Inderdaad dat is veel leuker voor de samenvatting.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:13 schreef Wicky15 het volgende:
Prima gespeeld. Al had Til wel wat beter mogen schieten.
Geen idee, die kijk ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad dat is veel leuker voor de samenvatting.
Hoe duur zou die moeten zijn?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:15 schreef aTypisch het volgende:
hopelijk is het mogelijk om tilgod nog voor de winter over te kopen (a la Pelle toen)
al zal hij dan wel salaris in moeten leveren ben ik bang
ja geen idee, het ligt er vooral aan hoe graag die russen hem zelf nog willen hebben of wat ze hopen terug te verdienen van die grote transfersomquote:
Als hij dan maar niet als we een prijs winnen overal gaat roepen hoeveel salaris hij heeft moeten inleveren.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:15 schreef aTypisch het volgende:
hopelijk is het mogelijk om tilgod nog voor de winter over te kopen (a la Pelle toen)
al zal hij dan wel salaris in moeten leveren ben ik bang
Spartak heeft hem voor 18 miljoen gehaald en hem na het verhuren verlengd. Ze zullen hem wel willen verkopen maar denk dat ze niet te veel verlies willen maken, dus dan kom je denk ik op een te hoog bedrag uit.quote:
Dat kan niet zomaar.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spartak kan Guus zelfs gewoon terughalen in de winter.
Als ze wilen natuurlijk.
je hoeft niet bang te zijn dat Til ooit naar ajax gaatquote:Op woensdag 22 september 2021 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij dan maar niet als we een prijs winnen overal gaat roepen hoeveel salaris hij heeft moeten inleveren.
Slecht voorteken is dat.
Dan moet je wel met bronnen komen pik.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Guusje toch ergens geroepen in een interview.
Helaas.
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Het positiespel van Heerenveen ziet er toch wat beter uit. Bij Feyenoord is het gehaast, zijn we te snel op zoek naar de aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |