Heb nog op hem gestemd met de Provinciale Staten.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, zit ik in het verkeerde topic? Toen hij net begon vond ik Baudet wel verfrissend. Wat is er met ‘m gebeurd joh.
Jetten noemde een lijstje familieleden van een D66-kamerlid (Hammelburg) die omgebracht zijn om aan te geven dat de opmerking onsmakelijk was. Ik ga er vanuit dat het daarom wasquote:
Gek geworden van de kartelpolitiek.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, zit ik in het verkeerde topic? Toen hij net begon vond ik Baudet wel verfrissend. Wat is er met ‘m gebeurd joh.
Hij begon zijn maidenspeech in Latijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bizar dat zoveel mensen dat niet direct zagen, ook op dit forum.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij begon zijn maidenspeech in Latijn.
Totaal geschift, vanaf dag 1.
Haha, werken ze in Leiden ook met grafiekjes op A4-tjes bij de faculteit der rechtsgeleerdheid. Wat een fabriek voor intellectuelen daar bij Cliteur en Ellian...quote:De leider van Forum voor Democratie (FVD) Thierry Baudet is zonder meer een intellectueel. Hij zal in het intellectuele milieu geen last hebben van zijn gebrekkige karakter waar het de omgang met mensen en thema’s aangaat. Eigenzinnigheid en rechtlijnigheid zijn intellectuelen niet vreemd. Maar deze karaktereigenschappen zijn onverenigbaar met politiek handelen.
Omdat hij begon met de backing van GeenStijl en schopte tegen deurtjes denk ik?quote:Op woensdag 22 september 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bizar dat zoveel mensen dat niet direct zagen, ook op dit forum.
Over sommige dingen over onze politiek heeft hij wel gelijk. Zijn manier om dit aan de kaak te stellen is wat dubieus.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bizar dat zoveel mensen dat niet direct zagen, ook op dit forum.
Andere partijen zouden hetzelfde eruit zien als ze niet geïnterrumpeerd worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Goed verhaal Baudet, lekker kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |