SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FTFYquote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze trekt er op het eruit.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie heb jij gisteren afgetrokken?
niemandquote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie heb jij gisteren afgetrokken?
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.quote:
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.
zo eerst maar het buffet opeten nadat ik kamer weer blank heb gezet met het douchen
living on the edgequote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.
zo eerst maar het buffet opeten nadat ik kamer weer blank heb gezet met het douchen
1 keer gehad dat ik net van de pot af kwam.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.
Ben je nog in Nederland? Hier vandaag en morgen ook. Alleen daarna niet echt omhoogquote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
![]()
staat 21 graden op het menu. Morgen 24 en vanaf dan omhoog
winterse temperaturen voor jouquote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag een beetje rilballen en morgen bakken.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
oops betrapt :pquote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog in Nederland? Hier vandaag en morgen ook. Alleen daarna niet echt omhoog
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
ja misschien stukje over het strand lopen dan maarquote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winterse temperaturen voor jou
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 keer gehad dat ik net van de pot af kwam.
Heb haar succes gewenst, maar ze verstond het toch niet.
gatver budaquote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |