooi. Een warm bad.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, iedereen is weer blij dat het weekend voor de deur staat. Vandaag maken we er een prachtige dag van met zijn allen.
Niet veel bijzonders, morgen even op bezoek bij een vriend die verhuisd is en ik niet meer zo vaak zie daarom dus dat is wel leuk. Zondag zelf voetballen. Jij?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Een warm bad.
Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, iedereen is weer blij dat het weekend voor de deur staat. Vandaag maken we er een prachtige dag van met zijn allen.
Dit zal wel regionale spreektaal zijn maar sterkte. Denk ik.quote:
Oh. (lol)quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zal wel regionale spreektaal zijn maar sterkte. Denk ik.
We kunnen dit soort zaken helaas niet meer checken. IK MOET DIT WETENquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit regionale spreektaal?
@:scrummie
Heeft ie Friesland achter zich gelaten? Een keuze die iedereen zal begrijpen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, morgen even op bezoek bij een vriend die verhuisd is en ik niet meer zo vaak zie daarom dus dat is wel leuk. Zondag zelf voetballen. Jij?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We kunnen dit soort zaken helaas niet meer checken. IK MOET DIT WETEN
Gevallen voor de liefde ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft ie Friesland achter zich gelaten? Een keuze die iedereen zal begrijpen.
Ik vanavond "sporten", morgen Willem II. Zondag rustdag en iets van bier drinken met de buren. Niks mis mee.
Niet geklikt (ik zit in een teams meeting)quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevallen voor de liefde ja.
https://www.dumpert.nl/item/6536934_c61ae7ef
Wat een prutsers ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:57 schreef Caland het volgende:
Weer geen Cor Potcast vandaag
Ik ben woedend
Geklikt en gelachen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevallen voor de liefde ja.
https://www.dumpert.nl/item/6536934_c61ae7ef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |