abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201498884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:38 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]
Die hebben we inmiddels ook ontdekt.
Maar er moet toch ook iets zijn om het te stoppen of in ieder geval te verminderen zodra het een stuk dragelijker voor ze is?
Meestal schrijft de kinderarts medicatie voor. Is dat bij jullie niet gebeurd?

Heb je Facebook? Er bestaat een pagina waar je heel veel info kunt vinden over reflux, samen met andere lotgenoten. Baby reflux NL/BE heet de groep.
  vrijdag 24 september 2021 @ 21:38:20 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201504086
@SQ en @PKM gaat het alweer de goede kant op met het gekots, gekak en gehoest?
Resistance is futile.
  vrijdag 24 september 2021 @ 21:58:31 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_201504493
Nee :')
Mijn tweede kind kotste net alles vol. Zulke virussen spelen altijd domino. One by one they will fall c_/
disclaimer
  vrijdag 24 september 2021 @ 21:59:11 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_201504505
En jullie al klaar voor de verjaardag, seven?
disclaimer
pi_201504515
@dezomervoorbij medicatie deed het bij ons heel veel beter dan indikken. En dragen natuurlijk plus laten slapen op de linkerzij.

Sterkte. Dat aantal uren huilen is niet niks.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201504546
@Seven. Wij gaan weer de goede kant op geloof ik. Thanks. :*
  vrijdag 24 september 2021 @ 22:01:31 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201504560
Colin is morgen 1 jaar. *O*

Fototaart van de hema voor een cakesmash, ballenbak ligt klaar. Versieren doen we morgen wel, hij vindt ballonnen erg interessant dus ik wacht op de eerste die knapt :+ .

Mooi jaar was het. Bijzonder mooie bevalling, paar dagen ziekenhuis toen hij 10 dagen was (krentenbaard), ruim 4 maanden fulltime gekolfd omdat hij aan de borst niet goed dronk. Nog steeds trots dat ik dat heb volgehouden. Ik thuiswerken, m'n man fulltime thuis. Bijzonder om alles mee te kunnen maken, ben nog steeds godsblij dat ik niet naar kantoor hoef. Colin heeft zelfs nog geen loopneus gehad, want hij komt niet in aanraking met bacteriën op een kdv :+ .

Al met al krijgt hij als zoontje een dikke 10 en als ouders hebben we het dit jaar prima gedaan.

Komend jaar verwacht ik wat minder bovenop elkaar te zitten, zal ook goed zijn voor Colin om meer onder de mensen te komen, en met name meer interactie met andere kinderen. Benieuwd hoe hij zich als dreumes gaat ontwikkelen.

Ik post morgen nog wel ff fotootje en ik hoop jullie allemaal in het dreumestopic (en op de meet!) te zien. Bedankt voor alle replies en likes, was echt fijn om hier te al mijn zorgen en de mooie momenten te kunnen posten O+ :* .
Resistance is futile.
  vrijdag 24 september 2021 @ 22:04:04 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201504607
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:58 schreef SQ het volgende:
Nee :')
Mijn tweede kind kotste net alles vol. Zulke virussen spelen altijd domino. One by one they will fall c_/
-O- :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:59 schreef SQ het volgende:
En jullie al klaar voor de verjaardag, seven?
Zo goed als. Morgen komen de meesten al eind van de ochtend. Kunnen we zondag beetje bijkomen :+
Resistance is futile.
pi_201506095
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:01 schreef Seven. het volgende:

Fototaart van de hema voor een cakesmash, ballenbak ligt klaar. Versieren doen we morgen wel, hij vindt ballonnen erg interessant dus ik wacht op de eerste die knapt :+ .

Mooi jaar was het. Bijzonder mooie bevalling, paar dagen ziekenhuis toen hij 10 dagen was (krentenbaard), ruim 4 maanden fulltime gekolfd omdat hij aan de borst niet goed dronk. Nog steeds trots dat ik dat heb volgehouden. Ik thuiswerken, m'n man fulltime thuis. Bijzonder om alles mee te kunnen maken, ben nog steeds godsblij dat ik niet naar kantoor hoef. Colin heeft zelfs nog geen loopneus gehad, want hij komt niet in aanraking met bacteriën op een kdv :+ .

Al met al krijgt hij als zoontje een dikke 10 en als ouders hebben we het dit jaar prima gedaan.

Komend jaar verwacht ik wat minder bovenop elkaar te zitten, zal ook goed zijn voor Colin om meer onder de mensen te komen, en met name meer interactie met andere kinderen. Benieuwd hoe hij zich als dreumes gaat ontwikkelen.

Ik post morgen nog wel ff fotootje en ik hoop jullie allemaal in het dreumestopic (en op de meet!) te zien. Bedankt voor alle replies en likes, was echt fijn om hier te al mijn zorgen en de mooie momenten te kunnen posten O+ :* .
Mooi gezegd O+ O+
Hele fijne dag morgen *O*
pi_201506755
Van harte met je dreumes, @Seven. ! Heel veel plezier vandaag.
pi_201506861
Wat een mooi jaar Seven, gefeliciteerd en maak er een leuke dag van!

@dezomervoorbij: bij ons werkte indikken maar heel even en nu vooral medicijnen tegen de reflux (nouja tegen de pijn bij het omhoog komen) en we dragen veel.
pi_201506875
Fijne dag vandaag @Seven!
  zaterdag 25 september 2021 @ 06:42:29 #63
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201506902
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:01 schreef Seven. het volgende:

Gefeliciteerd! Het jaar is voorbijgevlogen! En wat een bijzondere tijd is het geweest. Veel plezier in het dreumestopic 😀

[ Bericht 0% gewijzigd door monsterd. op 25-09-2021 08:24:39 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201506903
Aah gefeliciteerd @Seven.! Ik ga jou en Colin missen in dit topic!

Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben vandaag! Enjoy!
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 25 september 2021 @ 07:08:18 #65
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201506919
Gefeliciteerd Colin! *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 25 september 2021 @ 07:58:46 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_201507016
Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd Seven. en Colin!
disclaimer
pi_201508029
Gefeliciteerd met Colin Seven *O* O+
  zaterdag 25 september 2021 @ 10:18:32 #68
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201508209
Van harte gefeliciteerd!!!
pi_201508558
Gefeliciteerd @Seven. en Colin. Ik ga jullie hier missen.

Toch een reden om blij te zijn als ik over een tijdje naar de dreumessen mag. w/
En weg bij de newborns waarvan ik ga rammelen. :D
pi_201514212
Gefeliciteerd Seven! Tot over anderhalve week in het dreumestopic!
pi_201515488
Gefeliciteerd @Seven. *O*
pi_201515601
Gefeliciteerd Colin en @Seven w/
pi_201516370
Colin heeft een prachtige dag gehad!

See you all on the dark side :W

Resistance is futile.
pi_201516474
Oh heerlijk, die tweede foto!
pi_201525156
Nog gefeliciteerd, Seven.! Wat een heerlijke foto's, haha.

Hier gaat het goed. Mevrouw slaapt nog steeds goed in de nachten, mag echt niet klagen. Ben er wel anderhalf uur uit voor die ene nachtvoeding (wil dan altijd uit twee borsten drinken, anders is het na een uur weer brullen van de honger) incl. goed rechtop houden en luier verschonen, maar nadien slaapt ze dan wel vrij vlot weer.
Maar er zit nu echt een ritme in: komt rond 3 uur/half 4 en daarna pas weer om half 8/8 uur. Overdag wisselt het nog wat, maar dat maakt me niet zo uit. Als ze slaapt, laat ik haar slapen.

Vrijdag voor de grap op de eigen babyweegschaal gewogen: anderhalve week terug was ze 3870 gram voorafgaand aan voeding en zonder kleren (cb), 9 dagen later 4350
gram voorafgaand aan voeding en na een mega-poepluier, wel met kleren aan. Waarschijnlijk zo'n 350 gram extra in 9 dagen tijd. :D

En volgens mij heeft ze vandaag de regeldag van de 6 weken... Continu willen drinken, ieder anderhalf uur wel. Ach, we doen het er maar mee. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')