abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 september 2021 @ 17:10:57 #26
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201471980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:09 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Uhmm.....ja.
quote:
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Say no more. :W
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201471993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
Say no more. :W
clone account helder toch
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:12:05 #28
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201471994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
Say no more. :W
Goed argument
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:13:54 #29
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472013
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:12 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
clone account helder toch
Ik ben in ieder geval niet racistisch en daardoor nooit een ban gekregen gelukkig. Ik hou van beschaafde gesprekken om samen tot nieuwe inzichten te komen.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:22:09 #30
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201472132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:13 schreef airconditioning het volgende:

Ik ben in ieder geval niet racistisch
De Konmar ook niet, zegt de rechter. Heb ik meer vertrouwen in dan iemand die:

quote:
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201472196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:13 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Ik ben in ieder geval niet racistisch en daardoor nooit een ban gekregen gelukkig. Ik hou van beschaafde gesprekken om samen tot nieuwe inzichten te komen.
ok dat is goed.

vraagje: laat eens een foto zien van je polsen. Ben benieuwd naar de littekens. Aan je profiel te zien een hoop.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_201472205
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:50 schreef airconditioning het volgende:
Dit is bewijs van institutioneel racisme
:O :O
pi_201472224
Al die goede doelen organisaties, links extremisten en debielen als Bij1 die hun kop maar in het zand blijven steken, man man man.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:28:35 #34
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472225
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De Konmar ook niet, zegt de rechter. Heb ik meer vertrouwen in dan iemand die:
[..]

Ik sta in ieder geval nog voor een eerlijk wereld.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:30:23 #35
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:26 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
ok dat is goed.

vraagje: laat eens een foto zien van je polsen. Ben benieuwd naar de littekens. Aan je profiel te zien een hoop.
Blijf wel on-topic want je dwaalt af. Maak het niet persoonlijk.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201472267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:30 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Blijf wel on-topic want je dwaalt af. Maak het niet persoonlijk.
Ik ben in ieder geval niet racistisch en daardoor nooit een ban gekregen gelukkig. Ik hou van beschaafde gesprekken om samen tot nieuwe inzichten te komen.


en nu een foto van je polsen ben benieuwd of mijn vermoedens kloppen
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:32:19 #37
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:27 schreef trotse_wappie het volgende:

[..]
:O :O
Verdiep je er eens in, alsjeblieft, voor onze kinderen

Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:32:23 #38
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201472278
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:28 schreef airconditioning het volgende:

Ik sta in ieder geval nog voor een eerlijk wereld.
Maak jezelf dat maar wijs. :W
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 22 september 2021 @ 17:35:36 #39
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:31 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
Ik ben in ieder geval niet racistisch en daardoor nooit een ban gekregen gelukkig. Ik hou van beschaafde gesprekken om samen tot nieuwe inzichten te komen.


en nu een foto van je polsen ben benieuwd of mijn vermoedens kloppen
Wat probeer je precies te bereiken?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:36:15 #40
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472318
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Maak jezelf dat maar wijs. :W
Ik ben niet de enige, gelukkig worden steeds meer mensen Woke en durven mensen zich hierover uit te spreken / verdedigen
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201472330
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:58 schreef BMW1993 het volgende:
ik als turk ben nog nooit staande gehouden door de douane van schiphol of zaventem, wel vaak genoeg meegemaakt dat mensen met een surinaamse of antilliaanse afkomst mee moeten voor onderzoek.
Illegale baklava is nog geen dingetje.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:40:31 #42
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201472362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:36 schreef airconditioning het volgende:

Ik ben niet de enige, gelukkig worden steeds meer mensen Woke en durven mensen zich hierover uit te spreken / verdedigen
BLM is zeer racistisch en verre van eerlijk, dus dat haalt je eerdere uitspraken wel aardig onderuit. Maar zoals ik al zei: maak jij jezelf dat maar wijs.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201472432
Wat is er toch van Amnesty geworden? Ik ben nog lid geweest. Ooit kwamen ze op voor mensenrechten. Nu worden er kinderen gevaccineerd om ouderen te beschermen, is er sprake van systematische censuur, worden journalisten als Assange vervolgd, is Australie veranderd in een gevangenis, en je hoort ze alleen maar over illegale indringers die zich als vluchteling voordoen en potentiele drugssmokkelaars.

quote:
Als ik me ergens in verdiep dan ben ik na 1 seconde al door dit soort oppervlakkigheid heen. Dit is een filmpje waarin de conclusie wordt voorzien van aannames, die aannames worden vervolgens gepresenteerd en leiden dan tot die conclusie. Zijn er dan daadwerkelijk mensen die denken 'nu zie ik het bewijs'?

Hoe stompzinnig kun je zijn zeg, en dan nog emotioneel doen ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201472448
Interessant topic met vele reacties (stellingen) en vrij weinig onderbouwing daarbij.

Overigens hoeft de uitspraak niet veel te zeggen. De Toeslagenaffaire waarbij zonder gerechtelijk proces mensen financieel werden veroordeeld vond de rechterlijke macht ook prima. Uberhaupt raar dat we in Nederland een bestuurlijke rechtspraak hebben waarvan de voorzitter van de bestuurlijke rechtspraak ook hoofd is van de overheid.

De Trias Politica komt hierdoor in het geding. Rechters moeten trouw zweren aan de koning als hoogste baas van hun instituut en tegelijkertijd rechts spreken tegen de overheid met de koning als hoogste baas van het instituut.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:59:22 #45
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
BLM is zeer racistisch en verre van eerlijk, dus dat haalt je eerdere uitspraken wel aardig onderuit. Maar zoals ik al zei: maak jij jezelf dat maar wijs.
Etnisch profileren houdt zichzelf ook altijd in stand. Als een bepaalde groep meer gecontroleerd wordt dan zullen naar verhouding ook altijd meer mensen van deze groep gepakt worden.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 18:00:24 #46
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472586
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is er toch van Amnesty geworden? Ik ben nog lid geweest. Ooit kwamen ze op voor mensenrechten. Nu worden er kinderen gevaccineerd om ouderen te beschermen, is er sprake van systematische censuur, worden journalisten als Assange vervolgd, is Australie veranderd in een gevangenis, en je hoort ze alleen maar over illegale indringers die zich als vluchteling voordoen en potentiele drugssmokkelaars.
[..]
Als ik me ergens in verdiep dan ben ik na 1 seconde al door dit soort oppervlakkigheid heen. Dit is een filmpje waarin de conclusie wordt voorzien van aannames, die aannames worden vervolgens gepresenteerd en leiden dan tot die conclusie. Zijn er dan daadwerkelijk mensen die denken 'nu zie ik het bewijs'?

Hoe stompzinnig kun je zijn zeg, en dan nog emotioneel doen ook.
We hebben het hier over Nederland niet over Australië 8)7
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 18:00:45 #47
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201472590
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:59 schreef airconditioning het volgende:

Etnisch profileren houdt zichzelf ook altijd in stand.
Dit is wat de BLM/Woke/Antifa-community zichzelf wijs maakt? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 22 september 2021 @ 18:02:47 #48
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201472609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dit is wat de BLM/Woke/Antifa-community zichzelf wijs maakt? :')
Dit soort organisaties zijn juist tegen constitutioneel racisme... Waarom zou je dat niet willen bestrijden?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 22 september 2021 @ 18:08:39 #49
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201472667
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:02 schreef airconditioning het volgende:

Dit soort organisaties zijn juist tegen constitutioneel racisme... Waarom zou je dat niet willen bestrijden?
Ik vind het prima om constitutioneel racisme te bestrijden, maar als jouw clubje een zeer racistische naam draagt zoals 'Black Lives Matter', dan moet je niet aan mij vragen om je serieus te nemen.

Ook niet als je buitenlandse hipster-kreten als Woke nodig hebt om je mening te ventileren.

Ik ben al 35 jaar bewust bezig met mijn samenleving. Daar heb ik geen hippe kreten voor nodig.

En Antifa..... :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 22-09-2021 18:36:25 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 22 september 2021 @ 18:23:09 #50
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_201472837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:47 schreef Derrazi het volgende:
Interessant topic met vele reacties (stellingen) en vrij weinig onderbouwing daarbij.

Overigens hoeft de uitspraak niet veel te zeggen. De Toeslagenaffaire waarbij zonder gerechtelijk proces mensen financieel werden veroordeeld vond de rechterlijke macht ook prima. Uberhaupt raar dat we in Nederland een bestuurlijke rechtspraak hebben waarvan de voorzitter van de bestuurlijke rechtspraak ook hoofd is van de overheid.

De Trias Politica komt hierdoor in het geding. Rechters moeten trouw zweren aan de koning als hoogste baas van hun instituut en tegelijkertijd rechts spreken tegen de overheid met de koning als hoogste baas van het instituut.
Geen idee waar je koning verhaal vandaan komt maar deze zaak is een perfect voorbeeld van hoe de doorgeslagen wokeness zelfs de Nederlandse rechters niet meer altijd over de streep trekken. De zaak is volledig beargumenteerd. Bij grenscontroles doet nationaliteit er aan toe. En een uiterlijk is een van de vormen waarmee je nationaliteit vast kunt stellen. En dat mag moet zelfs.

Ergo, geen etnisch profileren en dus al helemaal geen racisme.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')