abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201669612
Gefeliciteerd, SQ! Tot over heel lang in het dreumestopic, al ben jij volgens mij niet zo gebonden aan die leeftijden. :D
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:00:34 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_201669633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:56 schreef 1inamelon het volgende:
Grrrr heel verhaal getypt, alles weg :(

Gefeliciteerd met Goud!

Wat zoet, die zusterliefde O+ Hier komt dat nu na 11 maanden pas een beetje. Toen Zusje nog mini was, riep grote broer voornamelijk WAFFEL HOUDEN! Nu kunnen ze zoet samen met de Duplo of de toettoet auto’s spelen. Tot de één precies dat wil hebben waar de ander net mee speelt uiteraard :P
Waffel houden :o _O- :')

Mijn oudste is wel heel lief met haar broertje, maar goed, ze schelen ook zes jaar. Mijn middelste is voornamelijk
een jaloerse pestkop die het leuk vindt om wetenschappelijke experimenten op de baby uit te voeren, zoals "wat gebeurt er als ik dit autootje tegen zijn schedel gooi" ;(
disclaimer
pi_201669723
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef SQ het volgende:

[..]

Mijn oudste is wel heel lief met haar broertje, maar goed, ze schelen ook zes jaar. Mijn middelste is voornamelijk
een jaloerse pestkop die het leuk vindt om wetenschappelijke experimenten op de baby uit te voeren, zoals "wat gebeurt er als ik dit autootje tegen zijn schedel gooi" ;(
Ik vind dat leeftijdsverschil zó leuk, met Melba en Pep ook O+ Ze zijn echt idolaat van elkaar, mijn hart smelt elke keer.

J is nog weleens bang dat Melba te ruw is, maar Pep lacht er nog steeds om dus ik laat ze maar lekker.

Je goudje bijna 1 ;( O+ wat een klein dingetje was t! En nu zo’n heerlijke kerel.

Hier hebben we een tand op doorkomen denk ik, rode wang, af en toe een dunne luier en periodes veel huilen, en constant raggen op dat tandvlees met Sofie de giraf bijtring. Gisteren zo zielig dat ik er maar een zetpil in gedouwd heb maar vandaag weer niet nodig. Sluit mooi aan bij de oudste die er eindelijk 4 tanden uit heeft waarbij elke tand drama en huilen was BLOEDDDDDDDNHUUUUUUU
Kwak
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:12:03 #229
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201669725
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef SQ het volgende:

[..]

Ohja Bas vindt het ook erg leuk om haar te duwen of haar vingertjes los te peuteren als ze zich ergens aan vast houdt. BOEM HAHAHA. Peuters :')
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:13:36 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_201669742
Ik wilde een collage maken met hoogtepunten, niet te doen hoor. Dit kind is veel te leuk. Elke dag was bijna een hoogtepunt O+

Tot ziens dan maar! Ik blijf hier nog wel meelezen en meeposten hoor. Ik voel me inderdaad zelden in een hokje geplaatst 8-)
disclaimer
pi_201669767
O+

Lekker snottig
Kwak
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:20:31 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_201669783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:18 schreef kwakz0r het volgende:
O+

Lekker snottig
zoals t hoort bij de opvang 8-)
disclaimer
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 13:28:25 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201669870
Gefeliciteerd met Goud SQ, wat is het toch een lekker ding O+

Ik zal vanavond weer even proberen mee te posten, hier immens druk met werk :X
5 - 28 februari Thailand O+
pi_201670167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:12 schreef 1inamelon het volgende:

[..]
Ohja Bas vindt het ook erg leuk om haar te duwen of haar vingertjes los te peuteren als ze zich ergens aan vast houdt. BOEM HAHAHA. Peuters :')
Ja dit is bij ons ook maar zonder de hahaha. Gewoon omdat het kan. :{ En hij knijpt, dat zie je niet zo duidelijk.

Soms doet hij ook wel iets dat niet zo leuk lijkt en giert ze van het lachen. :D

Gefeliciteerd @SQ en Goud. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201670627
Gefeliciteerd met Noud, wat een heerlijke collage!!

En welkom nog Keropi!

Ik word echt niet goed van de slechte nachten. J. deed het altijd een stuk beter dan haar grotere broer, maar de laatste weken is het een ramp. Minimaal 2 uur wakker aan het eind van de avond en meestal ook nog wel een uur rond 3 uur. Man trekt het al helemaal niet, en dat trek ik dan weer heel slecht waardoor we al twee keer in drie nachten enorm op elkaar hebben staan vitten 's nachts. Echt feest dus hier. :{ Gaat vast wel weer over, maar pfffffff.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:59:31 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_201670677
Heel herkenbaar Gogo83 :* wij hebben daar ook altijd dikke mot om. Sterkte en hopelijk gaat het vlug beter :*
disclaimer
pi_201671039
Ook heel herkenbaar. Hier afgelopen week ook om 3u 's nachts ruzie om 50cc melk die verkwist werd. Ik haat mannentepels echt zo erg postpartum. :(
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fossiel donderdag 7 oktober 2021 @ 16:23:55 #238
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201671652
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:52 schreef SQ het volgende:
Haha, maar ze is ook pas een paar dagen oud he Keroppi! Alles staat nog helemaal op zijn kop. Hoe gaat jouw herstel?
Mijn herstel gaat best voorspoedig, maar na de eerste keer weet ik gewoon dat ik mijn verwachtingspatroon wat moet aanpassen over wat je (hoe snel) kan na een keizersnede weer kan. En ik ben wat minder overmoedig dan vorige keer ;)
Chick on a mission
pi_201672019
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:13 schreef SQ het volgende:
Ik wilde een collage maken met hoogtepunten, niet te doen hoor. Dit kind is veel te leuk. Elke dag was bijna een hoogtepunt O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tot ziens dan maar! Ik blijf hier nog wel meelezen en meeposten hoor. Ik voel me inderdaad zelden in een hokje geplaatst 8-)
Gefeliciteerd met Goud!! De foto in het kerstmannenpakje is mijn favoriet O+.
pi_201672389
Ik mag me hier ook melden. Ze is inmiddels al zes dagen oud ( stop de tijd) en doet het heel goed nu.
pi_201673678
Welkom @Mahra en @SQ gefeliciteerd met Goud!
pi_201675543
Ohh lekker ventje O+ Gefeliciteerd @SQ!
pi_201693191
@SQ nog gefeliciteerd *O* . 7 oktober-kindjes zijn leuk hè :D ;)

Ik kom hier ook voorzichtig alvast meelezen. Onze dochter is de 7e geboren, maandje te vroeg maar we zijn wel al thuis :). Helaas loopt er hier ook een snotverkouden peuter in huis, timing. Maar Bas is echt al helemaal gek op zijn zusje.
pi_201693230
SQ gefeliciteerd met Goud!

En Mahra en Douche-eendje van harte gefeliciteerd! Welkom.

Fijn dat alles goed gaat en jullie ook al naar huis mogen DE!
pi_201693865
Welkom allemaal!
Protège moi de mes désirs.
pi_201695623
We zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest. Ik had honderd lagen truien aan want dat adviseerde de kraamzorg me. Wat had ik het warm.
-

[ Bericht 58% gewijzigd door Mahra op 09-10-2021 22:41:54 ]
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:59:34 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201697105
Wat een zonnig ommetje Mahra! En wat een hippe kinderwagen :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201697415
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:59 schreef monsterd. het volgende:
Wat een zonnig ommetje Mahra! En wat een hippe kinderwagen :D
Ja, we hebben het getroffen. O+
pi_201698001
Heerlijk weer voor een ommetje Mahra!

Ik vind het zo bizar altijd hoe snel de ontwikkeling van een nieuw trucje gaat. Vorige week ging ie dus af en toe zelf zitten en nu is het hek echt van de dam. Hij is continu in beweging van A naar B en dan even zitten en spelen en weer door naar C etc etc. En allemaal met het grootste gemak. Kruipen is wel nog steeds moeilijk, soms doet ie het even, maar dan gaat ie toch maar weer over op tijgeren.

Slapen gaat echt compleet ruk. Als ik nu een keer 2 uur slaap achtereen pak dan ben ik een gelukkig mens :')

En z'n tanden komen door ;( waar is m'n baby? Tevens, rip tepels :')
pi_201700704
Ik was echt even vergeten hoe intensief een newborn is :O . Mevrouw heeft een regelnacht, heel goed natuurlijk maar iedere 2 uur willen drinken en nog niet (volledig) aan de borst kunnen is wel een uitdaging. Gelukkig kolf ik zoveel dat ik nu om de voeding meekolf. Maandag of dinsdag even de lactatiekundige mee laten kijken en plan maken voor volledig aan de borst. Ze is wel echt steeds sterker aan het worden nu, vraagt zelf om meer voeding.
Ben benieuwd hoe rap het straks gaat, zelfs maatje 44 is nu ruim :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')