Gewoon Duterte-stijl aanpakken en standrechtelijk executerenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:05 schreef TomWaits het volgende:
Voor een paar pillen xtc op zak de bak in, volgens Wilders.
Nou, succes bij elk willekeurig festival of dancefeest.
Wat los je precies op door het niet te tolereren?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:06 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Waarom zou drugs getolereerd moeten worden? Drugsgebruikers dragen bij aan Nederland narcostaat.
Vanaf 2035/2040 stopt de groei in Nederland en vanaf 2050 gaat het heel hard dalen. Dat is veel gevaarlijker, omdat we dan niet genoeg medewerkers meer hebben.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze weer weggaan dan gaan ze het jaar daarop weer uit de cijfers. Ben overigens niet tegen immigratie of wat dan ook maar maak me wel zorgen om een jaarlijkse toename van ruim 100.000 inwoners en wereldwijd bijna 100 miljoen inwoners per jaar. Kan nooit goed zijn voor de aarde.
Dat gendergelul is ook wel veel te veel tegenwoordig!quote:
Komt uit de USA...quote:Op woensdag 22 september 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gender neutrale gezeik word ik wel heel erg moe van, en dat gaat van kwaad tot erger.
Niets, maar je lost ook niets op met legaliseren. We zitten klemvast door het gedoogbeleid.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat los je precies op door het niet te tolereren?
President Ruttequote:Op woensdag 22 september 2021 11:04 schreef Zipportal het volgende:
Koningshuis afschaffen. NU METEEN.
Ja en dat woke gedoe heeft die ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat gendergelul is ook wel veel te veel tegenwoordig!
Dankzij de criminaliteit zit er een verdienmodel achter. Eigenlijk zou je dat verdienmodel moeten aanpakken, maar ik ben dan ook voor Europese regulering (utopie verder, weet ik).quote:Op woensdag 22 september 2021 11:06 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Waarom zou drugs getolereerd moeten worden? Drugsgebruikers dragen bij aan Nederland narcostaat.
Gelukkig zijn er partijen zoals die van Geert om er elke keer over te beginnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gender neutrale gezeik word ik wel heel erg moe van, en dat gaat van kwaad tot erger.
Jaja, waarom zou het in 2040 stoppen met de groei ? Dat riedeltje wordt er altijd als tegenargument ingegooid, alleen maar aannames.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vanaf 2035/2040 stopt de groei in Nederland en vanaf 2050 gaat het heel hard dalen. Dat is veek gevaarlijker, omdat we dan niet genoeg medewerkers meer hebben.
Vanaf 2065 ongeveer gaat de wereldbevolking trouwens ook krimpen.
Legaliseren kan best wat problemen oplossen hoor. Niet alles, maar wel delen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:09 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Niets, maar je lost ook niets op met legaliseren. We zitten klemvast door het gedoogbeleid.
Geert zegt gelukkig waar het op staat.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er partijen zoals die van Geert om er elke keer over te beginnen.
Nee, er ontstaat dan een parallel crimineel circuit. Dat toont het beleid in Canada al aan.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Legaliseren kan best wat problemen oplossen hoor. Niet alles, maar wel delen.
PVV'ers en FvD'ers, meestal.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:10 schreef Bocaj het volgende:
Welke mensen zetten homo's weg in Nederland Rob? Juist ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |