Nou.. geloof dat het daar binnen een paar weken 5-10% steeg qua vaccinatiegraad.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
De berichten vlak na de persconferentie over een toename van het aantal afspraken waren ook wel wat overdreven. Dat ging maar om een paar duizend mensen extra.
Volgens mij doelde Tijn op de persconferentie hier in Nederland, als ik het goed lees.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou.. geloof dat het daar binnen een paar weken 5-10% steeg qua vaccinatiegraad.
Bij ons laag de vaccinatiegraad sowieso al veel hoger, ook procentueel. Dus dan valt er ook minder te winnen nog.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde Tijn op de persconferentie hier in Nederland, als ik het goed lees.
Eens, ik zou dit weekend een hotel boeken, maar gezien het net op de rand met de nieuwe QR regels is, heb ik een alternatief onderkomen gevonden. Pech voor de horeca ondernemer. Al zal men er in NL snel aan wennen en vervolgens kunnen we de QR plicht uitbreiden. Naar werk. Naar sport. Naar onderwijs. Naar winkels. Naar supermarkten. Naar zorg. Net zo lang tot iedereen netjes mee doet. Een verplichte vaccin of dagelijks testen tot je dood. En dat voor een virus waarvan je niet zelf mag bepalen hoe gevaarlijk het werkelijk voor je is.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:06 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja, voor het gepeupel leuk om naar de ziekenhuis cijfers te kijken, maar daar staan de doelpalen al lang niet meer he? No one cares. Die pas is er: here to stay. Ik ga vrijdag nog een keer lekker uit eten. En daarna verdient Thuisbezorgd.nl weer wat meer aan mij.
Ah zo!quote:Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde Tijn op de persconferentie hier in Nederland, als ik het goed lees.
Die Corona pas werkt nu al!quote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De daling gaat EINDELIJK de goede kant op.
Nee, zeker niet. Het ging om een toename van het aantal afspraken ten opzichte van de week daarvoor, maar aangezien er zo weinig afspraken waren heb je al snel een enorme procentuele toename.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou.. geloof dat het daar binnen een paar weken 5-10% steeg qua vaccinatiegraad.
Ja, dat denk ik ook. Misschien dat er na zaterdag in die week nog een paar duizend man extra gaan als ze dat getest te vervelend vinden. Maar daar zal het gok ik wel bij blijven. En nu steeds minder mensen geinfecteerd worden en in het ziekenhuis opgenomen worden kun je afvragen of die coronapas nog wel nodig is op plekken waar dat nu niet het geval is...quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij ons laag de vaccinatiegraad sowieso al veel hoger, ook procentueel. Dus dan valt er ook minder te winnen nog.
Er zit sowieso een bovengrens aan wat je nog extra kunt vaccineren, realistisch gezien. Denk dat we die grens al vrij snel zullen bereiken in oktober.
Rennend de IC af.quote:
Ze willen gewoon in een paar groepen de vaccinatiegraad wat opkrikkenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:20 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Misschien dat er na zaterdag in die week nog een paar duizend man extra gaan als ze dat getest te vervelend vinden. Maar daar zal het gok ik wel bij blijven. En nu steeds minder mensen geinfecteerd worden en in het ziekenhuis opgenomen worden kun je afvragen of die coronapas nog wel nodig is op plekken waar dat nu niet het geval is...
Maar... ik heb helemaal geen zus.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jezus zei het al: neem uw bed op en wandel.
Shut the fuck up Donny.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar... ik heb helemaal geen zus.
Krijg je een rood scherm en mag je afscheid nemen van je vriendenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de test niet recent is, krijg je geen groen scherm toch?
Zo zullen ze het tzt wel gaan brengen, even vergetend dat de Coronacheck pas na het inzetten van de daling werd ingevoerd.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die Corona pas werkt nu al!
En als de cijfers in de herfst toch weer wat stijgen:quote:Op woensdag 22 september 2021 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo zullen ze het tzt wel gaan brengen, even vergetend dat de Coronacheck pas na het inzetten van de daling werd ingevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
73 gemeentes met 0 besmettingen
60 gemeentes met 1 besmettingen
108 gemeentes met 2-4 besmettingen
22 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |