Meer dan terecht en volgens mij zijn grootste droom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Antony zit bij de Braziliaanse selectie, +20 miljoen.
[ twitter ]
Jij denkt dat zijn zaakwaarnemer dat hem laat doen ? Hij kan veel meer verdienen bij een transfer (net als Onana overigens).quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:48 schreef Wotte het volgende:
Gewoon verlengen en opstellen wat mij betreft. Kwaliteit van Onana kan je net de doorslag zijn om te overwinteren.
Hij heeft een exclusief (groot) interview gegeven aan de T gegeven dus waarom is het raar om de Telegraaf aan te halen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:15 schreef Makamba_ het volgende:
'In februari 2019 heb ik mijn contract tot de zomer van 2022 verlengd en na de halve finale van de Champions League heb ik gezegd open te staan voor een nog langere verbintenis', aldus Onana in De Telegraaf. 'Edwin van der Sar en Marc Overmars besloten daar niet op in te gaan, omdat het die transferperiode of de zomer daarna tijd voor me zou zijn om een nieuwe stap te maken.'
Zijn motivatie waarom hij vindt net gehandeld te hebben
Dit komt van vi trouwens en dus niet de Telegraaf, de Telegraaf aanhalen
Dit heeft meerdere lagen. Die Pieter zwart analyse van midgyland deed lijken alsof die gasten minstens zo gevaarlijk waren als Real, en nu lijken onze Turkse vrienden een c-elftal op voetbalkamp....quote:
Dan lees jij andere artikelen dan ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:23 schreef manny het volgende:
[..]
Dit heeft meerdere lagen. Die Pieter zwart analyse van midgyland deed lijken alsof die gasten minstens zo gevaarlijk waren als Real, en nu lijken onze Turkse vrienden een c-elftal op voetbalkamp....
Niet te vertrouwen die gozer.
Eens, als je zo graag wil had je allang je handtekening gezet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En dit.
Gewoon een (doelloos) charmeoffensiefje. Hij wil graag weer spelen en zo wat goodwill kweken.
Met een goede keeper had ik daar wel vertrouwen in gehad. (niet per se finale maar wel verder komen dan de 8e finale als het mee zit)quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:19 schreef Landgeld het volgende:
Zouden we met dit elftal weer hoge ogen kunnen gooien in de CL?
Ik heb er een goed gevoel bij. Halve finale, finale. Laten we het eens als doel maken met het elftal.
Gelukkig kunnen ze nog een keeper kopen in de winterstop als ze willen, of anders kan Gorter zich er tegen die tijd wel ingespeeld hebben (door blessures oid).quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een goede keeper had ik daar wel vertrouwen in gehad. (niet per se finale maar wel verder komen dan de 8e finale als het mee zit)
Misschien een gekke opmerking, maar ik had gewoon Onana erin gezet. Fluit hem uit, prima , maar hij is wel ontzettend goed. En die andere 2 ontzettend zwak dus dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een goede keeper had ik daar wel vertrouwen in gehad. (niet per se finale maar wel verder komen dan de 8e finale als het mee zit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |