SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
oeh, waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Geen nachtlampje meer nodig
![]()
Mijn school was in de jaren 90 al woke en godsdienstles heette bij ons "levensbeschouwing"quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had maatschappijleer in combi met godsdienst.
Dat is zeker woke.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn school was in de jaren 90 al woke en godsdienstles heette bij ons "levensbeschouwing"![]()
Ja joh, maar was dan ook een "zwarte school ". Nog beroemd en berucht in de media ook eind jaren 90quote:
Ja dat is ook triest. Wij hadden ook wel enkele overspannen leraren.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was echt jong maar wist 100% zeker dat die vrouw niet spoorde.
Dat is toch Fucking triest eigenlijk.
Vast in positieve zin.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, maar was dan ook een "zwarte school ". Nog beroemd en berucht in de media ook eind jaren 90
Ja precies dat ja. Had zo’n hele relaxte leraar die ging altijd met de fiets en was voor de leerlingen thuis. Altijd op tijd weg, alles onder controle.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is ook triest. Wij hadden ook wel enkele overspannen leraren.![]()
Van sommigen wist je meteen dat ze geen orde konden houden en er waren er ook bij waarbij je geen kik durfde te geven. Ik blijf dat nog steeds fascinerend vinden hoe zoiets werkt, het wel of niet overwicht kunnen hebben op pubers. En bewondering voor docenten die hun vak interessant kunnen maken voor leerlingen.
tsja als kleine Koen leek het me geweldig, en in die tijd was het leger nou niet echt populair dus militair piloot heb ik nooit overwogenquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Piloot van een Boeing is echt dom werk, niet gek dat de zelfmoord onder piloten torenhoog is.
Not reallyquote:
Ooit een inval lerares die nogal doordraaide,zijn we met een paar klassenvertegenwoordigers toch maar gaan melden.Die was snel weg.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies dat ja. Had zo’n hele relaxte leraar die ging altijd met de fiets en was voor de leerlingen thuis. Altijd op tijd weg, alles onder controle.
En dan van die neuroten die helemaal gek werden, dat je dacht; zoek aub ander werk
Ik heb wel les gegeven.In paardrijden dan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet voor niets nooit het onderwijs ingegaan ook al werd dat eigenlijk wel aanbevolen
Ik heb echt bewondering voor docenten. Ik zou het zelf nooit kunnen. Niet voor pubers in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet voor niets nooit het onderwijs ingegaan ook al werd dat eigenlijk wel aanbevolen
Groep 4 of 5 ofzo lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor docenten. Ik zou het zelf nooit kunnen. Niet voor pubers in ieder geval.
Ja inderdaad, of 3 en 4.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Groep 4 of 5 ofzo lijkt me wel leuk.
`quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor docenten. Ik zou het zelf nooit kunnen. Niet voor pubers in ieder geval.
Ben jij docent Stray?quote:Op woensdag 22 september 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
`
Pubers zijn juist leuk, als ze opgevoed zijn dan iig.
Ja dat is zo, als ze opgevoed zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
`
Pubers zijn juist leuk, als ze opgevoed zijn dan iig.
Nee, maar dat zou ik zomaar kunnen zijn, alleen ik weiger om bepaalde jongeren op te voeden. Nooit zal ik meisjes verplichten een hoofddoek te dragen, nooit zal ik jongens de hand boven de pet te houden onder het mom van geloof. Dus nee. Helaasquote:
quote:
Waarom moet je zo vroeg op?quote:Op woensdag 22 september 2021 05:30 schreef bitterbal het volgende:
had net zo goed niet kunnen slapen. voor mijn gevoel driekwart van de tijd wakker gelegen
Spannendquote:Op woensdag 22 september 2021 05:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Laatste spullen net in de auto gegooid. Heb al 8 jaar niet meer met iemand samengewoond, hoop dat ik het nog kanEn Gergi überhaupt nog nooit omdat z'n exen blijkbaar bitches waren en hij ze liever niet permanent in huis wilde
Dankje : Dquote:Op woensdag 22 september 2021 06:06 schreef Karzai het volgende:
Fijne vakantie Ballie [ afbeelding ]
Leuk joh, lekker samen dat avontuur aan gaanquote:Op woensdag 22 september 2021 05:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Laatste spullen net in de auto gegooid. Heb al 8 jaar niet meer met iemand samengewoond, hoop dat ik het nog kanEn Gergi überhaupt nog nooit omdat z'n exen blijkbaar bitches waren en hij ze liever niet permanent in huis wilde
Ja maar k zit dus echt onhandig qua haltesquote:Op woensdag 22 september 2021 06:51 schreef mschol het volgende:
[..]
er rijdt toch gewoon OV om deze tijd?![]()
Thank youquote:
Hoe laat vlieg je?quote:Op woensdag 22 september 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thank you![]()
Zit in de intercity direct. Zij zeggen dat je in 25 min op Schiphol bent. Gaan het zien :p
Je kunt het Kwiwiquote:Op woensdag 22 september 2021 05:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Klopt. Gaat heel snelquote:Op woensdag 22 september 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thank you![]()
Zit in de intercity direct. Zij zeggen dat je in 25 min op Schiphol bent. Gaan het zien :p
dacht collega ook gisterrn, stondie vast op leiden door seinstoring...quote:Op woensdag 22 september 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thank you![]()
Daar komt de intercity direct helemaal niet langsquote:Op woensdag 22 september 2021 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht collega ook gisterrn, stondie vast op leiden door seinstoring...
vandaag wel johquote:Op woensdag 22 september 2021 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar komt de intercity direct helemaal niet langs
K heb echt geen idee waar we nu zijn :pquote:Op woensdag 22 september 2021 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar komt de intercity direct helemaal niet langs
Goede reis!quote:Op woensdag 22 september 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb echt geen idee waar we nu zijn :p
Die intercity direct heeft als ik er in zit echt 4 van de 5 keer flinke vertraging of valt helemaal uitquote:Op woensdag 22 september 2021 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht collega ook gisterrn, stondie vast op leiden door seinstoring...
Die schrappen we wel eens inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2021 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die intercity direct heeft als ik er in zit echt 4 van de 5 keer flinke vertraging of valt helemaal uit
Strand gesloten wegens de vondst van talloze voor de mens gevaarlijke Covid-19 strandspinnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je je bikini al onder je kleding aan Ballie zodat je meteen kunt gaan bakken?
Nee maar er was regen voorspeld ookquote:Op woensdag 22 september 2021 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je je bikini al onder je kleding aan Ballie zodat je meteen kunt gaan bakken?
Jouw hoofd gaat als eerste op een spies als k terug benquote:Op woensdag 22 september 2021 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strand gesloten wegens de vondst van talloze voor de mens gevaarlijke Covid-19 strandspinnen.
quote:Op woensdag 22 september 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jouw hoofd gaat als eerste op een spies als k terug ben
quote:Op woensdag 22 september 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar er was regen voorspeld ook
Sneeuw volgens etto z'n weerberichtquote:Op woensdag 22 september 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar er was regen voorspeld ook
Fijne vakantie ballie!quote:Op woensdag 22 september 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jouw hoofd gaat als eerste op een spies als k terug ben
Mwah, bakkende ballie naast 't zwembad?quote:Op woensdag 22 september 2021 08:09 schreef Karzai het volgende:
Nou jongens het wordt rustig hier de komende twee weken
De Schiphol snackbar was eigenlijk niet open maar ze heeft de frituurpan zelf al aangezet.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie staat nu naar oversized toblerones en blikken stroopwafels te staren
De sushitent is open hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Schiphol snackbar was eigenlijk niet open maar ze heeft de frituurpan zelf al aangezet.
Das fake nieuwsquote:Op woensdag 22 september 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sneeuw volgens etto z'n weerbericht
Kan je me zienquote:Op woensdag 22 september 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie staat nu naar oversized toblerones en blikken stroopwafels te staren
*Insert open gordijnen smiley en springende bitterbal*quote:Op woensdag 22 september 2021 08:09 schreef Karzai het volgende:
Nou jongens het wordt rustig hier de komende twee weken
Ze verkopen het graag en duur en het ruikt naar vis?quote:Op woensdag 22 september 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sushi op een luchthaven eten is een beetje als aanbellen bij een bejaardenhuis voor seks.
Ik klaag niet, ik constateerquote:Op woensdag 22 september 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je weer klagen over je werk?
Je bent gedoemd. De dood wacht om de hoekquote:Op woensdag 22 september 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Oh god. Trek net een super grijze haar uit mijn hoofd
Wanneer ben je weer terug?quote:Op woensdag 22 september 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
K hoef niet te werken want k ga op vakantie![]()
![]()
![]()
Snel een Griekse Adonis op de kop tikken anders gaat 't niet meer gebeuren ben ik bang.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
Oh god. Trek net een super grijze haar uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 22 september 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gedoemd. De dood wacht om de hoek
gauw een staatslot halenquote:Op woensdag 22 september 2021 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben al twee keer bijna aangereden, ik doe zo min mogelijk vandaag.
Jaja we weten het nu wel, wij moeten gewoon werken. Voor ons geen zon zee en sushiquote:Op woensdag 22 september 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
K hoef niet te werken want k ga op vakantie![]()
![]()
![]()
Daggetje is geen woordquote:Op woensdag 22 september 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag weinig bijzonders eigenlijk op het programma eigenlijk, doorsnee daggetje.
Dot is denk ik mijn laatste kans. Die zwembandjes, grijze haren. Wat komt er naquote:Op woensdag 22 september 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel een Griekse Adonis op de kop tikken anders gaat 't niet meer gebeuren ben ik bang.
Zee en sushi valt te regelen en ik heb net de zonwering dichter moeten doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaja we weten het nu wel, wij moeten gewoon werken. Voor ons geen zon zee en sushi
quote:Op woensdag 22 september 2021 08:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaja we weten het nu wel, wij moeten gewoon werken. Voor ons geen zon zee en sushi
Kunstgebitquote:Op woensdag 22 september 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dot is denk ik mijn laatste kans. Die zwembandjes, grijze haren. Wat komt er na
Rimpels. Heel veel rimpels.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt altijd eeuwig te duren in het begin zo'n vakantie maar drie keer met je ogen knipperen en een platvisje later en je rent alweer over de Rotterdamse terrassen heen, in de herfstkou.quote:
De verzakking.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel zon en zee hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 08:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan verlies ik alleen maar geld.quote:
Kalkoenennek als nek zou ik meer mee zitten. Geslachtsdelen zijn toch al nooit mooi.quote:
Je krijgt ook geen uitzicht op de Maas. Zet je midden op zuid tussen het plebsquote:Op woensdag 22 september 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt altijd eeuwig te duren in het begin zo'n vakantie maar drie keer met je ogen knipperen en een platvisje later en je rent alweer over de Rotterdamse terrassen heen, in de herfstkou.
Heeeel soms wel hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kalkoenennek als nek zou ik meer mee zitten. Geslachtsdelen zijn toch al nooit mooi.
quote:Op woensdag 22 september 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen uitzicht op de Maas. Zet je midden op zuid tussen het plebs
Nah.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ok ok, dit ga ik niet trekken als lijk, fijne vakantie balletje
Beide kun je weer strak laten trekkenquote:Op woensdag 22 september 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kalkoenennek als nek zou ik meer mee zitten. Geslachtsdelen zijn toch al nooit mooi.
quote:Op woensdag 22 september 2021 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide kun je weer strak laten trekken
Ik voorkom het bij m'n nek liever, goed insmeren en niet bakken enzo.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide kun je weer strak laten trekken
ga ik wel de BV Europa draaiend houdenquote:Op woensdag 22 september 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Magoe ik ga werken. Beetje de BV Noord-Oost Nederland stromende houden, of zo
Niet eens drijvende?quote:Op woensdag 22 september 2021 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga ik wel de BV Europa draaiend houden
Allemaal keibelangrijke topmensen hierquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/penfo(...)Y_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Wordt gewoon tijd voor handschoentjes op de fiets.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
het is best fris buiten. vanmiddag wel weer korte broekenweer
We tappen in op het camerasysteem van Schipholquote:
Ja, da's dat systeem van US toch, wat we geërfd hebben?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We tappen in op het camerasysteem van SchipholGelijk een dweilwagentje laten komen toen je zo stond te staren naar die Australische surfdude.
Oh wowquote:Op woensdag 22 september 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We tappen in op het camerasysteem van SchipholGelijk een dweilwagentje laten komen toen je zo stond te staren naar die Australische surfdude.
Incontinentiequote:Op woensdag 22 september 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd dus om tena lady in te slaan @bitterbalquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's dat systeem van US toch, wat we geërfd hebben?
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mooi systeem. Wachtwoord snaaksenattebovenlip69 is gelukkig goed te onthouden ook.
Oh, dat klinkt als goed bal-weer.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:11 schreef Karzai het volgende:
Athene 27 graden vandaag, morgen 21 en regen, daarna weer zonnig oplopend naar de 30
Die had k gisteren al nodig met dat cruiseschipquote:Op woensdag 22 september 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
tijd dus om tena lady in te slaan @:bitterbal
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die had k gisteren al nodig met dat cruiseschip
dezelfde als die ik had dat je voor de spiegel staat en je denkt he m'n tand zit los en je zo je tanden uit je kaak kan trekken?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:17 schreef Ama het volgende:
Echt rare fucked up dromen gehad vannacht.
Athene is het meestal warm maar dat komt door een gebrek aan groen en smog, je kunt daar op elke muur smogpoppetjes tekenen met je vingers.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:11 schreef Karzai het volgende:
Athene 27 graden vandaag, morgen 21 en regen, daarna weer zonnig oplopend naar de 30
Mag je al instappen?quote:
pak je dekentje erbijquote:
Goed idee!quote:
quote:
wtfquote:Op woensdag 22 september 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
dezelfde als die ik had dat je voor de spiegel staat en je denkt he m'n tand zit los en je zo je tanden uit je kaak kan trekken?
Klinkt niet als een verwennerij hoor :pquote:Op woensdag 22 september 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik heb al verwenthee
Of mja... kurkumathee met kaneel, want dat is goed voor de gezondheid
oh ja ik heb die verwenmelk nog open staan die je gepost had. straks maar eens makenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik heb al verwenthee
Of mja... kurkumathee met kaneel, want dat is goed voor de gezondheid
Nee klopt, maar het is niet vies.. het smaakt een beetje zoals chai-thee.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt niet als een verwennerij hoor :p
Such helth.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb volkoren broodjes![]()
Want vezels.
ja was niet echt chill wakker wordenquote:
Verwenmelk klinkt helemaal viesquote:Op woensdag 22 september 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja ik heb die verwenmelk nog open staan die je gepost had. straks maar eens maken
heb ik ook nog liggen om chai latte te makenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is niet vies.. het smaakt een beetje zoals chai-thee.
Mijn bloedwaarden zijn nu wel verbeterd van verhoogd, naar op het randje.quote:
in slaap vallen is niet zo handig. moet zo nog een stapel kinderen ophalen bij de sportdag.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwenmelk klinkt helemaal vies![]()
Ben benieuwd wat je ervan vindt, ik drink hem meestal voor het slapen gaan.
Intolerantie ?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vandaag wit brood, want de rest van het brood wat in de winkel lag, kan ik niet eten.
Oh nice!quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bloedwaarden zijn nu wel verbeterd van verhoogd, naar op het randje.
Over 2 weken weer bloedprikken
zie je schoonloeder ook al minder?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet zo handigquote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
in slaap vallen is niet zo handig. moet zo nog een stapel kinderen ophalen bij de sportdag.
ik doe het wel bij de lunch.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet zo handig
Wat heb je allemaal gedaan om dit ten positieve te keren?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet goed op pitten, zaden en maīs.quote:
Gelukkig heb ik mijn huis in 2013 gekochtquote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Huizen nu 78 procent duurder dan in 2013, bijna niemand die kan verhuizen laat staan kopen, ja of je moet een kunstgebitje hebben en in je broek plassen en in een naar groentesoep ruikend sterfhuisje gaan zitten met de overwaarde, ja of gewoon centjes hebben dan boeit het allemaal wat minder.
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet goed op pitten, zaden en maīs.En da's nog los van toevoegingen als lupine- en erwtenmeel in brood.
Echt bizar ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Huizen nu 78 procent duurder dan in 2013, bijna niemand die kan verhuizen laat staan kopen, ja of je moet een kunstgebitje hebben en in je broek plassen en in een naar groentesoep ruikend sterfhuisje gaan zitten met de overwaarde, ja of gewoon centjes hebben dan boeit het allemaal wat minder.
Kerel net zo.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn huis in 2013 gekocht
Verkopen en een camper kopen.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn huis in 2013 gekocht
Zelf. Bleef last houden, dus enorm saai gaan eten tot ik nergens last van had en toen dingen uitproberen.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben je daar zelf achter gekomen of via een test ?
De prijs van campers is net zo hard, zo niet harder gestegenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkopen en een camper kopen.
- Schoonloeder komt minder vaak langs (heb haar deze en vorige week niet gezien)quote:Op woensdag 22 september 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan om dit ten positieve te keren?
Live vliegtuigverslagquote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
Kleine kut stoeltjes ook he. In de bus heb je meer ruimte
Je moet ook geen borden eten.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Schoonloeder komt minder vaak langs (heb haar deze en vorige week niet gezien)
- Verwenthee
- Volkoren producten
- Minder avondeten (dus geen tweede bord)
- Meer fruit
- Meer bewegen (Kampina here I come)
goed bezigquote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Schoonloeder komt minder vaak langs (heb haar deze en vorige week niet gezien)
- Verwenthee
- Volkoren producten
- Meer fruit
Oh ja, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook geen borden eten.
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
zie je schoonloeder ook al minder?
Ik wil ook !quote:
Dikke kond.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
volhouden danquote:
Ik doe mijn bestquote:
Moet je eens nagaan hoe kut dat zit voor mensen met wat pondjes meerquote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
Waarom kan je niet ?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook !
Maar ik denk dat ik pas volgend jaar kan.
Klinkt allemaal plausibel wel, blij voor jequote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Verwenthee
- Volkoren producten
- Meer fruit
Ik heb daar als mini 4E gelukkig zelden last vanquote:Op woensdag 22 september 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou daar zit niet het probleem mara bij de beenruimte :p
Eerst even de sirtaki dansen en ze dan lekker opknabbelenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dan moeten ze maar 2 stoelen bestellenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan hoe kut dat zit voor mensen met wat pondjes meer
Zit je ook nog in het middenstoeltje met aan de andere kant een dikke Indiër?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
K zit naast een baby. Krijg de tyfus
De woonkamer moet opnieuw ingericht worden (althans, dat wil mr. 4E, het boeit mij geen fuck)quote:
straks kom je met klapperende eierstokken het vliegtuig uitquote:Op woensdag 22 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Van de vliegtuigtrap af flikkeren.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
OMGquote:Op woensdag 22 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen in het vliegtuig klappenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vliegtuigtrap af flikkeren.
Horrorquote:Op woensdag 22 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Of krijgen we hier straks verontrustende nieuwsberichten over een vlucht naar Griekenhland en ballie die hier een tijdlang niet postquote:Op woensdag 22 september 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
straks kom je met klapperende eierstokken het vliegtuig uit
Spontane huwelijksaanzoeken van kinderhatende mannen, bergen met geld.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in het vliegtuig klappen
Ja, slim.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf. Bleef last houden, dus enorm saai gaan eten tot ik nergens last van had en toen dingen uitproberen.
lekker zand etenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, slim.
Vriendin van mij heeft intolerantie voor van alles: gluten, zuivel, ei, sommige groenten, haver en vast nog meer, maar op een gegeven moment kan je bijna niets meer eten.
Ik verdenk ook wel meer dingen hoor, paprika bijvoorbeeld, maar de ene last is de andere niet, zeg maar.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, slim.
Vriendin van mij heeft intolerantie voor van alles: gluten, zuivel, ei, sommige groenten, haver en vast nog meer, maar op een gegeven moment kan je bijna niets meer eten.
Ze vliegt naar Griekenland met een charter, niet met een directe lijnvlucht naar Dubai hequote:Op woensdag 22 september 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontane huwelijksaanzoeken van kinderhatende mannen, bergen met geld.
Groot in de lengte of breedte?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Die vader was super groot dus mocht verplaatsen :p
Heb k ook ;p maar mocht baar andere stoel en daar is middenstoel vrijquote:Op woensdag 22 september 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG![]()
Daarom heb ik standaard een koptelefoonMET noisecontrol
Met 10K ben je daar wel koning in dat land van overbehaarde smurfen.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vliegt naar Griekenland met een charter, niet met een directe lijnvlucht naar Dubai he
Kan ook wel verschillen met hoe je de groenten koopt, heb een tijd gehad dat k bij sperziebonen uit het vers schap direct naar het toilet kon maar als ik de verse uit de diepvries had ging dat zonder problemen.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verdenk ook wel meer dingen hoor, paprika bijvoorbeeld, maar de ene last is de andere niet, zeg maar.Alleen peulvruchten mijd ik echt als de pest, want dat doet gewoon pijn.
Ja en water drinken, dat mag nog netquote:
Zou wel vet zijn als het vliegtuig via Kaapstad en Sidney vliegt, zit je daar 38 uur te smielpen met je grijze haren.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb k ook ;p maar mocht baar andere stoel en daar is middenstoel vrijdie man is nogal groot en zat in het midden gepropt
wel goed voor de lijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en water drinken, dat mag nog net
Heb je geluk dat het geen overboekte vlucht isquote:Op woensdag 22 september 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb k ook ;p maar mocht baar andere stoel en daar is middenstoel vrijdie man is nogal groot en zat in het midden gepropt
Ik moet zeggen dat ik wel last krijg van mijn maag van rauwe paprika, maar jij zal wel ergere klachten hebbenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verdenk ook wel meer dingen hoor, paprika bijvoorbeeld, maar de ene last is de andere niet, zeg maar.Alleen peulvruchten mijd ik echt als de pest, want dat doet gewoon pijn.
Ja dan vlieg je niey met trans he :pquote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als het vliegtuig via Kaapstad en Sidney vliegt, zit je daar 38 uur te smielpen met je grijze haren.
Voor mij zou dat niet goed zijn voor de levensvreugdequote:
:Laatste keer zat ik op de vlucht naar SFO met een dikke, stinkende, klagende Indiër naast mequote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als het vliegtuig via Kaapstad en Sidney vliegt, zit je daar 38 uur te smielpen met je grijze haren.
dat zeker niet. etenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij zou dat niet goed zijn voor de levensvreugde
klagen als het 3 seconden langer duurtquote:Op woensdag 22 september 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
2 uur 27 min en 12 sec vliegtijd. Zeer specifiek
K zet stopwatchquote:Op woensdag 22 september 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
klagen als het 3 seconden langer duurt
Gelijk je geld + compensatie voor het leed terugvragenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
klagen als het 3 seconden langer duurt
Die 12 secondenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
2 uur 27 min en 12 sec vliegtijd. Zeer specifiek
Maar had hij ook Covid?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
:Laatste keer zat ik op de vlucht naar SFO met een dikke, stinkende, klagende Indiër naast me
vliegtuig aan de grond blijven omdat jij nog op je telefoon zit te FOK!klenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
We taxien nu. Beetje pech en we rijden halverwege tot Griekenland om dan op te stijgen :p
'ja mevrouw, de vlucht is 2 uur 27 minuten en 2 seconden, maar daarvoor zijn we eerst nog 3 dagen aan het rijden'quote:Op woensdag 22 september 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
We taxien nu. Beetje pech en we rijden halverwege tot Griekenland om dan op te stijgen :p
Zal vast wel, was eind 2019quote:
niet van die enge dingen zeggenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dit het laatste berichtje ooit zou zijn
Luguber..quote:Op woensdag 22 september 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nee, de electronica (die niet op airplane mode staan) van passagiers kan storing bij instrumenten veroorzaken, kans is alleen anno 2021 zeer kleinquote:Op woensdag 22 september 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Dat uitschakelen is geloof een zeer ouderwetse gedachte
had ze maar niet moeten internetten zo vlak voor opstijgenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goeie vlucht Ballie!quote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Moest lachen toen die zat. Zat k net te klagen. Kan je nagaan hoe hij zat
hoi greysquote:Op woensdag 22 september 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet van die enge dingen zeggen
En zeer klein is niet nulquote:Op woensdag 22 september 2021 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de electronica (die niet op airplane mode staan) van passagiers kan storing bij instrumenten veroorzaken, kans is alleen anno 2021 zeer klein
Dikkont gespotquote:Op woensdag 22 september 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
hey Dudjequote:Op woensdag 22 september 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi greys
[..]
En zeer klein is niet nul
Nah, ik heb het bij alles qua peulen. Vers, diepvries, pot, vermalen tot meel, gaat gewoon niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook wel verschillen met hoe je de groenten koopt, heb een tijd gehad dat k bij sperziebonen uit het vers schap direct naar het toilet kon maar als ik de verse uit de diepvries had ging dat zonder problemen.
correct en tevens juistquote:Op woensdag 22 september 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi greys
[..]
En zeer klein is niet nul
Groene paprika eet ik sowieso liever niet, de rest geeft wel wat last, maar vooral wat dunne stoelgang.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel last krijg van mijn maag van rauwe paprika, maar jij zal wel ergere klachten hebben
M'n ereader wat doe je.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de electronica (die niet op airplane mode staan) van passagiers kan storing bij instrumenten veroorzaken, kans is alleen anno 2021 zeer klein
Snijbonen ging ik heel slecht op, maar dat is tegenwoordig weer wat bijgedraaid geloof ikquote:Op woensdag 22 september 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb het bij alles qua peulen. Vers, diepvries, pot, vermalen tot meel, gaat gewoon niet.
Ik krijg buikpijn van boerenkoolquote:Op woensdag 22 september 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groene paprika eet ik sowieso liever niet, de rest geeft wel wat last, maar vooral wat dunne stoelgang.
je ereader zendt toch geen signaal uitquote:
Groene paprika is sowieso al niet lekker, gebruiken ze geloof ik ook alleen maar als goedkope vullingquote:Op woensdag 22 september 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groene paprika eet ik sowieso liever niet, de rest geeft wel wat last, maar vooral wat dunne stoelgang.
Om die reden stuurde ik altijd lieve berichtjes voordat ik ging vliegen. Mocht het het laatste zijn dan is het niet "vergeet niet de afwas te doen"quote:Op woensdag 22 september 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook een goede deal voor Oktober zoeken nu je toch bezig bent?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:00 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een goede deal voor een vakantie naar Fuertoventura in November. Leuk hotel gevonden, is het dicht
Nee maar alle elektronica moeten uit zeggen ze danquote:Op woensdag 22 september 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
je ereader zendt toch geen signaal uit
Laatste berichtje van mijn vriendin aan mijn zwager was "Of je stikt er gewoon in"quote:Op woensdag 22 september 2021 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden stuurde ik altijd lieve berichtjes voordat ik ging vliegen. Mocht het het laatste zijn dan is het niet "vergeet niet de afwas te doen"
Zelfs m'n cavia's moeten het niet. Daarom koop ik ook zelden die stoplichtzakken, alleen als er oranje in zit ipv groen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groene paprika is sowieso al niet lekker, gebruiken ze geloof ik ook alleen maar als goedkope vulling
volgens mij gaat het alleen over dingen die signalen uitzenden. ik zat ook gewoon op m'n telefoon gedownloade films te kijken of op m'n psp te spelen. ging primaquote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar alle elektronica moeten uit zeggen ze dan
Ja met een oranje erbij haal ik ze ook wel, al haal ik liever gewoon puntpaprika'squote:Op woensdag 22 september 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs m'n cavia's moeten het niet. Daarom koop ik ook zelden die stoplichtzakken, alleen als er oranje in zit ipv groen.
zeggen dattie in vliegtuig mode staatquote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan vullen met gehakt en kaas en in de ovenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een oranje erbij haal ik ze ook wel, al haal ik liever gewoon puntpaprika's
Daarvoor is er dan ook de vliegtuigmodus op je telefoonquote:Op woensdag 22 september 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij gaat het alleen over dingen die signalen uitzenden. ik zat ook gewoon op m'n telefoon gedownloade films te kijken of op m'n psp te spelen. ging prima
Ja, is voor die idioten die vliegtuigmodus niet snappen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
correct en tevens juistquote:Op woensdag 22 september 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor is er dan ook de vliegtuigmodus op je telefoon
Oh, het staat me qua smaak niet tegen als het ergens in zit (tenzij van die enorme brokken, bleh), maar vrijwillig halen deed ik ze ook niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groene paprika is sowieso al niet lekker, gebruiken ze geloof ik ook alleen maar als goedkope vulling
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg buikpijn van boerenkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |