Waffel houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:56 schreef 1inamelon het volgende:
Grrrr heel verhaal getypt, alles weg![]()
Gefeliciteerd met Goud!
Wat zoet, die zusterliefdeHier komt dat nu na 11 maanden pas een beetje. Toen Zusje nog mini was, riep grote broer voornamelijk WAFFEL HOUDEN! Nu kunnen ze zoet samen met de Duplo of de toettoet auto’s spelen. Tot de één precies dat wil hebben waar de ander net mee speelt uiteraard
Ik vind dat leeftijdsverschil zó leuk, met Melba en Pep ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Waffel houden![]()
![]()
Mijn oudste is wel heel lief met haar broertje, maar goed, ze schelen ook zes jaar. Mijn middelste is voornamelijk
een jaloerse pestkop die het leuk vindt om wetenschappelijke experimenten op de baby uit te voeren, zoals "wat gebeurt er als ik dit autootje tegen zijn schedel gooi"
Ohja Bas vindt het ook erg leuk om haar te duwen of haar vingertjes los te peuteren als ze zich ergens aan vast houdt. BOEM HAHAHA. Peutersquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Waffel houden![]()
![]()
Mijn oudste is wel heel lief met haar broertje, maar goed, ze schelen ook zes jaar. Mijn middelste is voornamelijk
een jaloerse pestkop die het leuk vindt om wetenschappelijke experimenten op de baby uit te voeren, zoals "wat gebeurt er als ik dit autootje tegen zijn schedel gooi"
Ja dit is bij ons ook maar zonder de hahaha. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:12 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Ohja Bas vindt het ook erg leuk om haar te duwen of haar vingertjes los te peuteren als ze zich ergens aan vast houdt. BOEM HAHAHA. Peuters
Mijn herstel gaat best voorspoedig, maar na de eerste keer weet ik gewoon dat ik mijn verwachtingspatroon wat moet aanpassen over wat je (hoe snel) kan na een keizersnede weer kan. En ik ben wat minder overmoedig dan vorige keerquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:52 schreef SQ het volgende:
Haha, maar ze is ook pas een paar dagen oud he Keroppi! Alles staat nog helemaal op zijn kop. Hoe gaat jouw herstel?
Gefeliciteerd met Goud!! De foto in het kerstmannenpakje is mijn favorietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:13 schreef SQ het volgende:
Ik wilde een collage maken met hoogtepunten, niet te doen hoor. Dit kind is veel te leuk. Elke dag was bijna een hoogtepunt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot ziens dan maar! Ik blijf hier nog wel meelezen en meeposten hoor. Ik voel me inderdaad zelden in een hokje geplaatst
Ja, we hebben het getroffen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:59 schreef monsterd. het volgende:
Wat een zonnig ommetje Mahra! En wat een hippe kinderwagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |