SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
oeh, waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Geen nachtlampje meer nodig
![]()
Mijn school was in de jaren 90 al woke en godsdienstles heette bij ons "levensbeschouwing"quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had maatschappijleer in combi met godsdienst.
Dat is zeker woke.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn school was in de jaren 90 al woke en godsdienstles heette bij ons "levensbeschouwing"![]()
Ja joh, maar was dan ook een "zwarte school ". Nog beroemd en berucht in de media ook eind jaren 90quote:
Ja dat is ook triest. Wij hadden ook wel enkele overspannen leraren.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was echt jong maar wist 100% zeker dat die vrouw niet spoorde.
Dat is toch Fucking triest eigenlijk.
Vast in positieve zin.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, maar was dan ook een "zwarte school ". Nog beroemd en berucht in de media ook eind jaren 90
Ja precies dat ja. Had zo’n hele relaxte leraar die ging altijd met de fiets en was voor de leerlingen thuis. Altijd op tijd weg, alles onder controle.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is ook triest. Wij hadden ook wel enkele overspannen leraren.![]()
Van sommigen wist je meteen dat ze geen orde konden houden en er waren er ook bij waarbij je geen kik durfde te geven. Ik blijf dat nog steeds fascinerend vinden hoe zoiets werkt, het wel of niet overwicht kunnen hebben op pubers. En bewondering voor docenten die hun vak interessant kunnen maken voor leerlingen.
tsja als kleine Koen leek het me geweldig, en in die tijd was het leger nou niet echt populair dus militair piloot heb ik nooit overwogenquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Piloot van een Boeing is echt dom werk, niet gek dat de zelfmoord onder piloten torenhoog is.
Not reallyquote:
Ooit een inval lerares die nogal doordraaide,zijn we met een paar klassenvertegenwoordigers toch maar gaan melden.Die was snel weg.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies dat ja. Had zo’n hele relaxte leraar die ging altijd met de fiets en was voor de leerlingen thuis. Altijd op tijd weg, alles onder controle.
En dan van die neuroten die helemaal gek werden, dat je dacht; zoek aub ander werk
Ik heb wel les gegeven.In paardrijden dan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet voor niets nooit het onderwijs ingegaan ook al werd dat eigenlijk wel aanbevolen
Ik heb echt bewondering voor docenten. Ik zou het zelf nooit kunnen. Niet voor pubers in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet voor niets nooit het onderwijs ingegaan ook al werd dat eigenlijk wel aanbevolen
Groep 4 of 5 ofzo lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor docenten. Ik zou het zelf nooit kunnen. Niet voor pubers in ieder geval.
Ja inderdaad, of 3 en 4.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Groep 4 of 5 ofzo lijkt me wel leuk.
`quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor docenten. Ik zou het zelf nooit kunnen. Niet voor pubers in ieder geval.
Ben jij docent Stray?quote:Op woensdag 22 september 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
`
Pubers zijn juist leuk, als ze opgevoed zijn dan iig.
Ja dat is zo, als ze opgevoed zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
`
Pubers zijn juist leuk, als ze opgevoed zijn dan iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |