SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ik ken er nog wel een paar,maar dit is een net topic.quote:
Ik doelde op de Foqueville Road Trip bus.quote:
Nonsens.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar,maar dit is een net topic.
Net niet-topic.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
het is net een topicquote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een buschauffeur zit hele dagen op zijn ballen dus die smaakt naar stof, cola zonder prik en huismijt.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Leuke buschauffeur. Wat klein maar leuk hoofd
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
@:haags @:wereldgozer het worden broodjes knakworst
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een buschauffeur zit hele dagen op zijn ballen dus die smaakt naar stof, cola zonder prik en huismijt.
Haags ,Dud0r en jij.quote:
Zat ik er dichtbij.quote:
Hij heeft het geproefd?quote:
een appie stoommaaltijdquote:
Vreemd. Ik loop hier wel in m'n bikiniquote:
quote:
Ja, het moet toch érgens op gebaseerd zijn.quote:
Echt super verrassend ditquote:
Het is vooral irritant dat het s ochtends echt wel weer is voor een jas en lange broek en dat je nu in je korte broek en T-shirt kan lopen . Of in je bikiniquote:Op woensdag 22 september 2021 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel vreemd nu buiten, ene persoon loopt lekker in korte broek en shirt en de ander is helemaal ingepakt in een dikke winterjas
Ja in weerbeleving maar denk dat bikini toch echt te koud isquote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat het s ochtends echt wel weer is voor een jas en lange broek en dat je nu in je korte broek en T-shirt kan lopen . Of in je bikini
Gewoon 's ochtends even doorbijten en lekker in je korte broek gaanquote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat het s ochtends echt wel weer is voor een jas en lange broek en dat je nu in je korte broek en T-shirt kan lopen . Of in je bikini
Ik heb het niet koud in m'n bikiniquote:Op woensdag 22 september 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in weerbeleving maar denk dat bikini toch echt te koud is
Wollen bikini zeker?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud in m'n bikini
picsquote:Op woensdag 22 september 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemd. Ik loop hier wel in m'n bikini
Doel 1: etenquote:Nog 💯 dagen en het jaar is alweer om!
Welke doelen had je jezelf gesteld voor 2021?
En wat kun je er NU nog aan doen om die doelen te halen?
Zit nog in de bus op het vliegveldquote:Op woensdag 22 september 2021 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga het buffet bestormen
Duurt lang!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nog in de bus op het vliegveld
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doel 1: eten
Doel 2: eten
Doel 3: eten
Actie: eten
Gewoon geen doelen stellen, dan kun je ook niet falenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het eens in mijn persoonlijke bila ter sprake brengenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon geen doelen stellen, dan kun je ook niet falen
2021 overleven is al een doel op zich.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden ze geen McGyros op het vliegveld?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al gelunchtquote:
En wat ben je doordeweeks dan?quote:
Want als je geil bent kan je niet eten?quote:
Ooow, dat weet ik niet. Maar verder heeft het net zo veel charme als de parkeerplaats van de gemiddelde supermarktquote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt? Gergi wil leren windsurfen en dacht dat dat daar wel zou kunnen..
Laatste twee keer dat ik dat deed kon ik niet heel snel wennen, voelde na een half jaar nog alsof ik in een hotelkamer woonde.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou heb m'n home office bij Gergi opgezet in de kwiwi kamer. Toch wel raar zo bij iemand intrekken, heb ik nog nooit gedaan, altijd samen wat nieuws gehuurd bij samenwonen.
De Kwiwikamerquote:Op woensdag 22 september 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou heb m'n home office bij Gergi opgezet in de kwiwi kamer. Toch wel raar zo bij iemand intrekken, heb ik nog nooit gedaan, altijd samen wat nieuws gehuurd bij samenwonen.
Fuerteventura toch? Ex Aantje komt daar echt dolgraag, nooit begrepen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow, dat weet ik niet. Maar verder heeft het net zo veel charme als de parkeerplaats van de gemiddelde supermarktDor, kaal en droog.
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fuerteventura toch? Ex Aantje komt daar echt dolgraag, nooit begrepen.
Ohquote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow, dat weet ik niet. Maar verder heeft het net zo veel charme als de parkeerplaats van de gemiddelde supermarktDor, kaal en droog.
Koosnaampjequote:Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex Aantje?
Mijn ouders zijn op Gran Canaria geweest. Dat zag er wel fijn en groen uit
Ja heb in ieder geval deze kamer gevuld met m'n eigen spullen, behalve het logeerbed. Voor de rest staan al m'n spullen en meubels straks in de opslag tot we een ander huis hebben. Dit zal nooit echt als thuis voelen, zoals m'n eigen appartement. Maar goed ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste twee keer dat ik dat deed kon ik niet heel snel wennen, voelde na een half jaar nog alsof ik in een hotelkamer woonde.
Wat scheelt is een hoop huisraadspullen van jezelf meenemen, heb je dat gedaan?
Ben je al bijna bij je hotel?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. The snack has left the building.
Ja ik ben ook op Gran Canaria geweest, dacht dat het een beetje hetzelfde was maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ex Aantje?
Mijn ouders zijn op Gran Canaria geweest. Dat zag er wel fijn en groen uit
Denk het nietquote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al bijna bij je hotel?
Oh misschien wil ie er daarom heen, hij heeft liever geen mensen om zich heenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je van doodse stille stranden voor jezelf bent, Playa la Escalera op Fuerteventura.
Dat had ik de tweede keer ook ja, had ik een hele kamer voor mezelf ingericht en vaart gezet achter samen spulletjes voor de rest van het huis te kopen, dat was voor mij echt nodig om niet het idee te hebben constant bij mijn meisje op bezoek te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb in ieder geval deze kamer gevuld met m'n eigen spullen, behalve het logeerbed. Voor de rest staan al m'n spullen en meubels straks in de opslag tot we een ander huis hebben. Dit zal nooit echt als thuis voelen, zoals m'n eigen appartement. Maar goed ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.
Lanzarote moet je wel op zijn Rotterdams uitsprekenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lanzarote is ook zo saai. Gran Canaria en Tenerife zijn aantrekkelijker
Lansarotttt?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lanzarote moet je wel op zijn Rotterdams uitspreken
We wachten je wel op in Scheveningen balquote:Op woensdag 22 september 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Is ze per ongeluk in zo'n uitzetbus voor dobbernegers gestapt
LansarooooTehquote:
Ik zag een bal! Waarquote:
Zou ook in de woon- en slaapkamer wat "eigens" neerzetten. Het is dan wel tijdelijk, maar continu in de spullen van een ander zitten tijdens relaxtijden vond ik niet heel chill.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb in ieder geval deze kamer gevuld met m'n eigen spullen, behalve het logeerbed. Voor de rest staan al m'n spullen en meubels straks in de opslag tot we een ander huis hebben. Dit zal nooit echt als thuis voelen, zoals m'n eigen appartement. Maar goed ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.
Nee dat moet smek smekkerdesmek zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
'T ging van klip klippedieklap op het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |