SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ik ken er nog wel een paar,maar dit is een net topic.quote:
Ik doelde op de Foqueville Road Trip bus.quote:
Nonsens.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar,maar dit is een net topic.
Net niet-topic.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
het is net een topicquote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een buschauffeur zit hele dagen op zijn ballen dus die smaakt naar stof, cola zonder prik en huismijt.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Leuke buschauffeur. Wat klein maar leuk hoofd
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
@:haags @:wereldgozer het worden broodjes knakworst
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een buschauffeur zit hele dagen op zijn ballen dus die smaakt naar stof, cola zonder prik en huismijt.
Haags ,Dud0r en jij.quote:
Zat ik er dichtbij.quote:
Hij heeft het geproefd?quote:
een appie stoommaaltijdquote:
Vreemd. Ik loop hier wel in m'n bikiniquote:
quote:
Ja, het moet toch érgens op gebaseerd zijn.quote:
Echt super verrassend ditquote:
Het is vooral irritant dat het s ochtends echt wel weer is voor een jas en lange broek en dat je nu in je korte broek en T-shirt kan lopen . Of in je bikiniquote:Op woensdag 22 september 2021 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel vreemd nu buiten, ene persoon loopt lekker in korte broek en shirt en de ander is helemaal ingepakt in een dikke winterjas
Ja in weerbeleving maar denk dat bikini toch echt te koud isquote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat het s ochtends echt wel weer is voor een jas en lange broek en dat je nu in je korte broek en T-shirt kan lopen . Of in je bikini
Gewoon 's ochtends even doorbijten en lekker in je korte broek gaanquote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat het s ochtends echt wel weer is voor een jas en lange broek en dat je nu in je korte broek en T-shirt kan lopen . Of in je bikini
Ik heb het niet koud in m'n bikiniquote:Op woensdag 22 september 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in weerbeleving maar denk dat bikini toch echt te koud is
Wollen bikini zeker?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud in m'n bikini
picsquote:Op woensdag 22 september 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemd. Ik loop hier wel in m'n bikini
Doel 1: etenquote:Nog 💯 dagen en het jaar is alweer om!
Welke doelen had je jezelf gesteld voor 2021?
En wat kun je er NU nog aan doen om die doelen te halen?
Zit nog in de bus op het vliegveldquote:Op woensdag 22 september 2021 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga het buffet bestormen
Duurt lang!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nog in de bus op het vliegveld
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doel 1: eten
Doel 2: eten
Doel 3: eten
Actie: eten
Gewoon geen doelen stellen, dan kun je ook niet falenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het eens in mijn persoonlijke bila ter sprake brengenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon geen doelen stellen, dan kun je ook niet falen
2021 overleven is al een doel op zich.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden ze geen McGyros op het vliegveld?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al gelunchtquote:
En wat ben je doordeweeks dan?quote:
Want als je geil bent kan je niet eten?quote:
Ooow, dat weet ik niet. Maar verder heeft het net zo veel charme als de parkeerplaats van de gemiddelde supermarktquote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt? Gergi wil leren windsurfen en dacht dat dat daar wel zou kunnen..
Laatste twee keer dat ik dat deed kon ik niet heel snel wennen, voelde na een half jaar nog alsof ik in een hotelkamer woonde.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou heb m'n home office bij Gergi opgezet in de kwiwi kamer. Toch wel raar zo bij iemand intrekken, heb ik nog nooit gedaan, altijd samen wat nieuws gehuurd bij samenwonen.
De Kwiwikamerquote:Op woensdag 22 september 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou heb m'n home office bij Gergi opgezet in de kwiwi kamer. Toch wel raar zo bij iemand intrekken, heb ik nog nooit gedaan, altijd samen wat nieuws gehuurd bij samenwonen.
Fuerteventura toch? Ex Aantje komt daar echt dolgraag, nooit begrepen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow, dat weet ik niet. Maar verder heeft het net zo veel charme als de parkeerplaats van de gemiddelde supermarktDor, kaal en droog.
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fuerteventura toch? Ex Aantje komt daar echt dolgraag, nooit begrepen.
Ohquote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow, dat weet ik niet. Maar verder heeft het net zo veel charme als de parkeerplaats van de gemiddelde supermarktDor, kaal en droog.
Koosnaampjequote:Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex Aantje?
Mijn ouders zijn op Gran Canaria geweest. Dat zag er wel fijn en groen uit
Ja heb in ieder geval deze kamer gevuld met m'n eigen spullen, behalve het logeerbed. Voor de rest staan al m'n spullen en meubels straks in de opslag tot we een ander huis hebben. Dit zal nooit echt als thuis voelen, zoals m'n eigen appartement. Maar goed ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste twee keer dat ik dat deed kon ik niet heel snel wennen, voelde na een half jaar nog alsof ik in een hotelkamer woonde.
Wat scheelt is een hoop huisraadspullen van jezelf meenemen, heb je dat gedaan?
Ben je al bijna bij je hotel?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. The snack has left the building.
Ja ik ben ook op Gran Canaria geweest, dacht dat het een beetje hetzelfde was maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex Aantje?
Mijn ouders zijn op Gran Canaria geweest. Dat zag er wel fijn en groen uit
Denk het nietquote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al bijna bij je hotel?
Oh misschien wil ie er daarom heen, hij heeft liever geen mensen om zich heenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je van doodse stille stranden voor jezelf bent, Playa la Escalera op Fuerteventura.
Dat had ik de tweede keer ook ja, had ik een hele kamer voor mezelf ingericht en vaart gezet achter samen spulletjes voor de rest van het huis te kopen, dat was voor mij echt nodig om niet het idee te hebben constant bij mijn meisje op bezoek te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb in ieder geval deze kamer gevuld met m'n eigen spullen, behalve het logeerbed. Voor de rest staan al m'n spullen en meubels straks in de opslag tot we een ander huis hebben. Dit zal nooit echt als thuis voelen, zoals m'n eigen appartement. Maar goed ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.
Lanzarote moet je wel op zijn Rotterdams uitsprekenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lanzarote is ook zo saai. Gran Canaria en Tenerife zijn aantrekkelijker
Lansarotttt?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lanzarote moet je wel op zijn Rotterdams uitspreken
We wachten je wel op in Scheveningen balquote:Op woensdag 22 september 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Is ze per ongeluk in zo'n uitzetbus voor dobbernegers gestapt
LansarooooTehquote:
Ik zag een bal! Waarquote:
Zou ook in de woon- en slaapkamer wat "eigens" neerzetten. Het is dan wel tijdelijk, maar continu in de spullen van een ander zitten tijdens relaxtijden vond ik niet heel chill.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb in ieder geval deze kamer gevuld met m'n eigen spullen, behalve het logeerbed. Voor de rest staan al m'n spullen en meubels straks in de opslag tot we een ander huis hebben. Dit zal nooit echt als thuis voelen, zoals m'n eigen appartement. Maar goed ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.
Nee dat moet smek smekkerdesmek zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
'T ging van klip klippedieklap op het strand
Wat voor ijsje? Details Fles, details willen we zien!quote:Op woensdag 22 september 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens prio 1 storing van 9:15 is eindelijk verholpen. Nu even een ijsje in de zon.
Weet ik nog niet. Even zien wat er allemaal in de vriezer ligt.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor ijsje? Details Fles, details willen we zien!
Dat is wel belangrijk. Zo'n knorrende bal is niet leuk voor de andere gasten.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:24 schreef Karzai het volgende:
Denk dat je wel op tijd komt voor het buffet
Ania is ook meer van de paarden, de stilte en de lege natuur.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien wil ie er daarom heen, hij heeft liever geen mensen om zich heen
Ik zag een bal! Waarquote:Op woensdag 22 september 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk. Zo'n knorrende bal is niet leuk voor de andere gasten.
Ik mag die Gergi welquote:Op woensdag 22 september 2021 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien wil ie er daarom heen, hij heeft liever geen mensen om zich heen
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag een bal! Waar
Daar aan het buffet! Waar aan het buffet?
Nou daar
Een kleine bal met hongerrrrr
Nee 't is geen grap
'T ging van smek smekkerdesmek in 't restaurant
Oh, ja
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor ijsje? Details Fles, details willen we zien!
Jaquote:Op woensdag 22 september 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah is Zwervi ook weer boven water?
Dat is goed, ik heb een cornetto aardbei genomenquote:
Perenijsjesquote:Op woensdag 22 september 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Overdreven weer zoveel ijs. Ik heb nog perenijsjes
Overigens kun je nooit genoeg ijs hebbenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Overdreven weer zoveel ijs. Ik heb nog perenijsjes
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Those Canary islands...
Ex Nicole ging een keer naar Gran Canaria, samen met een vriendin, Nicole was nogal wild, prachtig meisje maar zo dol als een kiep en ik kende haar pas een paar maanden, had mijn hele leven omgegooid om bij haar te kunnen zijn en ik was stapelverliefd, kreeg ik de hele tijd foto's van haar dat ze "Sinterklaas" aan het "droogpijpen" was in de Vliegende Hollander op Gran Canaria en ik ken die eigenaar uit Den Bosch, kreeg ik van hem weer door "tering wat heb jij een gruwelijk lekker wijf te pakken gozer maarrre is ze niet een beetje erg wild en gek"
Echt halve nachten wakker gelegen met rode plopoogjes
En deze?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemd. Ik loop hier wel in m'n bikini
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Those Canary islands...
Ex Nicole ging een keer naar Gran Canaria, samen met een vriendin, Nicole was nogal wild, prachtig meisje maar zo dol als een kiep en ik kende haar pas een paar maanden, had mijn hele leven omgegooid om bij haar te kunnen zijn en ik was stapelverliefd, kreeg ik de hele tijd foto's van haar dat ze "Sinterklaas" aan het "droogpijpen" was in de Vliegende Hollander op Gran Canaria en ik ken die eigenaar uit Den Bosch, kreeg ik van hem weer door "tering wat heb jij een gruwelijk lekker wijf te pakken gozer maarrre is ze niet een beetje erg wild en gek"
Beter help je gewoon even met opeten zoals kwiwi. Met je commentaar heel de tijdquote:Op woensdag 22 september 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
How to grow old in a week [ afbeelding ]
Zwanger?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Ballie op de terugreis vanuit Griekenland [ afbeelding ]
Ik heb nog een Magnum dubbel hazelhoot, klonk beter dan het is, is meer een soort bevroren pot nutella die je aan het wegwerken bentquote:
wtf staat hierquote:Op woensdag 22 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Those Canary islands...
Ja man, toen ze terug was een week niet uit bed gekomen of zoquote:Op woensdag 22 september 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is nog maar kort geleden
Rode plopoogjes
Ik heb vandaag groen met zwarte aan niet m'n roze. . En mijn roze hebben geen blauw streepjequote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
en ik heb vandaag groen met zwarte aan niet m'n roze. . En mijn roze hebben geen blauw streepje
Niklos kan zijn tzatziki beter bij zich houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Niklos of van de Souvlaki
Ik heb net tzatziki gemaakt,staat te rijpen in de koelkast.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niklos kan zijn tzatziki beter bij zich houden.
Nomnomquote:Op woensdag 22 september 2021 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net tzatziki gemaakt,staat te rijpen in de koelkast.
Geefquote:Op woensdag 22 september 2021 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee die hebben trek, wij hebben honger.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trek.
Kindjes in Afrika hebben honger.
Lekker Niklos!quote:Op woensdag 22 september 2021 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk kindjes in Afrika. Dit moet je doen als je honger hebt.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:17 schreef Ama het volgende:
Ik gooi maar eens een ham kaassoufflé in de oven.
Ja snap niet dat ze daar niet gewoon even een doos Mora spul kopen en in de oven gooien.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk kindjes in Afrika. Dit moet je doen als je honger hebt.
Daar hebben ze geen airfryer nodig, gewoon in het zand gooien die kaassoufflé, lekker met urine en vliegen.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk kindjes in Afrika. Dit moet je doen als je honger hebt.
zo moeilijk is het inderdaad nietquote:Op woensdag 22 september 2021 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja snap niet dat ze daar niet gewoon even een doos Mora spul kopen en in de oven gooien.
Als ze een portie voor ballie hadden mee moeten nemen zou het vliegtuig te zwaar zijn om op te stijgenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je in het vliegtuig niks gehad?
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze een portie voor ballie hadden mee moeten nemen zou het vliegtuig te zwaar zijn om op te stijgen
Als je daar al te lui voor bent dan wil je dan gewoon honger hebben hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja snap niet dat ze daar niet gewoon even een doos Mora spul kopen en in de oven gooien.
Echt he, alsof het zoveel moeite is om even langs de AH te lopenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik leg net uit dat ze trek hebben.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar al te lui voor bent dan wil je dan gewoon honger hebben hoor.
al die vluchtelingen staan in de rijquote:Op woensdag 22 september 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las dit als een hele rij voor Griekenland.
Sterker nog, de AH is hier maar liefst een halve kilometer lopen, daar lopen de gnoes en de everzwijnen gewoon langs het kamelenpoephutje.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt he, alsof het zoveel moeite is om even langs de AH te lopen
Was je weg dan?quote:
bikini aan en naar het buffetquote:
Proost.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:39 schreef Karzai het volgende:
ik ben er ook en trek een kouwe gouwe rakker open
Heb je je winterbikini niet meegenomen?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Zit bij het zwembad voor eten. Heb het koud
Ja mocht een kamer kiezenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef Karzai het volgende:
maar er zal vast wel een hamburgertje te krijgen zijn, heb je all in geboekt?
Wat ga je nu eten?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er niet. Ze hebben savonds geloof k alleen a la carte
Ben je op vakantie?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben je niet per ongeluk naar Reykjavik gevlogen?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
ja dat is er eentje met een winterjas er aan vastquote:
met een bontje in het broekjequote:Op woensdag 22 september 2021 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is er eentje met een winterjas er aan vast
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is er eentje met een winterjas er aan vast
Zo ziet het er niet uitquote:Op woensdag 22 september 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet per ongeluk naar Reykjavik gevlogen?
dat heeft ze ook als ze een paar weken niet scheertquote:Op woensdag 22 september 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een bontje in het broekje
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat heeft ze ook als ze een paar weken niet scheert
Oh lekker. Geniet ervan!quote:Op woensdag 22 september 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net aangekomen in hotel Griekenland
gewoon zomerjasje, wel een met een dun truitje, deze heb ik in de middag uitgedaan want toen was het wel warmquote:Op woensdag 22 september 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
Ik had vanochtend winterjas al aan op de fiets.
VOCHTIG POESJE!quote:
Ja jas was vanmiddag wel te warm.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon zomerjasje, wel een met een dun truitje, deze heb ik in de middag uitgedaan want toen was het wel warm
geen knappe mannen dusquote:Op woensdag 22 september 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gemiddelde leeftijd hier is 80 plus denk k
Goed zo. Geen afleiding. Kun je lekker uitrusten.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat is het IQ hier inmiddels ookquote:Op woensdag 22 september 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het IQ hier inmiddels ook
Gewichtquote:Op woensdag 22 september 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op woensdag 22 september 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoef k mij geen zorgen te maken om de zwembandjes:p maar het is hier nu 19/20 graden
Inderdaad, allemaal 140quote:Op woensdag 22 september 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kun je ook niks aan doen lieffie dat je niet boven de 80 komtquote:Op woensdag 22 september 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mrs L.quote:
Is die hond dood in jouw UI?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je ook niks aan doen lieffie dat je niet boven de 80 komt
Waarom deze smiley erbij?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die hond dood in jouw UI?
Hoe vriendelijk weer.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil er nog eens eilandhoppenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Griekenland is sowieso niet zo heel erg hip toch, beetje voor rimpelige introverte gebruinde vellen die graag zomaar in de zon liggen te niksen?
Of gewoon niks is ook een optie.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat deze een beetje raar is -------->
Hoe bedoelde ze dat dan? Toch niet op de zweeftevenmanier?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega zei vanmiddag nog dat ik holistische wijsheid bezit
Nee, gewoon dat ik wat verder kan kijken dan mijn neus lang isquote:Op woensdag 22 september 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe bedoelde ze dat dan? Toch niet op de zweeftevenmanier?
Dan klopt het welquote:Op woensdag 22 september 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat ik wat verder kan kijken dan mijn neus lang is
Ik ben nog eens holistisch opgeleid, dat was toen helemaal nieuw, raar eigenlijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat ik wat verder kan kijken dan mijn neus lang is
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Zo maar het dorp in voor meer eten
Wat hield dat in dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog eens holistisch opgeleid, dat was toen helemaal nieuw, raar eigenlijk.
Als er een patiënt binnen kwam met een gebroken arm, niet alleen de gebroken arm behandelen maar ook de oorzaak erachter opmerken, bijvoorbeeld mishandeling, beetje een geheelplaatje van de mens zonder alleen je vakgebied maar te etaleren zeg maar, daarom zijn er nu bijvoorbeeld intensivisten, die hebben overal kennis van.quote:
Jij? Holistisch opgeleid? Uit vrije wil?quote:Op woensdag 22 september 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog eens holistisch opgeleid, dat was toen helemaal nieuw, raar eigenlijk.
Treehugger!quote:Op woensdag 22 september 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij? Holistisch opgeleid? Uit vrije wil?
Oooh ja, je medische opleiding.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een patiënt binnen kwam met een gebroken arm, niet alleen de gebroken arm behandelen maar ook de oorzaak erachter opmerken, bijvoorbeeld mishandeling, beetje een geheelplaatje van de mens zonder alleen je vakgebied maar te etaleren zeg maar, daarom zijn er nu bijvoorbeeld intensivisten, die hebben overal kennis van.
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die die die die dieeeediedieidiedieeeee die jadadaddooooohhhh
Nee springlevendquote:Op woensdag 22 september 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja dokter, ik heb zo vaak hoofdpijn"quote:Op woensdag 22 september 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh ja, je medische opleiding.Lijkt me heel goed. Zeker bij lichamelijke kwalen zit er vaak iets heel anders achter zo’n kwaaltje. Neem alleen maar alle mensen die fysieke ellende hebben door mentale issues.
* Schroeft spiegel van de muurquote:Op woensdag 22 september 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja dokter, ik heb zo vaak hoofdpijn"
Snap ik met zo'n hoofd, je bent lelijk.
"Ja dat weet ik, ik kijk ook hele dagen in de spiegel en dan valt me dat op"
En daarna volgt hoofdpijn zeker?
"Ja eigenlijk iedere dag dokter"
Alle spiegels uit huis verwijderen en zorg dat je veel geld gaat verdienen.
"Dank u wel dokter"
iets met Lupus?quote:
Een geloofwaardig verhaal vertellen?quote:Op woensdag 22 september 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
ik weet eigenlijk niet te verzinnen wat US niet kan
Paralympische spelen.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
ik weet eigenlijk niet te verzinnen wat US niet kan
Nee zo heet hij niet.quote:
Vanaf wanneer? Misschien dat ik dan Halloween weekend naar Manchester ga voor 20 years of oblivionquote:Op woensdag 22 september 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de UK gaat versoepelen. Toch eens checken of ik een dagje Hull kan doen
Per 4 oktober geen testverplichting voor vertrek als je je prikjes hebt. En per eind oktober een versimpelde day 2 test.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Misschien dat ik dan Halloween weekend naar Manchester ga voor 20 years of oblivion
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Per 4 oktober geen testverplichting voor vertrek als je je prikjes hebt. En per eind oktober een versimpelde day 2 test.
In de zon gaat het nog, maar in de schaduw nietquote:Op woensdag 22 september 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is denk ik net niet warm genoeg om nog de korte broek aan te doen
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
NOU HUP HUP VIJF UUR WORDEN GRAAG![]()
en rap wat
Autocorrectquote:Op woensdag 22 september 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurde 85 seconden voordat ik de komma snapte.
Hier 's het ee uur laterquote:Op woensdag 22 september 2021 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
NOU HUP HUP VIJF UUR WORDEN GRAAG![]()
en rap wat
Hoppaaaa, happy hourrrrrrquote:
In een ordinaire bikini op de bar dansenquote:Op woensdag 22 september 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoppaaaa, happy hourrrrrr
Vleeskleurig of goudkleurig?quote:Op woensdag 22 september 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een ordinaire bikini op de bar dansen [ afbeelding ]
https://www.aliexpress.com/item/32403294587.htmlquote:Op woensdag 22 september 2021 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleeskleurig of goudkleurig?
Heb geklikt.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niet klikken, ben gekke henkie niet.
Oke, dan durf ik ookquote:
Ik kan niet veel maar van dames weet ik allesquote:Op woensdag 22 september 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zeggen US je bent erg goed op de hoogte van bizarre damesmode
Ja durf hier geen scooter te huren eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
morgen ook nog slecht weer, maak je er een cultureel dagje van
autootje, je hebt een rijbewijs, of anders ov doet liesje ookquote:Op woensdag 22 september 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf hier geen scooter te huren eigenlijk
Ja zo avontuurlijk ben k niet :pquote:Op woensdag 22 september 2021 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
autootje, je hebt een rijbewijs, of anders ov doet liesje ook
Veiliger dan Rotterdam hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf hier geen scooter te huren eigenlijk
Ja bedoel meer gehannes in het openbaar vervoerquote:Op woensdag 22 september 2021 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veiliger dan Rotterdam hoor.
Jetski. Das 10 minuten leuk :pquote:Op woensdag 22 september 2021 17:23 schreef Karzai het volgende:
ja huur je een waterscooter of heten die dingen ook alweer
Today you learnedquote:Op woensdag 22 september 2021 17:21 schreef Sfancta het volgende:
Opgelicht op MP
Achteraf betalen wou die vent, ik dacht nouja zal vast veilig zijn via marktplaats
Nee dus. Daar gaat mijn oude Xbox controller. Had ik er maar op gescheten
quote:Op woensdag 22 september 2021 17:21 schreef Sfancta het volgende:
Opgelicht op MP
Achteraf betalen wou die vent, ik dacht nouja zal vast veilig zijn via marktplaats
Nee dus. Daar gaat mijn oude Xbox controller. Had ik er maar op gescheten
Franalizedticquote:Op woensdag 22 september 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuur deze man eropaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |