Jetten!quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef StephanL het volgende:
Ohh hij was nog niet begonnenWat was de aanleiding van deze discussie?
Jetten interrumpeerde voor hij begon nav een tweet van Baudet over de Holocaust.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef StephanL het volgende:
Ohh hij was nog niet begonnenWat was de aanleiding van deze discussie?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 22 september 2021 21:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jetten interrumpeerde voor hij begon nav een tweet van Baudet over de Holocaust.
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jetten had een opmerking over een tweet van Baudet waar hij de holocaust tussen aanhalingstekens plaatste als ik t goed heb
Ok thanks. Ja voorbij zien komen. Niks mee gedaanquote:Op woensdag 22 september 2021 21:57 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Baudet had een tweet geplaatst onlangs waarbij het woord holocaust tussen aanhalingstekens stond.
Het gaat waarschijnlijk over de spikes.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:59 schreef chratnox het volgende:
“Het eiwit wat eruit ziet als een spijker”
Nu ben ik niet de beste klusjesman, maar spijkers hebben toch niet de vorm van een bal?
Ja ik zit mobiel, haterquote:
Helaas gaan er teveel happen en dat is precies wat hij wilt, want meer ophef enzo.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Nou, niet interrumperen. Laat ‘m zijn wappieverhaal snel houden met ongetwijfeld wat referenties naar Auschwitz etc, dan kunnen we weer door met parlementariėrs die niet compleet debiel zijn.
Zitten. Next.
Ik zat al te denken, zit ik in het verkeerde topic? Toen hij net begon vond ik Baudet wel verfrissend. Wat is er met ‘m gebeurd joh.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:01 schreef Drekkoning het volgende:
Is dit een technische COVID-briefing?
Dacht dat het de APB was.
Sweet Caroline komt pas later vanavondquote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of hij het ook voor de boeren gaat opnemen vandaag.
Drugs are bad, mkay.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, zit ik in het verkeerde topic? Toen hij net begon vond ik Baudet wel verfrissend. Wat is er met ‘m gebeurd joh.
Daarom hoop ik dat ze massaal op hun mobiel zitten. Nog geen blik waardig gunnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Helaas gaan er teveel happen en dat is precies wat hij wilt, want meer ophef enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |