abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201516510
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:06 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het kan net zo goed zijn dat één van @:starhopper ‘s wappie posts de druppel was die de emmer deed overlopen voor de Duitser. En maar vingertje wijzen naar Engel zonder zelf in de spiegel te kijken.
Moet er hier enige coherentie in zitten, deze post?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516523
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:06 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het kan net zo goed zijn dat één van @:starhopper ‘s wappie posts de druppel was die de emmer deed overlopen bij de Duitser. En ondertussen maar vingertje wijzen naar Engel zonder zelf in de spiegel te kijken.
of van Etto
pi_201516539
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:07 schreef macca728 het volgende:

[..]
of van Etto
Ja klopt want nare dingen roepen online is niet zo onschuldig als sommige mensen denken.
West-Melanesia
pi_201516549
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:07 schreef macca728 het volgende:

[..]
of van Etto
Die schutter in Duitsland was geen wappie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Moet er hier enige coherentie in zitten, deze post?
Het is een spiegel. Volgens hem is er coherentie met Engel. Ik slinger hem terug naar hemzelf.
West-Melanesia
pi_201516569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:06 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het kan net zo goed zijn dat één van @:starhopper ‘s wappie posts de druppel was die de emmer deed overlopen voor de Duitser. En maar vingertje wijzen naar Engel zonder zelf in de spiegel te kijken.
Nu je het zegt. Hij had niet alleen heel veel moeite met maatregelen, maar werd ook nog eens gemarginaliseerd ómdat ie er moeite mee had. Deze moord komt gewoon op het conto van de Duitse staat, en een duitse variant van Etto.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201516577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die schutter in Duitsland was geen wappie?
Hoeft toch niet ? Als je maar lang genoeg zegt dat hij het wel is.
pi_201516597
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:08 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Ja klopt want nare dingen roepen online is niet zo onschuldig als sommige mensen denken.
Dat klopt; kijk eens in BNW, wat men daar allemaal roept over politici, wetenschappers en hulpverleners.

Ben je daar ook bezig met een zuiverende kruistocht tegen 'nare dingen roepen'?

Ongelooflijk die cognitieve dissonantie. Alles wordt van stal gehaald tegen gefantaseerde entiteiten: kinderhandel, bloedoffers, landverraad, genocide, zelfs vergelijkingen met de Holocaust, maar Oceaniër is vooral een beetje boos over de term 'wappie'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516653
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:09 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Nu je het zegt. Hij had niet alleen heel veel moeite met maatregelen, maar werd ook nog eens gemarginaliseerd ómdat ie er moeite mee had. Deze moord komt gewoon op het conto van de Duitse staat, en een duitse variant van Etto.
Zoals ik al zei; de complothoek is straten aan het schoonvegen. En uiteraard is het einddoel juist diegenen die waarschuwen tegen ongefundeerde nonsens, het verspreiden van aantoonbare leugens en het uitbroeden van allerhande achterlijke complottheorieën aanwijzen als schuldigen.

En zo kunnen de complothelden tot in de lengte der dagen zichzelf wijsmaken dat hun gevaarlijke fantasieën 'kritische benaderingen' zijn (al dan niet gepaard gaande met laster, geschiedvervalsing en bedreigingen).

Valt in ieder geval nog mee dat die pompmedewerker niet de schuld krijgt, dus dat is een plus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516669
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:09 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het is gewoon triest dat er zoveel haat is. Ik zie mensen dingen roepen als “ongevaccineerden moeten niet geholpen worden in het ziekenhuis”.

Dan denk ik bij mezelf, ik heb ze dat nooit horen roepen over mensen die door roken in het ziekenhuis belandden met kanker, of door drinken.

Dan heb je nog de gevaccineerden die roken en drinken.

Laat een ieder want de vinger waarmee je wijst is niet alleen hypocriet maar ook inconsequent
West-Melanesia
pi_201516673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Valt in ieder geval nog mee dat die pompmedewerker niet de schuld krijgt, dus dat is een plus.
Hehe is dat eindelijk doorgedrongen na 3 topics ?
pi_201516678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:15 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het is gewoon triest dat er zoveel haat is. Ik zie mensen dingen roepen als “ongevaccineerden moeten niet geholpen worden in het ziekenhuis”.

Dan denk ik bij mezelf, ik heb ze dat nooit horen roepen over mensen die door roken in het ziekenhuis belandden met kanker, of door drinken.

Dan heb je nog de gevaccineerden die roken en drinken.

Laat een ieder want de vinger waarmee je wijst is niet alleen hypocriet maar ook inconsequent
Je bedoelt een haat die is geëindigd in het neerschieten van een winkelmedewerker?

Hatelijker dan dat wordt het niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516686
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:15 schreef macca728 het volgende:

[..]
Hehe is dat eindelijk doorgedrongen na 3 topics ?
Bij de meeste mensen was dat bij post 1, topic 1 al helder. Daarna begon het puinruimen en straatvegen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bedoelt een haat die is geëindigd in het neerschieten van een winkelmedewerker?

Hatelijker dan dat wordt het niet.
Nee we bedoelen de haat tegen ongevaccineerden die geen leven meer mogen hebben.
pi_201516690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bij de meeste mensen was dat bij post 1, topic 1 al helder. Daarna begon het puinruimen en straatvegen.
Ja door ons tegen jou en Jippie
pi_201516704
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:16 schreef macca728 het volgende:

[..]
Nee we bedoelen de haat tegen ongevaccineerden die geen leven meer mogen hebben.
Toch mooi hoe je in een topic als deze alsnog de slachtofferrol weet te claimen.

Te meer daar het totaal niet over vaccinaties gaat.

"Geen leven meer mogen hebben"... je moet maar durven, in dit topic.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat klopt; kijk eens in BNW, wat men daar allemaal roept over politici, wetenschappers en hulpverleners.

Ben je daar ook bezig met een zuiverende kruistocht tegen 'nare dingen roepen'?

Ongelooflijk die cognitieve dissonantie. Alles wordt van stal gehaald tegen gefantaseerde entiteiten: kinderhandel, bloedoffers, landverraad, genocide, zelfs vergelijkingen met de Holocaust, maar Oceaniër is vooral een beetje boos over de term 'wappie'.
Het punt is dat niemand problemen heeft met mensen die zich willen vaccineren. Er zijn wel mensen die problemen hebben met mensen die zich niet willen vaccineren. Die worden al maanden over 1 kam geschoren met wappies
West-Melanesia
pi_201516715
quote:

[..]
Zoals ik al zei; de complothoek is straten aan het schoonvegen. En uiteraard is het einddoel juist diegenen die waarschuwen tegen ongefundeerde nonsens, het verspreiden van aantoonbare leugens en het uitbroeden van allerhande achterlijke complottheorieën aanwijzen als schuldigen.

En zo kunnen de complothelden tot in de lengte der dagen zichzelf wijsmaken dat hun gevaarlijke fantasieën 'kritische benaderingen' zijn (al dan niet gepaard gaande met laster, geschiedvervalsing en bedreigingen).

Ik wijs je aan om het simplisme achter de gehanteerde categorieën - zie bv wat je de wappie voor de voeten schuift in de post hierboven - onder jouw analyse van dit soort zaken te weerkaatsen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201516716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:16 schreef macca728 het volgende:

[..]
Ja door ons tegen jou en Jippie
Dat zeg ik, door jullie... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 25 september 2021 @ 20:18:41 #195
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201516718
quote:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet in de voorgaande topics.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_201516719
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:17 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Het punt is dat niemand problemen heeft met mensen die zich willen vaccineren. Er zijn wel mensen die problemen hebben met mensen die zich niet willen vaccineren. Die worden al maanden over 1 kam geschoren met wappies
Ook de mensen die wel gevaccineerd zijn maar graag nog wat grondrechten overhouden.
Dat zijn ook wappies
pi_201516721
quote:

[..]
... wat heeft dat met dit topic te maken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201516742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:18 schreef macca728 het volgende:

[..]
Ook de mensen die wel gevaccineerd zijn maar graag nog wat grondrechten overhouden.
Dat zijn ook wappies
Klopt ze gaan zo ver. Het is een blinde soort haat.
West-Melanesia
pi_201516758
quote:

[..]
Het punt is dat niemand problemen heeft met mensen die zich willen vaccineren.
Dat is niet zo. Helaas.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaccineren-vader-12

quote:
Er zijn wel mensen die problemen hebben met mensen die zich niet willen vaccineren. Die worden al maanden over 1 kam geschoren met wappies
Wat versta je onder wappies? Is alleen het type Willem Engel een wappie?
pi_201516760
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... wat heeft dat met dit topic te maken?
Veel, respecteer mekaar, maak mekaar niet uit voor alles en nog wat. Wijs niet met je vinger naar anderen terwijl je er zelf ook aan mee doet. Aldus, mijn reactie op voornamelijk starhopper.
West-Melanesia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')